abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie vrijdag 26 juni 2015 @ 01:47:55 #101
169210 liesje1979
pi_153847539
Is Flash afgehaakt? -O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Juist een klein dorpje heeft denk ik de charme van het eindigen in the middle of nowhere. De zaterdag kan je altijd nog gebruiken als liftdag in de regio, inclusief bezoek aan grote stad. Een grote stad als eind bestemming zie ik niet als must, zou ik persoonlijk veel minder leuk vinden. In de tijd dat ik op de bonnevoi naar autoraces ging in Duitsland, waren juist die kleine hotelletjes op het platteland zo leuk, uniek en enorm gastvrij. Ook dat ga je niet meemaken in de grote steden.

Ik had vanmiddag het idee van drempel posten! Ipv stempelposten. Een stukje drempel (houten plank met een vlaggetje erin gestoken), elk team moet via deze drempelpost reizen. Bijvoorbeeld een grensovergang, een toeristische attractie in een stad, of 10km vóór het eindpunt op een lastige locatie. Eventueel, als ik niet aan de wedstrijd mee kan doen, wil ik, afhankelijk van waar en wanneer, wel voor drempelpost spelen.

w/
Voor mij geldt misschien meer wel de ervaring van het liften zelf, boven in of ik in een schattig hotelletje slaap. (liefst niet te duur en de keuze is in een wat grotere plaats gewoon wat groter. :@) Ik hoef ook niet perse een extra dag daar om de omgeving te verkennen. Maar dat is slechts mijn mening he? Blijf vooral jullie inbreng spuien en het lijkt me dat de meerderheid beslist, niet ik.

Ik blijf wel echt voor laagdrempelig, het is misschien wel een try out, als het bevalt dan kan het altijd een volgende keer ingewikkelder toch?
pi_153876641
Ik zat gisteravond weer eens 1 van de vele herhalingen van TopGear te kijken.

Is het niet mogelijk om een race te organiseren? :D
Alleen dan de vraag.. Hoe?

Eerste ideetje ; Ik zat er aan te denken om de Fokkers in het treintopic aan te spreken. Zij gaan graag met de trein, Fokkers in dit topic liften weer liever. Dus een FokDerby tussen PTA en TRV? *O* *O*

Enige handicap voor de treingekken, ze mogen geen gebruik maken van intercities, dat is oneerlijke concurrentie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')