Denk het niet qua veldspel is Az vandaag te zwak, en Elm is er niet bij voor de standaardsituaties.quote:
Roda JC is gewoon baassss.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
Tikki takkie driehoekjes alles bij Roda.
Heeft AZ geblesseerden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet qua veldspel is Az vandaag te zwak, en Elm is er niet bij voor de standaardsituaties.
Kan me niet voorstellen dat Jojoortje goed in Nederlands is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Roda punten gaan pakken.
Hoop het niet. Word toch zo moe van Van Veldhoven puppyoogjes en altijd zelfmedelijden. Wat heeft hij het toch zwaar als geneutraliseerde Belg in het harde Nederland.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Roda punten gaan pakken.
5de gele kaart.quote:
Vormer is gewoon een goede voetballer die hetzelfde is als Clasie. Altijd naar voren spelenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk draait dat hele team op Vormer.
n=tquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Jojoortje goed in Nederlands is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |