Zo vet! Ik heb gegild!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ie tegen Djokovic moet wel. Ben voor iedereen die tegen Djokovic speelt
.
Vind em ook goed hoor maar hij moest vorige keer tegen Federer en dat blijft de speler waar ik voor ben
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nadal heeft veel vaker van Federer gewonnen toch?
18-9 voor Nadal momenteel.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Felagund het volgende:
Nadal heeft veel vaker van Federer gewonnen toch?
Nee, we zijn alweer een paar uurtjes thuisquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe is het in Maastricht? Ben je er nog?
Klinkt als een goed weekendquote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, we zijn alweer een paar uurtjes thuis
Maar het was erg fijn om er een dagje tussenuit te zijn. Gisterenmiddag/avond lekker gegeten en gedronken in Maastricht. Vanmorgen nog even een wandeling over het landgoed gemaakt en toen weer naar huis.
Leuk Sarabi! Heb je in t centrum gegeten?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, we zijn alweer een paar uurtjes thuis
Maar het was erg fijn om er een dagje tussenuit te zijn. Gisterenmiddag/avond lekker gegeten en gedronken in Maastricht. Vanmorgen nog even een wandeling over het landgoed gemaakt en toen weer naar huis.
Maastricht is echt zo leukquote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als een goed weekendEigenlijk wel een goed plan om in mijn vakantie een paar dagen Maastricht te gaan doen. Ik was even vergeten dat ik nog wat andere afspraken had staan verspreid over die week dus Edinburgh moet nog maar even wachten
Ik zei t toch.. Is nog niet gespeeld want Nadal is een vechter. En yeaaah voor de break! Ik praat em moed in en denk zelf dat dat helpt, lijkt zoquote:Op zondag 29 januari 2012 14:48 schreef golfer het volgende:
Djoko is vakkundig gesloopt, zo te zien.
Das ook een vechter. Wel mega spannend zo, ik ben al schor.quote:
Je moet gewoon naar Nederland1 kijken. Zonder reclame.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
En ja hoor... Nadal slaat weer alles in het servicevak.. En dan zegt de commentatrice dat Nadal de krachtigste is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |