Supermarkten toch gewoon tot 20:00 uur open ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh ik ben lekker slim. Wil ik net de deur uitgaan, is alles om 17u natuurlijk dicht
Zelfs bij ons in het noorden!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Supermarkten toch gewoon tot 20:00 uur open ?
Thee zetten is zon gedoe...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een chardootje ingeschonkenGewoon omdat het kan.
Ja klopt maar ik moest naar de groenteboer en de drogistquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Supermarkten toch gewoon tot 20:00 uur open ?
Nope, alles lekker verpulverdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:03 schreef AnneX het volgende:
En ik sta te wachten op de geroosterde Roma tomaten om in de soep van Kay te storten inclusief de sapjes op haar advies![]()
Hebben jullie er ook wat tomaat buitengehouden om later op het bord bij te voegen? Anders is įlles zo verpulverd in de blender.
Grand Prestige hierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een chardootje ingeschonkenGewoon omdat het kan.
Is een cartoon van Peter van Straaten, zie je een 50+ echtpaar op de bank hangen met stapels boeken om zich heen, zegt zij, zal ik een flesje wijn open trekken, thee zetten is zon gedoe..lquote:
Wij hebben van v. Straaten op de wc hangen een ouder echtpaar in hun blootje, die staan voor het raam zeggen ze : wat zijn we lelijk maar wat wonen we mooiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een cartoon van Peter van Straaten, zie je een 50+ echtpaar op de bank hangen met stapels boeken om zich heen, zegt zij, zal ik een flesje wijn open trekken, thee zetten is zon gedoe..l
Ben ik toch niet zo lui als dat ik dachtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een cartoon van Peter van Straaten, zie je een 50+ echtpaar op de bank hangen met stapels boeken om zich heen, zegt zij, zal ik een flesje wijn open trekken, thee zetten is zon gedoe..l
quote:
Even delen... Wat ruikt dat lekker allemaal en een PAN vol !quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, alles lekker verpulverd
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even delen... Wat ruikt dat lekker allemaal en een PAN vol !
Ik vond die soep echt héérlijk! Zeker met een schepje zachte geitenkaas (gekruid met tijm, rozemarijn en oregano) er inquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even delen... Wat ruikt dat lekker allemaal en een PAN vol !
In Eindhoven de meesten tot 22.00 uur zelfs..quote:
Hier ook pasta (spaghetti, met spek-champignons-lenteui een roomsaus..quote:
Gewoon pilsje nu. Straks even koffie/thee/warme choco en daarna weer wat bier iig een Jopen (welke weet ik zo even niet iig een met een percentage van 5.3)quote:
Wordfeuden met mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:52 schreef AnneX het volgende:
Lie-ie ...hellup even.....
wat moet ik doen bij die jewel store?
Tappen of aaien?
Is het een soort tetratis ? Waar zijn de rules of the game te vinden ?
/ zoekt nieuw verslavend spelletje to kill the mind.
Je moet steeds rijtjes van drie of meer maken. Dat doe je door twee jewels naast elkaar om te draaien. Je kunt dan over de twee vakjes slepen en dan wisselen ze om. Als je de normal mode doet, dan moet je steeds zoveel jewels laten verdwijnen als bovenaan staat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:52 schreef AnneX het volgende:
Lie-ie ...hellup even.....
wat moet ik doen bij die jewel store?
Tappen of aaien?
Is het een soort tetratis ? Waar zijn de rules of the game te vinden ?
/ zoekt nieuw verslavend spelletje to kill the mind.
Ook al aan het duttenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn dutje gedaan en wat ben ik content met mijn truitjeIk zie nu dat er cashmir in zit, snap nu dat het zo lekker zacht is (en voor de uitverkoop 90 euro kostte
).
Mooiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef borisz het volgende:
Lang leve de bolognesesaus in de tweede ronde. Zelden was die saus zo lekker.
![]()
![]()
Al zeg ik dat zelf natuurlijk
Ja, slimpie, dat doe ik altijd voor een eerste nachtdienstquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ook al aan het duttenLeuk truitje dan zeg
90 euro
Aaaaaaaaaaaah. Handigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, slimpie, dat doe ik altijd voor een eerste nachtdienstAl jaren.
Ik heb een tijd terug bedden mogen testen voor 40 euro aan VVV-Bonnenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
Wou dat ik 90 EUR kreeg voor een dutje
Wat voor truitje?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn dutje gedaan en wat ben ik content met mijn truitjeIk zie nu dat er cashmir in zit, snap nu dat het zo lekker zacht is (en voor de uitverkoop 90 euro kostte
).
Ja, eh, een truitje met op de voorkant een blokjesprint en in beige/wit/donkerbruinquote:
Ben best wel benieuwd naar je bolognesesaus want je maakt de laatste tijd alleen maar lekkere bolognesesauzen zeg jequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef borisz het volgende:
Lang leve de bolognesesaus in de tweede ronde. Zelden was die saus zo lekker.
![]()
![]()
Al zeg ik dat zelf natuurlijk
Ja, ik bestel dat soort dingen niet online, dus geen plaatje.quote:
Jullie hebben The bridge nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:17 schreef LieLie het volgende:
Wij kijken de eerste aflevering van Borgen
WK snelrijden op de schaats hierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:17 schreef LieLie het volgende:
Wij kijken de eerste aflevering van Borgen
Pff, er is zo veelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jullie hebben The bridge nog niet eens gezien![]()
Ja, maar The Bridge is echt DE serie van de laatste tijd wat mij betreftquote:
Jammerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik bestel dat soort dingen niet online, dus geen plaatje.
Ik ben alweer afgedaald naar mn studio voor repeteren en muziekjes luisterenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goede gelegenheid fotoboeken te maken vond ik
Relaxed, zo'n studioquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben alweer afgedaald naar mn studio voor repeteren en muziekjes luisteren
helaas zijn de foto's niet te zien zonder flash player.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef TAV74 het volgende:
Zo, onze website een beetje opgefrist. Wel lekker super oldschool html gehouden, geen zin om alles om te gooien en de vakantieverslagen waar het vooral om gaat zijn toch allemaal losse html paginaatjes.
Nu alleen de fotoselectie op de fotografiepagina nog eens aanpassen, die kan inmiddels echt veel en veel beter.
Zorg dan ook dat je een flash player hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef z80 het volgende:
[..]
helaas zijn de foto's niet te zien zonder flash player.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zorg dan ook dat je een flash player hebt
en dan weer alle reclame zooi die over het beeld heen komt weer terug zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder flash kun je tenminste rustig rond surfen zonder hinderlijke zooi.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zorg dan ook dat je een flash player hebt
Flash is oud. HTML5 is de nieuwe standaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik een schaaltje ribbelchips met dipsausquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
In het kader van de Aussie Open. Tijd voor een Australisch pilsje. Doohey's New
.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Flash is oud. HTML5 is de nieuwe standaard
HTML5 doet niet veel meer dan het huidige.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Flash is oud. HTML5 is de nieuwe standaard
Ook goedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HTML5 doet niet veel meer dan het huidige.
Javascript is de sleutel tot interactie
Dat kwam bekend voor toen hier de kruidenla werd uitgemestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
Net mijn kruidenla overhoop gehaald.... vijf potjes van dezelfde kruiden
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat kwam bekend voor toen hier de kruidenla werd uitgemest.
Wist niet dat je PSV fan was Boriszquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef borisz het volgende:
Wil iemand Steer troosten? [ afbeelding ]
Ben ik ook niet. Liever feest op het Waagplein of de Oude Markt dan het Stadhuispleinquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wist niet dat je PSV fan was Borisz
misschien kan memo hem opvrolijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef borisz het volgende:
Wil iemand Steer troosten? [ afbeelding ]
Vrees dat de nederlaag van AZ het begin is van de koppositie voor PSV voor de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Liever feest op het Waagplein of de Oude Markt dan het Stadhuisplein
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vrees dat de nederlaag van AZ het begin is van de koppositie voor PSV voor de rest van het seizoen.
de Mac komt er nog beter af de Burger King als ik deze foto's zo ziequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke website: fast food, ads vs. reality.
http://www.alphaila.com/a(...)ertising-vs-reality/
[ afbeelding ]
Nee, dankje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Idee voor een volgende CUL meet:
http://www.aziatischetijg(...)staurant-van-europa/
http://pyongyangrestaurant.com/home.html
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
de Mac komt er nog beter af de Burger King als ik deze foto's zo zie
Hij zag er waarschijnlijk voor er iemand op ging zitten wel net zo uit als in de advertentie,quote:
Oeh ja, die zocht ik laatst nog.. geen idee meer waarom trouwensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke website: fast food, ads vs. reality.
http://www.alphaila.com/a(...)ertising-vs-reality/
[ afbeelding ]
Door er een buitenthermometer in te leggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een idee hoe je de temperatuur in een vriezer meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |