Door er een koelkastthermometer in te leggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een idee hoe je de temperatuur in een vriezer meet?
Grappigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door er een buitenthermometer in te leggen
Die heb ik alquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Door er een koelkastthermometer in te leggen.
[ afbeelding ]
Kost 3,75
Dat ding gaat tot -40 dus ook geschikt voor de vriezer?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Die heb ik alVoor de koelkast
Maar goed....meten in de koelkast betekent dat je de thermometer in een glas water zet. Lijkt me niet zo geslaagd in een vriezer
Morgen naar een concertje in Het Patronaat in Haarlem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen naar een concertje in Paradiso met een collegaWordt gezellig
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen naar een concertje in Het Patronaat in Haarlem.
Misschien spreekt het vrouwen aan om te zeggen dat ze naar een 'learning channel' kijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maar de naam klopt ook niet bij de doelgroep, dit moest toch zo'n vrouwenzender worden?
Nou van My Big Fat Gypsy Wedding leer je best veel hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat je dingen leert op zo'n zender
Wat je vooral niet wilt op je trouwdag?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef roos85 het volgende:
nou van My Big Fat Gypsy Wedding leer je best veel hoor
Nope. Heb het een keer geïnstalleerd en werd er totaal kriegel van, dus snel er weer afgegooidquote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Werkt er een van de fotografen hier met Lightroom? Zo ja, LR4 beta is uit en staat nu te downloadenKan beter omgaan met correcties van over- en onderbelichting.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope. Heb het een keer geïnstalleerd en werd er totaal kriegel van, dus snel er weer afgegooid
Ziekenhuiskoffie is ook viesquote:Op zondag 29 januari 2012 04:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een bepaalde collega al een tijd niet gezien en wist dat haar vriend ernstig ziek was, dus ik vroeg zodra ik haar zag: 'Hoe gaat het met je vriend?' Zij: 'oh, die is een beetje dood'
Erm![]()
Ik ben moe en de koffie is nog steeds vies
Autsjquote:Op zondag 29 januari 2012 04:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een bepaalde collega al een tijd niet gezien en wist dat haar vriend ernstig ziek was, dus ik vroeg zodra ik haar zag: 'Hoe gaat het met je vriend?' Zij: 'oh, die is een beetje dood'
Erm![]()
Weinig geslapen? Mn ouders hebben allebei het zuur van een etentje gisterenavond en ik zit tussen de geuren inquote:Op zondag 29 januari 2012 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Autsj
Zo,knetter, wat een rothumeur ben ik mee wakker geworden.
snap het. Hoe lang gaat dat denk je nog duren dat je er 's nachts uit moet? Weet niet precies hoe oud je kinderen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:17 schreef freecell het volgende:
Nou,niet minder dan anders, uurtje of 6
Maar ik ben er zooooo zat van er elke nacht een paar keer uit te moeten.Ik wil gewoon een keer 4 uur aaneengesloten slaap.
Ja, en Djoko gaat winnen, eerste set ging naar Nadal, beide wisselvallig maar Djoko maakt zijn punten toch echt makkelijker zodra het loopt bij hem.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind deze wedstrijd nu al veel beter dan gisteren. Gaat ook lang duren, allebei dikke rallyspelers
.
Wolfquote:
Mwoah ik weet niet wie er wint eerlijk gezegd. Eerste set maakte Nadal het Djoki behoorlijk moeilijk en spreidde meer naar de achterlijn. Nu is hij die achterlijn even kwijt lijkt wel maar dat betekent niet dat dat de hele wedstrijd blijft. Hoop ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en Djoko gaat winnen, eerste set ging naar Nadal, beide wisselvallig maar Djoko maakt zijn punten toch echt makkelijker zodra het loopt bij hem.
Gaat me allemaal wel veel te langzaam om een hele wedstrijd vol te houden trouwens![]()
Geen idee ... In de koffie ?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:48 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nog een half blikje gecondenseerde melk over, wat kan ik daar nog mee doen?
Wist helemaal niet dat jij kunt goochelenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:03 schreef AnneX het volgende:
Zojuist weer eens LLMP gemaakt en in de koelkast geschoven.
Grappig dat ik bij goochelen de opmerking van Lie tegenkwam: hij is al bruin en
is t ie dan ook gaar ?
En het antwoord van Sun : een lagere temp en wat langer in de oven.
Dus heb ik dat ook gedaan.
Repeat / leer mij internet kennen...quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat jij kunt goochelen
Geen idee, ik heb een gratis versie, vermaak ik me nog steeds meequote:Op zondag 29 januari 2012 12:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee ... In de koffie ?
Of meringues maken voor bij de thee vanmiddag ?![]()
En Lie...inderdaad werken de jewels verslavend.
Als ik het " koop" komen er ws meer opties ? De coins en jokers enzo.
/ leer mij internet kennen...
Oh ja, - in de war- de condens.melk zit in de eidooier. My bad.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een gratis versie, vermaak ik me nog steeds mee
En meringues? Da's met eiwit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |