Door er een koelkastthermometer in te leggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een idee hoe je de temperatuur in een vriezer meet?
Grappigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door er een buitenthermometer in te leggen
Die heb ik alquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Door er een koelkastthermometer in te leggen.
[ afbeelding ]
Kost 3,75
Dat ding gaat tot -40 dus ook geschikt voor de vriezer?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Die heb ik alVoor de koelkast
Maar goed....meten in de koelkast betekent dat je de thermometer in een glas water zet. Lijkt me niet zo geslaagd in een vriezer
Morgen naar een concertje in Het Patronaat in Haarlem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen naar een concertje in Paradiso met een collegaWordt gezellig
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen naar een concertje in Het Patronaat in Haarlem.
Misschien spreekt het vrouwen aan om te zeggen dat ze naar een 'learning channel' kijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maar de naam klopt ook niet bij de doelgroep, dit moest toch zo'n vrouwenzender worden?
Nou van My Big Fat Gypsy Wedding leer je best veel hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat je dingen leert op zo'n zender
Wat je vooral niet wilt op je trouwdag?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef roos85 het volgende:
nou van My Big Fat Gypsy Wedding leer je best veel hoor
Nope. Heb het een keer geïnstalleerd en werd er totaal kriegel van, dus snel er weer afgegooidquote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Werkt er een van de fotografen hier met Lightroom? Zo ja, LR4 beta is uit en staat nu te downloadenKan beter omgaan met correcties van over- en onderbelichting.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope. Heb het een keer geïnstalleerd en werd er totaal kriegel van, dus snel er weer afgegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |