Weet je het zeker? Ik heb er echt heel erg weinig vertrouwen in vandaag. Vind Ajax in de huidieg opstelling en vorm bijzonder matigquote:Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef golfer het volgende:
Zo. Op tijd eruit voor De Klassieker en tussendoor even zappen met het tennis.
Je moet wel iets in de queue zetten om te downloadenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:25 schreef LieLie het volgende:
Goeiemorgen!
P, ik wilde iets zoeken met dat newsleecher. En nu heeft hij die server of zo wel onthouden, en hij zegt onderaan 'Offline (connect on demand)', maar als ik iets wil zoeken gebeurt er niks.
Nou, dat dus, er komt geen resultaat, zelfs niet als ik op 'book' zoekquote:Op zondag 29 januari 2012 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet wel iets in de queue zetten om te downloadenEn als je in supersearch zoekt moet er resultaat komen. Zet wel het aantal dagen op 600.
Nadal die de set eindigt met een dubbele foutquote:
Ik krijg gewoon gelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nadal die de set eindigt met een dubbele fout. En hij slaat nu weer zwak alles door t midden en te kort maar ik vertrouw op zn vechtlust. Het is nog niet klaar.
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:53 schreef golfer het volgende:
Wat ik tussendoor meekrijg van het tennis is dat het bij Djoko bijna moeiteloos schijnt te gaan terwijl Nadal maar loopt te zwoegen.
Wat een raar antwoord. Hoe ging het verder dan? Vroeg je door?quote:Op zondag 29 januari 2012 04:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een bepaalde collega al een tijd niet gezien en wist dat haar vriend ernstig ziek was, dus ik vroeg zodra ik haar zag: 'Hoe gaat het met je vriend?' Zij: 'oh, die is een beetje dood'
Erm![]()
Ik ben moe en de koffie is nog steeds vies
Ik zal zo even kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat dus, er komt geen resultaat, zelfs niet als ik op 'book' zoek
Ben jij voor Djoko?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon gelijk
Laatste jaren nauwelijks tennis live gekeken trouwens, maar Djoko is wel superieur in balans hoor, tering wat tennist die gast makkelijk, gaat er gewoon arrogant uitzien daardoor..
Cadeautje van de scheids.quote:
Hoef ik niet te zien. Ken de spijswetten wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; om 14u op Ned2 komt Koosjere Hamvraag op tv over zin en onzin van Joodse eetgebruiken.
Nee,eerder voor Nadal als ik moet kiezen, maar Djoko is gewoon beter.quote:
Nadal had deze game moeten winnen... Wat een stommerd. Mn ouders slapen allebei naast me en worden iedere keer wakker van mijn kretenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee,eerder voor Nadal als ik moet kiezen, maar Djoko is gewoon beter.
Zingen is ook sportquote:Op zondag 29 januari 2012 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook een stukje hersens wat sport leuk vind
Denksport : lettertjes - woordjes - WFquote:Op zondag 29 januari 2012 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook een stukje hersens wat sport leuk vind
Kan nog nie, heb het tabletje nog niequote:Op zondag 29 januari 2012 13:09 schreef AnneX het volgende:
Denksport : lettertjes - woordjes - WF
En ook de quiche staat nu in de oven voor te bakken.
Helaas niet zo mooi als gisteren, grauwe bedoeling hierquote:Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan nog nie, heb het tabletje nog nie![]()
* Bluezz gaat zo eens een stukkie wandelen
Zou tijd worden. Ik begin ontwenningsverschijnselen te krijgen..quote:
Tja, zat er ook wel dik in dit. Het is gewoon echt heel erg matig met Ajax, zie ook echt geen aanknopingspunten voor de rest van dit seizoen. .quote:
Een stuk of 6 minder geblesseerde spelers misschien, waaronder een paar verdedigers,een spits en een linkeraanvaller kan misschien helpen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:41 schreef TAV74 het volgende:
Het is gewoon echt heel erg matig met Ajax, zie ook echt geen aanknopingspunten voor de rest van dit seizoen. .
Begin van het seizoen waren die er wel, toen was het ook al niet geweldig. En wat er achter zit is gewoon erg matig, Spelers het moeten doen zie je ook niet nu.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Een stuk of 6 minder geblesseerde spelers misschien, waaronder een paar verdedigers,een spits en een linkeraanvaller kan misschien helpen.
Ik heb gewoon een temp aanduiding op de vriezer en koelkastquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een idee hoe je de temperatuur in een vriezer meet?
Mag de technische staf zichzelf wel aanrekenen inmiddels, kan geen toeval meer zijn lijkt me.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:52 schreef golfer het volgende:
Ah, nog een hamstringblessure erbij. Nummertje zoveel bij Ajax.
Koosjere Hamvraag?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nadal die de set eindigt met een dubbele fout. En hij slaat nu weer zwak alles door t midden en te kort maar ik vertrouw op zn vechtlust. Het is nog niet klaar.
Golfer; om 14u op Ned2 komt Koosjere Hamvraag op tv over zin en onzin van Joodse eetgebruiken.
Ja, van een onder rabbinaal toezicht besneden varken. Je weetz.quote:
Oj Veyquote:Op zondag 29 januari 2012 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, van een onder rabbinaal toezicht besneden varken. Je weetz.
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:12 schreef TAV74 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo maar eens naar de verjaardag van Sun's oom, lijkt me een stuk zinvoller.
Zo vet! Ik heb gegild!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |