abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie dinsdag 31 januari 2012 @ 02:32:20 #101
169210 liesje1979
pi_107429021
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:29 schreef Novito12 het volgende:

[..]

Maar dan kom je elkaar helemaal niet tegen onderweg dus is er geen spanning, en bij de finish is er geen gedeelde vreugde :(
De kans dat het een soort peking expres wordt is denk ik sowieso al wat optimistisch gedacht. ;)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:33:52 #102
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429031
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:27 schreef Novito12 het volgende:

[..]

Hmmm. Afhankelijk van de bestemming een stad in NL kiezen waar we toch al langs zouden komen? Dan doe je daar gewoon het 'officiële' startschot :P
Probleem is alleen dat je dan waarschijnlijk op dezelfde weg gaat liften :P
Maar dan.. Startschot Utrecht?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_107429039
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee dat is toch juist de bedoeling! Strijd! Mensen op de weg moeten weten dat er een wedstrijd bezig is :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:35:15 #104
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429042
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

De kans dat het een soort peking expres wordt is denk ik sowieso al wat optimistisch gedacht. ;)
Ken ik niet ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  One tough cookie dinsdag 31 januari 2012 @ 02:35:27 #105
169210 liesje1979
pi_107429043
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Goed plan! Al...

[..]

Valt hier ook erg veel voor te zeggen. Daarbij is het natuurlijk wel de bedoeling om ver te komen en niet om een paar rondjes in Nederland af te leggen :P
Tuurlijk, zou ik ook niet voor kiezen. Maar dat kan je ontmoedigen, door verste 50 punten en meeste kilometers 10 punten ofzo te geven. Maar ik denk dat je geen mensen moet willen uitluiten want het idee is zo tof, dus zo breed mogelijk.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:35:43 #106
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429046
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:34 schreef Novito12 het volgende:

[..]

Nee dat is toch juist de bedoeling! Strijd! Mensen op de weg moeten weten dat er een wedstrijd bezig is :P
Daarbij, de eersten zullen de laatsten zijn. Start is in Utrecht! Eindlocatie?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:37:45 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429055
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:35 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Tuurlijk, zou ik ook niet voor kiezen. Maar dat kan je ontmoedigen, door verste 50 punten en meeste kilometers 10 punten ofzo te geven. Maar ik denk dat je geen mensen moet willen uitluiten want het idee is zo tof, dus zo breed mogelijk.
Ik denk dat het het belangrijkste is dat het gewoon gedaan wordt, al is het met nog geen tien man. Waarschijnlijk gaat het een heel mooi topic opleveren want onderweg dient er natuurlijk wel op fok gepost te worden! :P En dat zal ongetwijfeld aandacht genereren voor latere versies. Eigenlijk wordt de eerste liftwedstrijd een testcase. Op een groot medium als FOK! moet het toch wel groeien kunnen. Als we er vanuit gaan dat het zoldermodel een fabeltje is! :D
  One tough cookie dinsdag 31 januari 2012 @ 02:38:41 #108
169210 liesje1979
pi_107429060
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Daarbij, de eersten zullen de laatsten zijn. Start is in Utrecht! Eindlocatie?
Ik snap je wel maar je weet dat het voor mensen geld kost om naar Utrecht te komen? En somiige mensen dus bij voorbaat al afhaken?
pi_107429061
Kort houden dan maar? Ik denk dat we hier niet een die-hard competitie van moeten maken. Berlijn is saai en makkelijk, qua liften dan, alleen maar de A1, A30 en dan de A2. Alleen de stad in zal een uitdaging zijn. Parijs is misschien afgezaagd omdat iedereen die stad kent (behalve ik :')). Frankfurt? Londen? Toch maar Kopenhagen dan? :P
pi_107429062
Nice lijkt me een mooi eindpunt (letterlijk en figuurlijk) zeker voor de mensen die geen Frans spreken wordt het dan een avontuur! :Y
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_107429066
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik snap je wel maar je weet dat het voor mensen geld kost om naar Utrecht te komen? En somiige mensen dus bij voorbaat al afhaken?
Daar kun je toch ook heenliften? Ik denk niet dat dat het probleem is, als we een wedstrijd van zo'n 500km houden ;)
  One tough cookie dinsdag 31 januari 2012 @ 02:42:39 #112
169210 liesje1979
pi_107429081
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik denk dat het het belangrijkste is dat het gewoon gedaan wordt, al is het met nog geen tien man. Waarschijnlijk gaat het een heel mooi topic opleveren want onderweg dient er natuurlijk wel op fok gepost te worden! :P En dat zal ongetwijfeld aandacht genereren voor latere versies. Eigenlijk wordt de eerste liftwedstrijd een testcase. Op een groot medium als FOK! moet het toch wel groeien kunnen. Als we er vanuit gaan dat het zoldermodel een fabeltje is! :D
Maar ik geloof ook wel in je idee en ik vind het ook tof, anders poste ik hier niet. Ik denk alleen dat een kilometerstrijd meer mensen trekt. Het geeft meer vrijheid, users die nog elke nacht bij hun ouders moeten slapen want 17 kunnen dan ook meedoen. Ja hun dwalen rodjes in Nederland maar dat is toch niet zo erg als we creatieve opdrachten hebben?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:43:24 #113
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429086
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Daarom is Utrecht wel een zo eerlijke locatie omdat het voor niemand meer dan 20 euro zal kosten om er te geraken.

Punt is dat wanneer je vrij liften verkiest dat er wegen en bestemmingen zijn die veel gemakkelijker liften zijn omdat er meer wegen meer verkeer of gewoon meer volk toe bereid is om je mee te nemen. En dan is de wedstrijd niet zo eerlijk meer.
pi_107429096
Leuk idee. Ik ga het volgen. :Y

Het is helaas niet iets voor mij om aan mee te doen. Anders had ik met liesje gewild. O+
full stops and exclamation marks
pi_107429110
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar ik geloof ook wel in je idee en ik vind het ook tof, anders poste ik hier niet. Ik denk alleen dat een kilometerstrijd meer mensen trekt. Het geeft meer vrijheid, users die nog elke nacht bij hun ouders moeten slapen want 17 kunnen dan ook meedoen. Ja hun dwalen rodjes in Nederland maar dat is toch niet zo erg als we creatieve opdrachten hebben?
Geluk speelt sowieso al een grote rol met zo'n korte afstand, en dat neemt met zo'n concept helaas alleen maar toe helaas. Toen ik 17 kon ik ook zelfstandig op vakantie, we leven wel in 2012 he :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:47:51 #116
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429116
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar moet het de eerste keer dan gelijk zoveel mogelijk publiek trekken? Ik denk persoonlijk dat een wedstrijd met eindbestemming uiteindelijk meer belangstelling gaat trekken dan een vrije tocht. Juist omdat het de kick is om als eerste op een bepaalde plek aan te komen, wie komt er nu niet graag als eerste over de finish?

Natuurlijk hoeven we ook geen grote stad te verkiezen. Een bergtop, een idyllisch dorpje, een bepaald strand of wat dan ook, alles is mogelijk!
  One tough cookie dinsdag 31 januari 2012 @ 02:49:09 #117
169210 liesje1979
pi_107429126
Ja maar snap mijn punt, jullie zijn denk ik dieharrd lifters, ik heb het afgezien van de middelbare school naar het station, nog nooit gedaan. Het is maar net wat je wilt, laagdrempeligheid, dus het aantal kilimeters, of een zwaardere contest waarbij mensen bij voorbaat al afhaken.
Ik denk dus dat je de afstand het zwaarst kan laten wegen maar dat mensen ook moeten kunnen meedoen als ze wat dichter bij huis blijven. Ik zie niet zozeer meerwaarde in de lg van een persoon die in één ruk met iemand heeft kunnen meeliften naar Nice als in de log van een persoon die bij minstens bij 20 mensen in de auto heeft gezeten terwijl hij op weg was naar de 10 grootste kerken in Nederland.
  One tough cookie dinsdag 31 januari 2012 @ 02:49:54 #118
169210 liesje1979
pi_107429131
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:44 schreef krioro het volgende:
Leuk idee. Ik ga het volgen. :Y

Het is helaas niet iets voor mij om aan mee te doen. Anders had ik met liesje gewild. O+
Neeeeeee! Wat gemeen! Nu moeten we wel samen. Hoor!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:52:57 #119
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_107429147
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:33 schreef Dven het volgende:

[..]

ik heb best veel gelift en ik heb het idee dat je eerder een lift krijgt als er meerdere groepjes bij hetzelfde tankstation staan.
pi_107429148
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ja maar snap mijn punt, jullie zijn denk ik dieharrd lifters, ik heb het afgezien van de middelbare school naar het station, nog nooit gedaan. Het is maar net wat je wilt, laagdrempeligheid, dus het aantal kilimeters, of een zwaardere contest waarbij mensen bij voorbaat al afhaken.
Ik denk dus dat je de afstand het zwaarst kan laten wegen maar dat mensen ook moeten kunnen meedoen als ze wat dichter bij huis blijven. Ik zie niet zozeer meerwaarde in de lg van een persoon die in één ruk met iemand heeft kunnen meeliften naar Nice als in de log van een persoon die bij minstens bij 20 mensen in de auto heeft gezeten terwijl hij op weg was naar de 10 grootste kerken in Nederland.
Je hebt een goed punt, ik zie ook wel dat we geen 2 daagse moeten doen waarbij mensen tentjes meenemen en in het bos gaan kamperen :P Maar juist dat tegelijk starten, allemaal op dezelfde weg terecht komen en een 'race' beleven is het mooiste. En ja, mensen gaan geluk krijgen en heel snel op de eindbestemming zijn, maar dat maakt ook niet uit want die spanning is er. Ik stel me zo voor dat we allemaal een sticker krijgen, die opplakken bij de finish en dan op zo'n 100m afstand staan te kijken hoe andere deelnemers naar dat punt toerennen en hopen dat ze de eerste zijn, en dan die stickers al zien :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:53:25 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429149
quote:
Die in één ruk lift ga je sowieso niet vinden :P Ik heb veel gelift en meer dan 300 kilometer aan één stuk is me nog nooit gelukt en meestal gaat het om stukjes van 50 kilometer.

Het hoeft echt niet in één keer een groot spektakel te worden. Als het eenmaal van start gaat dan gaat de belangstelling vanzelf groeien. FOK! heeft ontzettend veel leden dus het kan echt wel tot iets moois groeien. Ook wanneer je een eindbestemming hebt. Als bepaalde verenigingen al met 50 man een liftwedstrijd kunnen houden, dan moet het op FOK! zeker tot een groot spektakel uit kunnen groeien. Doel moet zijn om uiteindelijk een halfjaarlijkse liftwedstrijd te houden. Eenmaal in de zomer en een keer in het voorjaar.
pi_107429152
quote:
bij het liften gaat het mij erom om zo goedkoop mogelijk zover mogelijk te komen. Niet wat ik allemaal onderweg zie :)
Daarnaast heb ik laatst (voor het eerst) gelift, en dat was 2300km. en ben met 23 personen meegereden. Ik ken iemand die 6000km heeft gelift en die was met 61 personen meegereden.
Met een gemiddelde van 100km per lift zou je wel erg veel geluk hebben om in een ruk naar Nice te kunnen...
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:54:43 #123
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429158
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:52 schreef borbit het volgende:

[..]

ik heb best veel gelift en ik heb het idee dat je eerder een lift krijgt als er meerdere groepjes bij hetzelfde tankstation staan.
Doe mee aan de wedstrijd dan? :D
pi_107429170
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Die in één ruk lift ga je sowieso niet vinden :P Ik heb veel gelift en meer dan 300 kilometer aan één stuk is me nog nooit gelukt en meestal gaat het om stukjes van 50 kilometer.

Zeg nooit nooit, laatst liftte ik terug naar huis, zo'n 70km en de 2e lift (na een 1e lift van 3km naar een tankstation) kon me voor de deur afzetten :D Je hebt er altijd van die mazzelaars tussen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:57:04 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429174
Belgisch biertje drinken op de Grote Markt in Brussel. Daarna het Atomium. Op een plek in Frankrijk met stokbrood, wijn en Frans snorretje op de foto bij een naamsbordje en daarna de laatste foto genomen vanaf de top van de Eiffeltoren? :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 02:58:04 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429181
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:56 schreef Novito12 het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit, laatst liftte ik terug naar huis, zo'n 70km en de 2e lift (na een 1e lift van 3km naar een tankstation) kon me voor de deur afzetten :D Je hebt er altijd van die mazzelaars tussen.
Ja natuurlijk. Maar hele lange afstanden gaan lastig worden omdat die veel minder afgelegd worden :P Mijn max is niet voor niets 300KM. En dat was nog wel in de auto bij een kerel die ons eigenlijk niet mee wilde nemen maar omdat hij stopte zodat hij even bellen kon! :D
pi_107429189
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:57 schreef Dven het volgende:
Belgisch biertje drinken op de Grote Markt in Brussel. Daarna het Atomium. Op een plek in Frankrijk met stokbrood, wijn en Frans snorretje op de foto bij een naamsbordje en daarna de laatste foto genomen vanaf de top van de Eiffeltoren? :P
Dat is al aardig wat om in een dag te doen, maar klinkt perfect :)
  One tough cookie dinsdag 31 januari 2012 @ 03:00:58 #128
169210 liesje1979
pi_107429194
Ik vind jullie enthousiasme zo tof. Zoals het nu geschetst zou het niets vor mij zijn denk ik. Zoals Dven al zegt zou Nice toch wel even duren voor je er bent. 15 dag zou al optimistisch zijn denk ik? En als je mensen die alleen in het weekend kunnen ook een kans wil geven om mee te doen en enthousiast te raken, niet echt een optie.

Natuurlijk kan je met een klein groepje beginnen,een weekend in maart en dan in de zomervakantie een week doen maar dan moet het wel haalbaar zijn. Maar ik heb nog nooit echt gelijft afgezien van die korte stukjes dus ik heb geen idee. Ik geef alleen mijn feedback als noob die tegen een hele leuke wedstrijd aankijkt. :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:02:01 #129
68091 borbit
pi_107429200
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 02:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Doe mee aan de wedstrijd dan? :D
ik ga er over nadenken. Het is wel een tijd geleden dat ik gelift heb. Het liefst in februari naar een warm oord :) . Een weekeind is wel heel kort als je verder dan parijs heen en terug moet liften. En je hebt dan geen tijd om in de zon te zitten :D .
Je zou ook couch surfing kunnen gebruiken om meer mensen te trekken. Daar worden vaker dit soort dingen georganiseerd. En daar durf ik ook real world kennissen uit te nodigen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door borbit op 31-01-2012 03:07:05 ]
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:05:59 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429213
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind jullie enthousiasme zo tof. Zoals het nu geschetst zou het niets vor mij zijn denk ik. Zoals Dven al zegt zou Nice toch wel even duren voor je er bent. 15 dag zou al optimistisch zijn denk ik? En als je mensen die alleen in het weekend kunnen ook een kans wil geven om mee te doen en enthousiast te raken, niet echt een optie.

Natuurlijk kan je met een klein groepje beginnen,een weekend in maart en dan in de zomervakantie een week doen maar dan moet het wel haalbaar zijn. Maar ik heb nog nooit echt gelijft afgezien van die korte stukjes dus ik heb geen idee. Ik geef alleen mijn feedback als noob die tegen een hele leuke wedstrijd aankijkt. :)
Ik ben een keer van Brussel, Lille, Parijs, Toulouse, Carcassonne, Girona, Barcelona, Valencia, Murcia, Granada, Malaga, Marbella, Gibraltar, Cadiz, Gibraltar, Cordoba, Sevilla en Faro gelift en het reizen heeft nog geen tien dagen in beslag genomen terwijl daar ook een liftwachttijd van 2 dagen heeft tussen gezeten! :D

Het gaat meestal sneller dan je denkt. Vooral als je je indenkt dat ik die reis deed samen met een vriend (twee jongens is een no go) en we hadden ongeveer 80 kilo aan bepakking bij ons ( Dat krijgen de meeste mensen niet eens in een auto :') )

Een weekend in maart is wel degelijk haalbaar. Zeker als je bestemmingen als Parijs, Kopenhagen of Berlijn kiest :)
pi_107429218
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:00 schreef liesje1979 het volgende:

Nice zal zo'n 1,5 dag duren denk ik idd, maar vergeet niet dat je op de snelweg grote afstanden kunt afleggen. Ik deed Veere (Zeeland) - Salzburg (Oostenrijk) in 16,5 uur, terwijl het toch zo'n 1000km is...
Mijn ervaring is dat het centrum van een stad binnenkomen behoorlijk lastig kan zijn, en eruit al helemaal. Het is wel een extra element in de wedstrijd natuurlijk, maar daardoor ben je ook zeker langer onderweg dan dat je nu misschien denkt :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:07:41 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429223
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:02 schreef borbit het volgende:

[..]

ik ga er over nadenken. Het is wel een tijd geleden dat ik gelift heb. Het liefst in februari naar een warm oord :) . Een weekeind is wel heel kort als je verder dan parijs heen en terug moet liften. En je hebt dan geen tijd om in de zon te zitten :D .
Je zou ook couch surfing kunnen gebruiken om meer mensen te trekken. Daar worden vaker dit soort dingen georganiseerd.
Ja maar dit is een FOK!wedstrijd! :D
Parijs is nog geen 500 kilometer, zeker haalbaar in een weekend :)
pi_107429227
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben een keer van Brussel, Lille, Parijs, Toulouse, Carcassonne, Girona, Barcelona, Valencia, Murcia, Granada, Malaga, Marbella, Gibraltar, Cadiz, Gibraltar, Cordoba, Sevilla en Faro gelift en het reizen heeft nog geen tien dagen in beslag genomen terwijl daar ook een liftwachttijd van 2 dagen heeft tussen gezeten! :D

Het gaat meestal sneller dan je denkt. Vooral als je je indenkt dat ik die reis deed samen met een vriend (twee jongens is een no go) en we hadden ongeveer 80 kilo aan bepakking bij ons ( Dat krijgen de meeste mensen niet eens in een auto :') )

Een weekend in maart is wel degelijk haalbaar. Zeker als je bestemmingen als Parijs, Kopenhagen of Berlijn kiest :)
80 kilo? :D
pi_107429228
quote:

[..]

Mijn 'verre' reizen gaan eigenlijk alleen naar m'n vriendin in Polen :') Woensdag weer *O*

Ik denk dat we het zelfs nog korter moeten houden dan die steden, maar wel lastiger. Dan speelt geluk minder een rol en moet je vaker van auto wisselen :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:08:48 #135
68091 borbit
pi_107429229
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:07 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

er is ook zo'n dude die met een koelkast onwijs eind heeft afgelift omdat weddenschap verloren
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:08:53 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429231
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:06 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Nice zal zo'n 1,5 dag duren denk ik idd, maar vergeet niet dat je op de snelweg grote afstanden kunt afleggen. Ik deed Veere (Zeeland) - Salzburg (Oostenrijk) in 16,5 uur, terwijl het toch zo'n 1000km is...
Mijn ervaring is dat het centrum van een stad binnenkomen behoorlijk lastig kan zijn, en eruit al helemaal. Het is wel een extra element in de wedstrijd natuurlijk, maar daardoor ben je ook zeker langer onderweg dan dat je nu misschien denkt :)
Dat zijn inderdaad de lastigste dingen. Een stad inkomen is al moeilijk maar er ook nog eens uit is echt een drama! Daarom jezelf altijd op een snelweg af laten zetten. Misschien even afzien bij een tankstation maar gegarandeerd korter liften dan een oprit in een stad :P
pi_107429233
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:08 schreef borbit het volgende:

[..]

er is ook zo'n dude die met een koelkast onwijs eind heeft afgelift omdat weddenschap verloren
_O_
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:10:01 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429236
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:07 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Ik had een giga backpack en een tas. Hij hetzelfde. Twee gitaren en een oude tent. Dan weet je het wel :')
pi_107429238
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad de lastigste dingen. Een stad inkomen is al moeilijk maar er ook nog eens uit is echt een drama! Daarom jezelf altijd op een snelweg af laten zetten. Misschien even afzien bij een tankstation maar gegarandeerd korter liften dan een oprit in een stad :P
Nou geen tips aan de concurrentie gaan geven he ;)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:11:15 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429242
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:10 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Nou geen tips aan de concurrentie gaan geven he ;)
De meest voor de hand liggende tip wil ik nog wel weggeven, anders gaat het voor sommige mensen een hel worden! :+
  One tough cookie dinsdag 31 januari 2012 @ 03:11:29 #141
169210 liesje1979
pi_107429244
quote:

[..]

:D Maar houd er rekening mee dat sommige mensen in datzelfde weekend ook nog terug moeten. Ik denk dat niet zoveel mensen vrij gaan nemen voor een try-out., En als je teruglift tellen die ervaringen niet meer? Sorry dat ik zo kritisch ben maarr zie het als entousiame.
pi_107429250
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:D Maar houd er rekening mee dat sommige mensen in datzelfde weekend ook nog terug moeten. Ik denk dat niet zoveel mensen vrij gaan nemen voor een try-out., En als je teruglift tellen die ervaringen niet meer? Sorry dat ik zo kritisch ben maarr zie het als entousiame.
Ik ben steeds meer op jouw hand :P Ideaal zou zijn om zaterdagochtend vroeg te vertrekken en zondagmiddag/avond weer makkelijk thuis te kunnen zijn. Doe eens een concreet voorstel? ;)
pi_107429252
quote:

[..]

Een begrijpelijke reactie, in 1 weekend lift je ook niet even naar Kopenhagen of Nice (om het maar even bij mijn favo bestemming in deze te houden ;) ) maar je kunt je afvragen of een weekend misschien niet iets te kort is. Ik denk namelijk dat je zoveel meer lol en avonturen beleefd in het buitenland, en dat kost je waarschijnlijk iets meer dan 2 volle dagen (heen en weer)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:14:34 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429255
quote:

[..]

Een speedliftwedstrijd dan als try-out. Vrijdagmiddag vertrekken met als einddoel Parijs. Geen verkeerde stad voor een eerste keer. 500 kilometer dus snel haalbaar. In Parijs een aantal opdrachten vervullen en dan zelf zien wanneer je teruggaat?
pi_107429256
Geen tijd nu om het hele topic te lezen, maar christus wat een leuk idee :D Ik volg ik volg!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:15:27 #146
68091 borbit
pi_107429257
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:08 schreef Dven het volgende:

[..]

ja snelste is vaak om met ov naar de rand van de stad te gaan. Of zelf naar een tankstation als dat mogelijk is. In een stad is het verkeer zo'n chaos dat het heel moeilijk is om een auto te vinden die naar de juiste snelweg gaat.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:15:58 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429259
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:14 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Een begrijpelijke reactie, in 1 weekend lift je ook niet even naar Kopenhagen of Nice (om het maar even bij mijn favo bestemming in deze te houden ;) ) maar je kunt je afvragen of een weekend misschien niet iets te kort is. Ik denk namelijk dat je zoveel meer lol en avonturen beleefd in het buitenland, en dat kost je waarschijnlijk iets meer dan 2 volle dagen (heen en weer)
Een weekend naar Kopenhagen moet lukken! :D Natuurlijk is een weekend te kort maar deze lift in maart wordt meer een testcase om te kijken of er uberhaupt animo is. Als het een leuk topic oplevert gaan vanzelf meer mensen zich interesseren voor de grote wedstrijd in de zomervakantie.
pi_107429262
Even een voorbeeldje: http://hitchwiki.org/en/Abgefahren_hitchhiking_race_2011

Deze was maar 390km lang en toch kwamen sommige teams nog de dag erna aan. Die hele site is trouwens de moeite waard om door te spitten als je voor de winst gaat ;)
pi_107429265
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Een speedliftwedstrijd dan als try-out. Vrijdagmiddag vertrekken met als einddoel Parijs. Geen verkeerde stad voor een eerste keer. 500 kilometer dus snel haalbaar. In Parijs een aantal opdrachten vervullen en dan zelf zien wanneer je teruggaat?
Op zich een goed idee aangezien je in 4 uur van Parijs in Amsterdam zit met de trein (mocht je niet terug willen/kunnen liften)
En 500km moet wel lukken in een weekend denk ik :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:17:56 #150
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429269
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:16 schreef Novito12 het volgende:
Even een voorbeeldje: http://hitchwiki.org/en/Abgefahren_hitchhiking_race_2011

Deze was maar 390km lang en toch kwamen sommige teams nog de dag erna aan. Die hele site is trouwens de moeite waard om door te spitten als je voor de winst gaat ;)
Pech kan je altijd hebben! :D Ik heb een keer twee dagen gewacht voor een lift van nog geen honderd kilometer. En dan stond ik in the middle of nowhere in de heetste omgeving van Europa. Maar normaal gesproken is 500 kilometer heel goed haalbaar, vooral in een omgeving als noordwest Europa
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:19:24 #151
68091 borbit
pi_107429278
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:17 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Op zich een goed idee aangezien je in 4 uur van Parijs in Amsterdam zit met de trein (mocht je niet terug willen/kunnen liften)
En 500km moet wel lukken in een weekend denk ik :)
Een junk met een schurftige hond red Parijs nog in een dag.
  One tough cookie dinsdag 31 januari 2012 @ 03:19:52 #152
169210 liesje1979
pi_107429280
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Voor mij is Parijs vast haalbaar maar voor iemand uit Groningen een stuk verder al. Ik pleit echt voor kilometers.
Veel verschillende opdrachten waarbij je punten kan halen en de verte het meest laten meetellen? Er zijn zoveel catagorien te bedenken dat de afstand van de woonplaats niet zo erg telt?
pi_107429288
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:19 schreef borbit het volgende:
Een junk met een schurftige hond red Parijs nog in een dag.
Maak ik misschien toch nog kans als ik mee doe :P

Dat je 390km in 2 dagen doet kan natuurlijk gebeuren, maar dan heb je erg veel pech gehad, of gewoon de basis-regels van het liften niet helemaal begrepen ;)
pi_107429290
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:21 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Maak ik misschien toch nog kans als ik mee doe :P

Dat je 390km in 2 dagen doet kan natuurlijk gebeuren, maar dan heb je erg veel pech gehad, of gewoon de basis-regels van het liften niet helemaal begrepen ;)
Wat is de basisregel? :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:23:12 #155
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429293
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Voor mij is Parijs vast haalbaar maar voor iemand uit Groningen een stuk verder al. Ik pleit echt voor kilometers.
Veel verschillende opdrachten waarbij je punten kan halen en de verte het meest laten meetellen? Er zijn zoveel catagorien te bedenken dat de afstand van de woonplaats niet zo erg telt?
Begin maar met het verzinnen van opdrachten :P Daarbij zijn afstanden op liftgebied relatief. Soms leg je 1000 km sneller af dan 200 km! En iedereen moet zich wel een treinkaartje kunnen veroorloven naar Utrecht. Dat is echt niet meer dan 20 euro. We hebben nu al 8 mensen die mee willen doen. In de komende weken zullen er echt nog genoeg mensen meedoen. Dan is de try-out wat mij betreft al meer dan geslaagd en kunnen we ons gaan concentreren op de grote wedstrijd.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:23:45 #156
68091 borbit
pi_107429295
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

je moet toch een finish hebben.
pi_107429296
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tankstationhoppen op de snelweg. Nooit bij de afrit laten afzetten tenzij noodzakelijk natuurlijk :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:23:55 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429297
quote:

[..]

Niet zichtbaar met bijlen of andere mogelijk levensgevaarlijke voorwerpen rondlopen.En niet te zwaar bepakt :P
pi_107429299
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:23 schreef Novito12 het volgende:

[..]

Tankstationhoppen op de snelweg. Nooit bij de afrit laten afzetten tenzij noodzakelijk natuurlijk :P
Hoezo niet? :@
pi_107429300
quote:

[..]

een van de basisregels? Ga aan de goede kant van de weg staan ^O^
pi_107429302
Ik heb nog nooit gelift maar een liftwedstrijd lijkt me zo ongelofelijk leuk :')
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:24:56 #162
68091 borbit
pi_107429304
quote:

[..]

Neem een goede kaart mee. Eentje met alle tankstations.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:25:11 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429305
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:24 schreef Tchock het volgende:
Ik heb nog nooit gelift maar een liftwedstrijd lijkt me zo ongelofelijk leuk :')
En waarom kan je dan toch niet mee? :(
pi_107429307
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:25 schreef Dven het volgende:

[..]

En waarom kan je dan toch niet mee? :(
Ik heb nog niet gezegd dat ik niet mee kan :D
pi_107429308
quote:

[..]

Blijkbaar had ik toch een wat meer gevorderde regel te pakken :P

Mensen die stoppen op tankstations gaan over het algemeen naar een veel verdere bestemming, en dat is mooi voor jou!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:25:51 #166
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429309
Oja, ook niet liften zoals ik op de foto op pagina 2 deed :')
pi_107429313
Kunnen we volgende week niet toevallig even een testcase doen alvast? Ik krijg me toch ineens zin om even naar Parijs te liften (maar wil de 19de wel terug zijn...)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:27:19 #168
68091 borbit
pi_107429314
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:23 schreef Novito12 het volgende:

[..]

dit, en vooral niet op de vluchtstrook zelf.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:28:12 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429316
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:27 schreef Veersesmurf het volgende:
Kunnen we volgende week niet toevallig even een testcase doen alvast? Ik krijg me toch ineens zin om even naar Parijs te liften (maar wil de 19de wel terug zijn...)
Graag maar tot die tijd heb ik geen tijd :(
pi_107429318
tot volgende week geen tijd, of tot de 19de niet? ;)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:31:13 #171
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429325
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:29 schreef Veersesmurf het volgende:
tot volgende week geen tijd, of tot de 19de niet? ;)
Komende maand uberhaupt geen tijd in het weekend :(
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:31:23 #172
68091 borbit
pi_107429326
quote:

[..]

omdat je dan van de weg af gaat. Je moet op de snelweg blijven, dan komen er veel auto's en ga je vanzelf mee. soort wet van de grote getallen ofzo. Er zijn ook veel auto's die maar 1 afslag gaan en die tanken niet op de snelweg omdat het duurder is. Dus de auto's die je bij tankstations treft gaan vaak ook een lange afstand.

Op een tankstation kun je ook afspreken met mensen waar je heen wel en dergelijke. Dan weet je beide waar je aan toe bent. Spreek mensen aan als ze tanken of als ze het winkeltje in gaan, dan kunnen ze er binnen over nadenken en hoeven ze niet direct te beslissen.
Als je langs de kant van de weg staat heb je vaak maar een halve minuut ofzo om te zeggen waar je heen wil en moet je direct met als je shit bij een wildvreemde instappen. En kom je misschien wel helemaal van je route uit.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 03:32:09 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107429329
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:31 schreef borbit het volgende:

[..]

omdat je dan van de weg af gaat. Je moet op de snelweg blijven, dan komen er veel auto's en ga je vanzelf mee. soort wet van de grote getallen ofzo.

Op een tankstation kun je ook afspreken met mensen waar je heen wel en dergelijke. Dan weet je beide waar je aan toe bent. Spreek mensen aan als ze tanken of als ze het winkeltje in gaan, dan kunnen ze er binnen over nadenken en hoeven ze niet direct te beslissen.
Als je langs de kant van de weg staat heb je vaak maar een halve minuut ofzo om te zeggen waar je heen wil en moet je direct met als je shit bij een wildvreemde instappen. En kom je misschien wel helemaal van je route uit.
Jij snapt het ^O^

En nu ga ik slapen :*
pi_107429335
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:31 schreef borbit het volgende:

[..]

omdat je dan van de weg af gaat. Je moet op de snelweg blijven, dan komen er veel auto's en ga je vanzelf mee. soort wet van de grote getallen ofzo.

Ah, klinkt logisch! Daar had ik helemaal niet over nagedacht. Ik vind het een tof idee! Vriendin ziet het niet zitten, dus eens peilen of ik iemand kan enthousiasmeren. :D
pi_107429336
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij snapt het ^O^

En nu ga ik slapen :*
Dit!

Ik doe m'n eigen liftwedstrijd wel Down Under :7
pi_107429644
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:27 schreef Veersesmurf het volgende:
Ja, waarom ook niet eigenlijk :D
pi_107431120
München een optie als eindbestemming?
  Moderator dinsdag 31 januari 2012 @ 11:59:41 #178
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_107435588
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 03:08 schreef borbit het volgende:
Tony Hawks - Round Ireland with a Fridge (erg leuk boek om te lezen).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 31 januari 2012 @ 12:07:08 #179
45833 crew  Fogel
pi_107435822
Thema:
In de voetbandensporen van de dobbelsteenavonturiers...
Volg hun Franse route, dan heb je in ieder geval voldoende uitdaging voor "weg van de snelweg" liften ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator dinsdag 31 januari 2012 @ 12:15:34 #180
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_107436080
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:07 schreef Fogel het volgende:
Thema:
In de voetbandensporen van de dobbelsteenavonturiers...
Volg hun Franse route, dan heb je in ieder geval voldoende uitdaging voor "weg van de snelweg" liften ^O^
Met dank aan jou kwamen we op een plek waar je geen lifter heen kan sturen. Dat epicentrum in de Alpen, daar gaat hooguit één keer per week een auto heen. Geen doen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 31 januari 2012 @ 12:20:47 #181
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_107436241
Als er zes opties zijn voor de finish, kun je natuurlijk altijd nog dobbelen. B-).
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_107436681
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 06:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ja, waarom ook niet eigenlijk :D
Maar dan wel als de vorst uit de grond is. Liften bij -8 is niet echt fijn als je 2 uur moet wachten totdat iemand je meeneemt (ervaring :') )
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:36:00 #183
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107436731
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:34 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Maar dan wel als de vorst uit de grond is. Liften bij -8 is niet echt fijn als je 2 uur moet wachten totdat iemand je meeneemt (ervaring :') )
Dat ja. Ik heb met -20 gelift en ik was goed voorzien (goede sneeuwschoenen, sneeuwpak, etc.) en zelfs dat was geen pretje. Laat staan als je er niet de adequate middelen voor hebt :')
pi_107436856
Ik had me op zich ook wel redelijk voorbereid (sneeuwschoenen, expeditieparka van m'n Antarctica trip, bontmuts uit Riga ;) ) maar als je een paar uur stil staat beginnen de voetjes toch behoorlijk koud te worden.
De rest van het lichaam vond het niet zo erg om stil te staan, maar de voeten zeiden op een gegeven moment: en NU gaan we een stukje lopen }:|
pi_107436867
Okay :)
pi_107437208
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Okay :)
Als je ook zo meegaand bent in de liftwedstrijd dan is er natuurlijk weinig aan voor de kijkbuiskindertjes die achter blijven. Er moet strijd en passie inzitten, en als je denkt dat je maat bijvoorbeeld de verkeerde beslissing neemt door ergens te gaan staan waar geen hond voorbij komt dan moet je hem dat vooral goed duidelijk maken!
Spanning en sensatie, daar gaat het om >:)

Ik mag toch aannemen dat er per team een camera(tje) mee wordt genomen om alles te filmen?
pi_107437620
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Als je ook zo meegaand bent in de liftwedstrijd dan is er natuurlijk weinig aan voor de kijkbuiskindertjes die achter blijven. Er moet strijd en passie inzitten, en als je denkt dat je maat bijvoorbeeld de verkeerde beslissing neemt door ergens te gaan staan waar geen hond voorbij komt dan moet je hem dat vooral goed duidelijk maken!

Ik mag toch aannemen dat er per team een camera(tje) mee wordt genomen om alles te filmen?
:D

Dat zit allemaal wel goed.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:11:33 #188
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107438044
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Gelukkig heeft ze een ervaren ploegmaat! :D

Ik weet niet of iedereen de beschikking over een camera heeft maar wie deze heeft zal deze vast ook wel meenemen, en anders moeten ze het maar met een telefoon doen ofzo :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:51:12 #189
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107439341
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Als er zes opties zijn voor de finish, kun je natuurlijk altijd nog dobbelen. B-).
Parijs

Luxenburg

Berlijn

Kopenhagen

Mont Sant Michel

Neurenberg
  Moderator dinsdag 31 januari 2012 @ 15:09:10 #190
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_107442156
Dat zijn zes prima opties. Ik kan vanavond wel even m'n mooie grote blauwe dobbelsteen met gouden ogen raadplegen voor de bepaling van de finishplaats. Als jullie dat leuk vinden tenminste.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_107445492
Mooie opties!

Ik hoop op nummer 5. De bestemming spreekt tot de verbeelding. De kortste route is zeker 750km (vanaf Utrecht) en het zijn niet allemaal hoofdwegen zoals dat naar Nurnberg bijvoorbeeld wel zou zijn. Een avontuurlijke trip met een mooie eindbestemming, ik wil ook!! ;(
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:42:00 #192
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107447638
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Veersesmurf het volgende:
Mooie opties!

Ik hoop op nummer 5. De bestemming spreekt tot de verbeelding. De kortste route is zeker 750km (vanaf Utrecht) en het zijn niet allemaal hoofdwegen zoals dat naar Nurnberg bijvoorbeeld wel zou zijn. Een avontuurlijke trip met een mooie eindbestemming, ik wil ook!! ;(
Ik hoop zelf ook op die optie. Anders Luxemburg. Mooiste stukje Benelux!
  Moderator dinsdag 31 januari 2012 @ 18:14:50 #193
45833 crew  Fogel
pi_107448726
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Met dank aan jou kwamen we op een plek waar je geen lifter heen kan sturen. Dat epicentrum in de Alpen, daar gaat hooguit één keer per week een auto heen. Geen doen.
Een uitdaging heet dat. Bonuspunten voor degenen die een foto maken bij het epicentrum ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  dinsdag 31 januari 2012 @ 18:25:46 #194
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107449065
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat zijn zes prima opties. Ik kan vanavond wel even m'n mooie grote blauwe dobbelsteen met gouden ogen raadplegen voor de bepaling van de finishplaats. Als jullie dat leuk vinden tenminste.
Als de meerderheid akkoord gaat vind ik het prima! :D
pi_107451739
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Als de meerderheid akkoord gaat vind ik het prima! :D
Kan ik nog wat bonusopties toevoegen? :P

De Loreley

Brocken

Londen
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:00:03 #196
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107452800
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef Novito12 het volgende:

[..]

Kan ik nog wat bonusopties toevoegen? :P

De Loreley
[ afbeelding ]

Brocken
[ afbeelding ]

Londen
[ afbeelding ]
Londen valt wat mij betreft af :P
Misschien dat we Nurnberg in kunnen ruilen voor één van de twee door jou voorgestelde Duitse plekken?

Het is dat het zo ver is anders had Kjeragbolten natuurlijk perfect geweest!

_O_
pi_107452968
Mont Saint Michel O+
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:15:05 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107453577
Nurnberg inruilen voor Brocken?
pi_107454291
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef Dven het volgende:
Nurnberg inruilen voor Brocken?
Ik zie Kopenhagen niet zo zitten, maar dat is puur persoonlijk :P Saaie route met landschappelijk niet echt veel te zien, redelijk ver en koud :')
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:33:41 #200
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_107454616
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef Novito12 het volgende:

[..]

Ik zie Kopenhagen niet zo zitten, maar dat is puur persoonlijk :P Saaie route met landschappelijk niet echt veel te zien, redelijk ver en koud :')
Ik vermoed dat Brocken kouder is :P Daarbij is Kopenhagen zelf wel een erg toffe stad. De route zuigt inderdaad. Enige wat je dan hebt is dat het dan al zo goed als zeker is dat we naar Duitsland gaan en een beetje variatie in landen is niet vervelend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')