Dat ja. Jammer, had het Nadal heel erg gegundquote:
ja biermenu van Falstaff is leukquote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maastricht is echt zo leukdus zeker doen.
En je kan er heerlijk eten en drinken
We hadden een bon om in het Kasteel te eten, maar omdat we er maar 1 dag waren konden we die bon ook gebruiken om in het centrum te eten (bij de Keizer).
Maar de lunch bij Falstaff (met biermenu) was een stuk lekkerder en gezelliger.
In de avond toch maar naar Kiwi gegaan op aanraden van Steer, maar dat is echt wel een hipstertentik voelde me weer het onpopulaire meisje van de klas. Maar goed de cocktails waren lekker en erg goedkoop.
Ach, zo raar is dat antwoord toch niet? Om elke keer weer van je redelijk vrolijke gezicht direct in de 'rouwende weduwemood' te moeten springen lijkt me ook zo wat. Ik had haar dus al een tijd niet gezien omdat haar vriend op sterven lag. Ze zijn nog getrouwd op het laatst en toen is hij overleden. Het is één van de meest vrolijke mensen die ik ken en zij en haar vriend hadden ook altijd de grootste lol, ook als ze voor chemo's kwamen. Aan de ene kant dacht ik wel eens: is dat wel echt? Maar bij hen heb ik geconcludeerd dat dat ook echt was. Ze zei dat ze een prachtig laatste jaar hadden gehad samen en ik kon zien dat ze dat meende. Nu dus alleen verder. Life sucks huh.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat een raar antwoord. Hoe ging het verder dan? Vroeg je door?
Dat je nooit een kaart hebt gezien oid of van een andere collega gehoord...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Zij is nou één van die mensen die in het ziekenhuis werkt waarbij ik wel eens denk: zou zo leuk zijn als je gewoon wat meer dan een collega zou zijn. Een erg goede kennis of zelfs een vriendin. Ken je dat? Maar ik vraag me altijd af hoe je dat soort dingen aanpakt met collega's. Ik ben nog nooit bevriend geweest met mensen waar ik mee samen werk
Jaaaa, go for it, Leading Lady.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, Bluezz, jij moet straks optredenWaarschijnlijk ben je zelfs al weg voor repetities. Nou, spannend! Of wordt het steeds meer routine?
Ik wens je een geweldige avond!
Oh nou ik dacht dat hij nog niet dood was, verkeerd gelezen, sorryquote:Op zondag 29 januari 2012 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ach, zo raar is dat antwoord toch niet? Om elke keer weer van je redelijk vrolijke gezicht direct in de 'rouwende weduwemood' te moeten springen lijkt me ook zo wat. Ik had haar dus al een tijd niet gezien omdat haar vriend op sterven lag. Ze zijn nog getrouwd op het laatst en toen is hij overleden. Het is één van de meest vrolijke mensen die ik ken en zij en haar vriend hadden ook altijd de grootste lol, ook als ze voor chemo's kwamen. Aan de ene kant dacht ik wel eens: is dat wel echt? Maar bij hen heb ik geconcludeerd dat dat ook echt was. Ze zei dat ze een prachtig laatste jaar hadden gehad samen en ik kon zien dat ze dat meende. Nu dus alleen verder. Life sucks huh.
Zij is nou één van die mensen die in het ziekenhuis werkt waarbij ik wel eens denk: zou zo leuk zijn als je gewoon wat meer dan een collega zou zijn. Een erg goede kennis of zelfs een vriendin. Ken je dat? Maar ik vraag me altijd af hoe je dat soort dingen aanpakt met collega's. Ik ben nog nooit bevriend geweest met mensen waar ik mee samen werk
Zelfs Schaatsen is niet zo ergquote:Op zondag 29 januari 2012 16:10 schreef golfer het volgende:
Cyclocross is voor de Belgen wat schaatsen voor de Nederlanders is.
Wereldsport in vooral 1 land.
Ik heb zelfs nog nooit van cyclocross gehoordquote:Op zondag 29 januari 2012 16:10 schreef golfer het volgende:
Cyclocross is voor de Belgen wat schaatsen voor de Nederlanders is.
Wereldsport in vooral 1 land.
Wordt ook wel veldrijden genoemd.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit van cyclocross gehoord
Het is meer met korfbal te vergelijken.quote:
Oooo! Maar dat ken ik welquote:
vanavond ga ik niet redden en morgen er weer vroeg uit. ook niet handig om dan laat thuis te komen.quote:
Mijn oude buren. Ik woonde aan dat pleintjequote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Sarabi het volgende:
Maar de lunch bij Falstaff (met biermenu) was een stuk lekkerder en gezelliger.
quote:In de avond toch maar naar Kiwi gegaan op aanraden van Steer, maar dat is echt wel een hipstertentik voelde me weer het onpopulaire meisje van de klas. Maar goed de cocktails waren lekker en erg goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |