Zo vet! Ik heb gegild!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ie tegen Djokovic moet wel. Ben voor iedereen die tegen Djokovic speelt
.
Vind em ook goed hoor maar hij moest vorige keer tegen Federer en dat blijft de speler waar ik voor ben
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nadal heeft veel vaker van Federer gewonnen toch?
18-9 voor Nadal momenteel.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Felagund het volgende:
Nadal heeft veel vaker van Federer gewonnen toch?
Nee, we zijn alweer een paar uurtjes thuisquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe is het in Maastricht? Ben je er nog?
Klinkt als een goed weekendquote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, we zijn alweer een paar uurtjes thuis
Maar het was erg fijn om er een dagje tussenuit te zijn. Gisterenmiddag/avond lekker gegeten en gedronken in Maastricht. Vanmorgen nog even een wandeling over het landgoed gemaakt en toen weer naar huis.
Leuk Sarabi! Heb je in t centrum gegeten?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, we zijn alweer een paar uurtjes thuis
Maar het was erg fijn om er een dagje tussenuit te zijn. Gisterenmiddag/avond lekker gegeten en gedronken in Maastricht. Vanmorgen nog even een wandeling over het landgoed gemaakt en toen weer naar huis.
Maastricht is echt zo leukquote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als een goed weekendEigenlijk wel een goed plan om in mijn vakantie een paar dagen Maastricht te gaan doen. Ik was even vergeten dat ik nog wat andere afspraken had staan verspreid over die week dus Edinburgh moet nog maar even wachten
Ik zei t toch.. Is nog niet gespeeld want Nadal is een vechter. En yeaaah voor de break! Ik praat em moed in en denk zelf dat dat helpt, lijkt zoquote:Op zondag 29 januari 2012 14:48 schreef golfer het volgende:
Djoko is vakkundig gesloopt, zo te zien.
Das ook een vechter. Wel mega spannend zo, ik ben al schor.quote:
Je moet gewoon naar Nederland1 kijken. Zonder reclame.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
En ja hoor... Nadal slaat weer alles in het servicevak.. En dan zegt de commentatrice dat Nadal de krachtigste is
Dat ja. Jammer, had het Nadal heel erg gegundquote:
ja biermenu van Falstaff is leukquote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maastricht is echt zo leukdus zeker doen.
En je kan er heerlijk eten en drinken
We hadden een bon om in het Kasteel te eten, maar omdat we er maar 1 dag waren konden we die bon ook gebruiken om in het centrum te eten (bij de Keizer).
Maar de lunch bij Falstaff (met biermenu) was een stuk lekkerder en gezelliger.
In de avond toch maar naar Kiwi gegaan op aanraden van Steer, maar dat is echt wel een hipstertentik voelde me weer het onpopulaire meisje van de klas. Maar goed de cocktails waren lekker en erg goedkoop.
Ach, zo raar is dat antwoord toch niet? Om elke keer weer van je redelijk vrolijke gezicht direct in de 'rouwende weduwemood' te moeten springen lijkt me ook zo wat. Ik had haar dus al een tijd niet gezien omdat haar vriend op sterven lag. Ze zijn nog getrouwd op het laatst en toen is hij overleden. Het is één van de meest vrolijke mensen die ik ken en zij en haar vriend hadden ook altijd de grootste lol, ook als ze voor chemo's kwamen. Aan de ene kant dacht ik wel eens: is dat wel echt? Maar bij hen heb ik geconcludeerd dat dat ook echt was. Ze zei dat ze een prachtig laatste jaar hadden gehad samen en ik kon zien dat ze dat meende. Nu dus alleen verder. Life sucks huh.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat een raar antwoord. Hoe ging het verder dan? Vroeg je door?
Dat je nooit een kaart hebt gezien oid of van een andere collega gehoord...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Zij is nou één van die mensen die in het ziekenhuis werkt waarbij ik wel eens denk: zou zo leuk zijn als je gewoon wat meer dan een collega zou zijn. Een erg goede kennis of zelfs een vriendin. Ken je dat? Maar ik vraag me altijd af hoe je dat soort dingen aanpakt met collega's. Ik ben nog nooit bevriend geweest met mensen waar ik mee samen werk
Jaaaa, go for it, Leading Lady.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, Bluezz, jij moet straks optredenWaarschijnlijk ben je zelfs al weg voor repetities. Nou, spannend! Of wordt het steeds meer routine?
Ik wens je een geweldige avond!
Oh nou ik dacht dat hij nog niet dood was, verkeerd gelezen, sorryquote:Op zondag 29 januari 2012 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ach, zo raar is dat antwoord toch niet? Om elke keer weer van je redelijk vrolijke gezicht direct in de 'rouwende weduwemood' te moeten springen lijkt me ook zo wat. Ik had haar dus al een tijd niet gezien omdat haar vriend op sterven lag. Ze zijn nog getrouwd op het laatst en toen is hij overleden. Het is één van de meest vrolijke mensen die ik ken en zij en haar vriend hadden ook altijd de grootste lol, ook als ze voor chemo's kwamen. Aan de ene kant dacht ik wel eens: is dat wel echt? Maar bij hen heb ik geconcludeerd dat dat ook echt was. Ze zei dat ze een prachtig laatste jaar hadden gehad samen en ik kon zien dat ze dat meende. Nu dus alleen verder. Life sucks huh.
Zij is nou één van die mensen die in het ziekenhuis werkt waarbij ik wel eens denk: zou zo leuk zijn als je gewoon wat meer dan een collega zou zijn. Een erg goede kennis of zelfs een vriendin. Ken je dat? Maar ik vraag me altijd af hoe je dat soort dingen aanpakt met collega's. Ik ben nog nooit bevriend geweest met mensen waar ik mee samen werk
Zelfs Schaatsen is niet zo ergquote:Op zondag 29 januari 2012 16:10 schreef golfer het volgende:
Cyclocross is voor de Belgen wat schaatsen voor de Nederlanders is.
Wereldsport in vooral 1 land.
Ik heb zelfs nog nooit van cyclocross gehoordquote:Op zondag 29 januari 2012 16:10 schreef golfer het volgende:
Cyclocross is voor de Belgen wat schaatsen voor de Nederlanders is.
Wereldsport in vooral 1 land.
Wordt ook wel veldrijden genoemd.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit van cyclocross gehoord
Het is meer met korfbal te vergelijken.quote:
Oooo! Maar dat ken ik welquote:
vanavond ga ik niet redden en morgen er weer vroeg uit. ook niet handig om dan laat thuis te komen.quote:
Mijn oude buren. Ik woonde aan dat pleintjequote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Sarabi het volgende:
Maar de lunch bij Falstaff (met biermenu) was een stuk lekkerder en gezelliger.
quote:In de avond toch maar naar Kiwi gegaan op aanraden van Steer, maar dat is echt wel een hipstertentik voelde me weer het onpopulaire meisje van de klas. Maar goed de cocktails waren lekker en erg goedkoop.
Lekkerquote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef LieLie het volgende:
Goed, nu is er voorlopig wel weer genoeg gebakken in huize Lie.
Gisteren een taartje, deeg over dus vandaag weer een taartje
En de appeltaartjes van vandaag zijn een beetje groot uitgevallen, dus we hebben er ook één voor morgen.
Succes he! En vooral veel plezierquote:Op zondag 29 januari 2012 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Zenkjoe!
De paella zit erin, zo lekker omkleden en optutten en dan soultime!
Leuk! Succes Bluezzie!quote:Op zondag 29 januari 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
Zo, TAFNAB (The Artist Formely Known As Bluezz) afgezet bij het theater voor haar soundcheck.
Straks weer terug er naartoe voor het optreden zelf.
Dan woonde je leuk! maar sowieso Maastrichtquote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn oude buren. Ik woonde aan dat pleintje
[..]
Ik voel me ook altijd het onpopulaire meisje van de klas als ik daar m'n Appletini drink
Gewoon hernoemen naar *.flac en proberen af te spelen?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:21 schreef z80 het volgende:
@ P
weet jij wat ik met flac.scr bestanden moet? dit zou als het goed is een audio bestand moeten zijn.
maar de .scr is normaal voor een script of screensaver.
dat werkt dus niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon hernoemen naar *.flac en proberen af te spelen?
Veel plezier!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat ook maar eens richting Het Patronaat voor het optreden.
Wat opa zegtquote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat ook maar eens richting Het Patronaat voor het optreden.
Lees nu deze pas maar ik had sowieso niet gekund want moest (zojuist) vnv tennissen.quote:
nja het heeft hier niet zo veel om het lijf verder helaasquote:Op zondag 29 januari 2012 20:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Love itmaar hier niets nog
zal wel niet gebeuren
!
HUP FFT!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lees nu deze pas maar ik had sowieso niet gekund want moest (zojuist) vnv tennissen.
Over 15 min begint het.... Fijne avond.
quote:
In ieder geval kou! Naarmate de dag vorderde werd het steeds kouder. Vanochtend om 6.30u was het nog 1,5 graden boven 0 en rond 17.30u was het -2,5.quote:
Dank je maar ik ben alweer terugquote:
Nou, het valt nog steeds hier.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja het heeft hier niet zo veel om het lijf verder helaas
Vooruit, voor zometeen dan......quote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog niet, ik ben een hele leuke film met Hugh Grant en Drew Barrymore aan het kijken (Net5)
Traditionele aubade? Vertel!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef AnneX het volgende:
En nu staat Bluez te kwelen...
Onverwachte aanloop en genoeg geroosterde tomatensoep van Kay,
http://www.kayotic.nl/blog/roasted-tomato-vegetable-soup
en LeIns Lemon Pie [FOK!-kookboek] Brood & Banket
die iedereen in verrukking bracht en mijn eigen geslaagde quiche.
dacht de rest van de week genoeg te eten te hebben en nu is alles opperdepop.
Pfft en allemaal weer weg !
Al wel vast de traditionele aubade gehad die erg lang duurt omdat alle liedjes
achter elkaar worden gezongen.![]()
Das bij iedere familie verjaardag raak ! En buitenstaanders zijn stomverbaasd en kijken met grote ogen rond.quote:
Dat is helemaal voor te stellen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga morgen weer voor controle. Ik hoop dat ik nog een blokkade krijg en dan 6 maanden niet terug hoef te komen. Ik ben het ziekenhuis zo zat.
Wat mooi!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Das bij iedere familie verjaardag raak ! En buitenstaanders zijn stomverbaasd en kijken met grote ogen rond.
Schoonmoeder voorop en dirigeert, als we geluk hebben dan speelt Pa de piano,
de overigen trommelen mee en we fluisteren, zingen en schallen in een bepaalde volgorde alle verjaardagsliedjes die je wél en niét kent en/ of gehoord hebt in je leven.
En anders ben je niét jarig![]()
Toch hebben tradities wat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |