quote:
Gezien je hobby's wil ik je wel onder mijn hoede nemen tijdens de reis!quote:
Dan pas?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik doe ook mee. En ik vind dat we in teams van 2 moeten strijden tegen elkaar.
En dat het in de zomer moet plaatsvinden.
Hoezo kan je niet meedoen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef kwiwi het volgende:
Wat een super leuk idee! Jammer dat ik niet mee kan doen, maar ga het topic (of ja, de reeks) zeker volgen
Ziekte waardoor zulke acties me niet gaan lukkenquote:
Denk dat weinig mensen zomaar in het jaar ff een week kunnen missen. Daarom.quote:
Er zijn meer vakanties buiten de zomervakantiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen zomaar in het jaar ff een week kunnen missen. Daarom.
Weekje vakantie nemen? Ik weet niet hoe lang zo iets moet duren, maar tot aan Spanje en terug zou je toch aan 10 dagen genoeg moeten hebben denk ik?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen zomaar in het jaar ff een week kunnen missen. Daarom.
Hmm nee dat lijkt me niet neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziekte waardoor zulke acties me niet gaan lukkenJa misschien wel, maar dan kom ik de weken erna niet meer overeind en dat is niet de bedoeling
Eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik doe ook mee. En ik vind dat we in teams van 2 moeten strijden tegen elkaar.
En dat het in de zomer moet plaatsvinden.
Met een beetje geluk/pech stap je in Nederland in bij iemand die onderweg is naar Zuid-Spanjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weekje vakantie nemen? Ik weet niet hoe lang zo iets moet duren, maar tot aan Spanje en terug zou je toch aan 10 dagen genoeg moeten hebben denk ik?
Die moet dan wel via de Eiffeltoren willenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Met een beetje geluk/pech stap je in Nederland in bij iemand die onderweg is naar Zuid-Spanje
Sowieso veel pics!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef kwiwi het volgende:
Misschien ook wel grappig; punten voor wie in de duurste auto vervoerd wordt(met pics als bewijs uiteraard).
[..]
Die moet dan wel via de Eiffeltoren willen
Prima. Oneven aantal deelnemers wordt dan wel lastig. Met z'n drieën liften zal geen succes zijn! Dus die persoon gaat dan in zijn eentje. Of je moet persee met gedrieën willenquote:
Ik zal je toevoegen aan de OPquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Novito12 het volgende:
Mits ik tijd kan vrijmaken doe ik mee, leuk initiatief!
Teamnaam?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh. Dat was onze deal toch?
Kan altijd. Het belangrijkste is dat de teams een videocamera bij zich hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima. Oneven aantal deelnemers wordt dan wel lastig. Met z'n drieën liften zal geen succes zijn! Dus die persoon gaat dan in zijn eentje. Of je moet persee met gedrieën willen
Klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh. Dat was onze deal toch?
Motorfiets gaat lastig worden als je in een team zitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Novito12 het volgende:
Mits ik tijd kan vrijmaken doe ik mee, leuk initiatief!
edit: Om veel teams op de been te krijgen en het niet te ambitieus te laten zijn lijkt mij een weekendje voldoende. De bestemming zou dan in 1 a 2 dagen te bereiken moeten zijn. Een voordeel van een verre bestemming is wel dat geluk een kleinere rol speelt en het echt op skills en uithoudingsvermogen aan komt.
Ideetjes voor opdrachten:
-een lift van een tractor/motorfiets/trike etc.
-lifts van zoveel mogelijk nationaliteiten verzamelen voor bonuspunten
-een foto maken van een chauffeur met een baard/snor/vlechtjes/dreadlocks
-een filmpje maken van een willekeurig Nederlands zinnetje uitgesproken door een buitenlandse chauffeur
-foto's van nummerplaten uit alle EU-landen (of zoveel mogelijk)
Ben je wel goed in opdrachten opvolgen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind dat iedereen op het strand van Barcelona gezwommen moet hebben als opdracht.
En 5 verschillende echt goeie biertjes moet hebben gedronken in Belgie.
Verder ben ik niet zo goed in opdrachten verzinnen
Zoenen met een Spaanse schonequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind dat iedereen op het strand van Barcelona gezwommen moet hebben als opdracht.
En 5 verschillende echt goeie biertjes moet hebben gedronken in Belgie.
Verder ben ik niet zo goed in opdrachten verzinnen
Spreek ze aan!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik doe mee als BrauN meedoet. Of Xebrosius.
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben je wel goed in opdrachten opvolgen?
Nu al uitvluchten aan het verzinnen voor in het geval dat je verliest van twee vrouwen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef Novito12 het volgende:
En teams van twee inderdaad, waarbij teams van twee vrouwen buiten de wedstrijd meedoen, want die hebben oneerlijk voordeel!
Het is wel een feit dat de kans dat twee vrouwen winnen een stuk groter is dan de kans dat twee mannen. Of de twee vrouwen krijgen de taak om te navigeren van de chauffeur!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu al uitvluchten aan het verzinnen voor in het geval dat je verliest van twee vrouwen?
Weet ik, het hoeft ook niet makkelijk te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Motorfiets gaat lastig worden als je in een team zit
Mogelijkheid is om eerder een keer een kleine wedstrijd te houden en dat the big game voor de zomer bewaard wordt?
Het is toch logisch dat vrouwen veel sneller meegenomen worden? Maar idd, eigenlijk wel, ik kan het proberen tochquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu al uitvluchten aan het verzinnen voor in het geval dat je verliest van twee vrouwen?
Ik had op deze wijze redelijk wat succesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:39 schreef Novito12 het volgende:
[..]
Weet ik, het hoeft ook niet makkelijk te zijnHet zijn natuurlijk ook maar voorstellen. Ik ben zelf de hele zomer weg waarschijnlijk, ook liftend
[..]
Het is toch logisch dat vrouwen veel sneller meegenomen worden? Maar idd, eigenlijk wel, ik kan het proberen toch
Voor sommige dames misschien welquote:
Zweden is heel het jaar door mooi.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:55 schreef Novito12 het volgende:
Ik hou toch ook liever m'n kleren aanEen vriendelijke lach werkt voor mij meestal goed genoeg.
Nog een voorstel voor een bestemming: Helsingborg in Zweden. Twee keer de keuze of je de boot pakt (dwz met een auto meeliften die de boot op gaat) of omrijdt. Het is trouwens niet de ideale bestemming in deze tijd van het jaar.
Het was de eerste keer dat we langer dan vijf uur op een lift hebben gewacht en de verveling sloeg toequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:55 schreef Novito12 het volgende:
Ik hou toch ook liever m'n kleren aanEen vriendelijke lach werkt voor mij meestal goed genoeg.
Nog een voorstel voor een bestemming: Helsingborg in Zweden. Twee keer de keuze of je de boot pakt (dwz met een auto meeliften die de boot op gaat) of omrijdt. Het is trouwens niet de ideale bestemming in deze tijd van het jaar.
Pics?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:08 schreef Dven het volgende:
Mag ik anders misschien met een niet-FOK!ster?
Italiaans koffievrouwtje!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pics?
Daarna zien we wel verder.
Oh shit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Italiaans koffievrouwtje!
Denk niet dat ze het waarderen zal als ik haar pics hier plaats
Het is onder voorbehoud maar ze heeft er wel oren naar! Ik zal haar aansporen een FOK!account aan te makenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh shit.
Begrijpelijk. Ze mag meedoen.
Nice. En dan ook niet zo'n laf fobo aanmaken zonder pic he.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is onder voorbehoud maar ze heeft er wel oren naar! Ik zal haar aansporen een FOK!account aan te maken
Foto's zal ze zelf wel plaatsen, vermoed ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. En dan ook niet zo'n laf fobo aanmaken zonder pic he.
Met de sig is niets mis!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef Veersesmurf het volgende:
Leuk idee! Jammer dat het voor mij een beetje te laat komt (zie sig) maar omdat ik het toch een keertje wilde proberen ben ik vorige week voor de grap even naar m'n maten in Oostenrijk (wintersport) gelift en terug. Het was echt een geweldige ervaring, en kan het dan ook iedereen aanraden!![]()
Probeer het wel in de zomer te doen, dat scheelt een hoop ergenis en koude voeten
Nice.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto's zal ze zelf wel plaatsen, vermoed ik
Liften naar Australie dan maar?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Met de sig is niets mis!
En ach, wanneer succesvol zullen er vast meerdere wedstrijden volgen!
Ik heb voor 2015 een autoreis van Nederland naar Tibet gepland samen met mijn vader.. Misschien dat ik de rest dan wel naar Australië lift!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:35 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Liften naar Australie dan maar?
Ik FOK! je wel wanneer ik er ben!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:43 schreef Veersesmurf het volgende:
lijkt me een mooi plan! Ik zie je wel verschijnen...
Nice!quote:
Haha keiharde dis.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Sowieso niet.Maar wanneer gaat dit allemaal plaatsvinden dan?
Nee joh.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha keiharde dis.
Ergens in de zomer, hoop dat je tegen je verlies kan
Dan ken je mijn keiharde charmes nog nietquote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee joh.![]()
Ik hoop dat jullie tegen jullie verlies kunnen want ik win altijd, met mijn charme krijg ik alles voor elkaar enzoik wil graag bij een sterke man in het team dus die mogen zich bij mij melden.
Jawel.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan ken je mijn keiharde charmes nog niet
Volgens mij is Dven wel een sterke man hoor...
*meldquote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof!
Ik zal de lifters uit het lifttopic in TRV even hierop wijzen.
En eens kijken of we iets kunnen doen met de weblog / frontpage om meer deelnemers te genereren. De weblog zou bijvoorbeeld ook dienst kunnen doen als plaats voor de reisblogs van de deelnemers. Of zoiets.![]()
Bij deze je partner in crime voor volgende keren!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:44 schreef buishuis het volgende:
Leuk idee! Kan dit jaar niet maar wil tijdens een van de volgende edities wel meedoen!!
Maar.. Doe je mee?quote:
Ah, tof!quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof!
Ik zal de lifters uit het lifttopic in TRV even hierop wijzen.
En eens kijken of we iets kunnen doen met de weblog / frontpage om meer deelnemers te genereren. De weblog zou bijvoorbeeld ook dienst kunnen doen als plaats voor de reisblogs van de deelnemers. Of zoiets.![]()
Goede keuze! The Asphyxiaters!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:21 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jawel.
Goed, ik ga met Dven, ik moet toch nog van alles beleven met hem en dit is wel een veelbelovend avontuur. Wat wordt onze naam?!
Klinkt goed maar hoe wil je dat precies aanpakken dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:34 schreef Fogel het volgende:
Misschien ook maar meteen een dobbel element toevoegen aan deze competitie om het nog wat minder voorspelbaar te maken?
Sowieso eerst een kleine race.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat leuk! Sowieso kan ik niet meedoen in de zomervakantie maar een keer een weekendje lijkt mij wel tof. Niet alleen though.En is het de bedoeling dat je ook slaapplaatsen regelt enzo?
Kijk in de sig van UIO_AMS voor inspiratie.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt goed maar hoe wil je dat precies aanpakken dan?
Ah duidelijk! Moet duidelijk wel iets mogelijk mee zijn. Doe jij ook mee of?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk in de sig van UIO_AMS voor inspiratie.
Daar zat o.a. een weblog opdracht bij een keer.
Ik lift niet mee nee. Heb een handicap van ca 1850 kmquote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah duidelijk! Moet duidelijk wel iets mogelijk mee zijn. Doe jij ook mee of?
Ik krijg er een beetje een "nu we er toch zijn" gevoel bijquote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso eerst een kleine race.
Wat vind iedereen van ergens in maart? En wat lijkt iedereen een mooie bestemming? Berlijn? Parijs? Kopenhagen? Kom maar met mooie ideeën!
Slaapplek moet je zelf weten natuurlijk!
Mag je dan niet liften?quote:
Dan wordt het inderdaad een lastig verhaalquote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik lift niet mee nee. Heb een handicap van ca 1850 km(en ik lift überhaupt niet)
Maar ik vind dit een tof idee, en ik zal proberen mee te helpen met opdrachten verzinnen
Epicentra uitzoeken is een vaste inslag geworden bij UIO's dobbelsteenavonturen, dus daar kan ik ook hier mee bijdragen.
Maart lijkt me wel ok, misschien april, dan is het nog iets warmer voor de mindere bikkels onder ons. Bestemming zo'n 1000-1500km zodat het net niet in een dag te bereiken is? Bij voorkeur richting het zuiden eindigend in de zee, ook al heb ik eerder andere voorstellen gedaanquote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso eerst een kleine race.
Wat vind iedereen van ergens in maart? En wat lijkt iedereen een mooie bestemming? Berlijn? Parijs? Kopenhagen? Kom maar met mooie ideeën!
Slaapplek moet je zelf weten natuurlijk!
Bordeaux (1150)? Of gewoon voor St Tropez(1300)? Monaco? Al gaan de echte bazen natuurlijk voor de 1600 kilometer naar Stavanger!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:16 schreef Novito12 het volgende:
[..]
Maart lijkt me wel ok, misschien april, dan is het nog iets warmer voor de mindere bikkels onder ons. Bestemming zo'n 1000-1500km zodat het net niet in een dag te bereiken is? Bij voorkeur richting het zuiden eindigend in de zee, ook al heb ik eerder andere voorstellen gedaan
Natuurlijk allemaal ongeveer vanaf ongeveer een zelfde afstand beginnen al zegt 200km op liftgebied helemaal niets!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje een "nu we er toch zijn" gevoel bij
Geen idee wat leuke bestemmingen zijn, al is het natuurlijk ook een beetje afhankelijk van waar je in Nederland woont. Parijs is voor iemand in Zeeland een stuk realistischer dan voor iemand uit Groningen.
Er zijn er nog een paar onbezet, die even aanspreken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb niet zo'n enorm budget dus ik zou sowieso ook weer moeten terugliften dan. Maar als ik het op tijd weet kan ik makkelijk de vrijdag, maandag en dinsdag ook nog kunnen vrijnemen.
Alleen ik ga echt niet alleen. dus moet nog even een medefokker strikken dan.
Verplicht Brussel en Parijs?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:23 schreef Novito12 het volgende:
Monaco/Nice lijkt me niet slechtMaar misschien is het juist beter om het veel korter te houden, 300-500km ofzo, dan hoef je ook geen heel weekend ervoor uit te trekken. Ik ben benieuwd wat anderen vinden.
We beginnen toch allemaal op dezelfde plek hoop ik?
Het kan trouwens ook leuk zijn om een slecht bereikbare bestemming te kiezen, boven op een berg ofzo.
Hmmm. Afhankelijk van de bestemming een stad in NL kiezen waar we toch al langs zouden komen? Dan doe je daar gewoon het 'officiële' startschotquote:
Ik zou het voor een eerste weekend denk ik houden op zoveel mogelijk kilometers maken. dan kan iedereen zelf kiezen of het voor heen en teug is, of alleen voor heen. Dan zou zelfs een rondje nederland kunnen, dus opdrachten erbij om het uitdagender te maken. Dan bijvoorbeeld, de persoon die het verste kwam 10 punten, de persoon die het meeste plaatsnaambordjes fotografeerde 10 punten, persoon die de meeste landsgrenzen tegenkwam 10 punten en zo nog veel meer catagorien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk allemaal ongeveer vanaf ongeveer een zelfde afstand beginnen al zegt 200km op liftgebied helemaal niets!
Maar dan kom je elkaar helemaal niet tegen onderweg dus is er geen spanning, en bij de finish is er geen gedeelde vreugdequote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het voor een eerste weekend denk ik houden op zoveel mogelijk kilometers maken. dan kan iedereen zelf kiezen of het voor heen en teug is, of alleen voor heen. Dan zou zelfs een rondje nederland kunnen, dus opdrachten erbij om het uitdagender te maken. Dan bijvoorbeeld, de persoon die het verste kwam 10 punten, de persoon die het meeste plaatsnaambordjes fotografeerde 10 punten, persoon die de meeste landsgrenzen tegenkwam 10 punten en zo nog veel meer catagorien.
Goed plan! Al...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het voor een eerste weekend denk ik houden op zoveel mogelijk kilometers maken. dan kan iedereen zelf kiezen of het voor heen en teug is, of alleen voor heen. Dan zou zelfs een rondje nederland kunnen, dus opdrachten erbij om het uitdagender te maken. Dan bijvoorbeeld, de persoon die het verste kwam 10 punten, de persoon die het meeste plaatsnaambordjes fotografeerde 10 punten, persoon die de meeste landsgrenzen tegenkwam 10 punten en zo nog veel meer catagorien.
Valt hier ook erg veel voor te zeggen. Daarbij is het natuurlijk wel de bedoeling om ver te komen en niet om een paar rondjes in Nederland af te leggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:29 schreef Novito12 het volgende:
[..]
Maar dan kom je elkaar helemaal niet tegen onderweg dus is er geen spanning, en bij de finish is er geen gedeelde vreugde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |