Vergeleken met Jolande, zie ik Femke veel liever sentimenteel doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat mens is nog zotter dan Tara Singh Varma
Maar ze wil extra belasting op kaas en vlees.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:55 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zij doet tenminste nog een beetje lief tegen honden.
Prima toch....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar ze wil extra belasting op kaas en vlees.
Niet als ze het vrijgekomen geld besteed aan rechten van dieren, terwijl er genoeg mensenrechten zijn om in te investeren.quote:
Jammer dat het zo'n een-aspecten-partij is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:55 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zij doet tenminste nog een beetje lief tegen honden.
Dierenrechten zijn goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet als ze het vrijgekomen geld besteed aan rechten van dieren, terwijl er genoeg mensenrechten zijn om in te investeren.
Wat een mooi woordquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n een-aspecten-partij is.
Voelen ze niks van. Anders zouden die kreeften er wel wat van zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kijk eens naar de bereiding van een kreeft.
Mwah, spring zelf eens in een kokend badquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Voelen ze niks van. Anders zouden die kreeften er wel wat van zeggen.
Die jongen is toch geen kreeftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, spring zelf eens in een kokend bad
Langzaam laten koken is diervriendelijker?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, spring zelf eens in een kokend bad
Kreeften worden doorgaans levend in een pan kokend water gegooid, als je de kookprogrammas op de commercielen geloven wilt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
Kreeften moest je toch eerst in ijskoud water stoppen, zodat ze het bewust zijn verliezen oid. ?
Doodprikkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Langzaam laten koken is diervriendelijker?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Langzaam laten koken is diervriendelijker?
Je wil niet weten wat er met de gemiddelde vleeskip gebeurtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kreeften worden doorgaans levend in een pan kokend water gegooid, als je de kookprogrammas op de commercielen geloven wilt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Dutchnative het volgende:
Je wil niet weten wat er met de gemiddelde vleeskip gebeurt
Ik weet wat er voor mn lapje vlees gebeurt, ik hoef alleen geen PvdD/Milieu defensie personen met een dode koe voor de lokale McD/BK alls ik even wil lunchen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er met de gemiddelde vleeskip gebeurt
Hartstikken zielug voor die lechkipjes vooral hebben totaal geen riumte!!!!!!!!!111111111quote:
Vind die acties ook een beetje onzinnigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet wat er voor mn lapje vlees gebeurt, ik hoef alleen geen PvdD/Milieu defensie personen met een dode koe voor de lokale McD/BK alls ik even wil lunchen.
Ik heb laatste (enkele weken geleden) een gesprek gehad met een vrouw van de dieren bescherming, die zei dat het bij kreeften heel moeilijk ligt. Er kan niet bewezen worden dat een kreeft gevoel heeft. Kreeften hebben geen klassieke hersenen, maar 'hersenknoopjes' in de rug. Ik geloof nog dat ze zij dat elektrocutie voor die dieren het beste was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
Kreeften moest je toch eerst in ijskoud water stoppen, zodat ze het bewust zijn verliezen oid. ?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
Hartstikken zielug voor die lechkipjes vooral hebben totaal geen riumte!!!!!!!!!111111111
ik heb even een woordje toegevoegd en 1 aangepast.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Punt blijft sowieso dat de mens als een omnivoor geboren is en dat deze voedingsstoffen uit zowel plantaardige als dierlijke producten kan halen.
Was het niet zo dat men bij gewervelden zeker kon zijn van (fysiek) 'gevoel' zoals bij mensen, maar bij ongewervelden juist niet? Een kwal zou bijvoorbeeld alleen maar gevaar kunnen voelen, en je zou hem in principe kunnen 'martelen'(als dat mogelijk is), zonder dat hij daar veel meer schade van oploopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb laatste (enkele weken geleden) een gesprek gehad met een vrouw van de dieren bescherming, die zei dat het bij kreeften heel moeilijk ligt. Er kan niet bewezen worden dat een kreeft gevoel heeft. Kreeften hebben geen klassieke hersenen, maar 'hersenknoopjes' in de rug. Ik geloof nog dat ze zij dat elektrocutie voor die dieren het beste was.
Persoonlijk vind ik dat er veel te veel aandacht wordt gelegd op het slachtingsproces. Een moment van pijn ver voor het slachten is minstens net zo erg dan tijdens het slachten volgens mij. Sterker nog ik heb liever heel veel pijn op het moment dat ik sterf, dan tijdens mijn lieven. Nog nooit iemand gezien die tijdens het sterven een trauma heeft opgelopen.
Zonder dierlijke producten ga je pilletjes slikken om aan noodzakelijke stoffen te komen, pilletjes die van te voren op dieren getest worden om te kijken of deze niet slecht vallen bij mensen, laatstaan dat die pilletjes zo lekker smaken als een gegrilde kip of een biefstuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
ik heb even een woordje toegevoegd en 1 aangepast.
Klopt je hebt altijd een aantal dieren nodig. Natuurlijk wel veel minder dan dat we er nu consumeren. Ik ben overigens niet tegen het eten van dieren noch tegen dierproeven. Alleen het dogma we zijn nu eenmaal omnivoor, dus... vind ik altijd zo nietszeggend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder dierlijke producten ga je pilletjes slikken om aan noodzakelijke stoffen te komen, pilletjes die van te voren op dieren getest worden om te kijken of deze niet slect vallen bij mensen.
Het feit dat de mens als omnivoor geboren is kun je toch niet nietszeggend noemen? True, er valt wat voor te zeggen dat men minder vlees kan consumeren, maar dat is toch iets anders dan helemaal geen vlees consumeren en wat de voedingsstoffen die je daardoor mist afhankelijk zijn van voedselsupplementen(die grootschalig op dieren getest worden voordat ze op de markt toegelaten worden) laten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt je hebt altijd een aantal dieren nodig. Natuurlijk wel veel minder dan dat we er nu consumeren. Ik ben overigens niet tegen het eten van dieren noch tegen dierproeven. Alleen het dogma we zijn nu eenmaal omnivoor, dus... vind ik altijd zo nietszeggend.
*Schakelt verrekijktoestel in*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
Zit net op Ned 2. naar een discussie over pensioenen te kijken (discussie tussen jong en oud publiek), en het woord solidariteit is nu al wel 500x langsgekomen.
Hoe vaker ik het hoor, hoe harder ik ervan moet kotsen. Fijne argumentatie: "er is te weinig geld ---> jullie moeten solidair zijn".
O, 't is net afgelopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
*Schakelt verrekijktoestel in*
*Belandt bij Ik Vertrek*
Idd, mischien komt het nog wel online.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:50 schreef Picchia het volgende:
You are either solidair with us, or against us.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |