quote:
Gezien je hobby's wil ik je wel onder mijn hoede nemen tijdens de reis!quote:
Dan pas?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik doe ook mee. En ik vind dat we in teams van 2 moeten strijden tegen elkaar.
En dat het in de zomer moet plaatsvinden.
Hoezo kan je niet meedoen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef kwiwi het volgende:
Wat een super leuk idee! Jammer dat ik niet mee kan doen, maar ga het topic (of ja, de reeks) zeker volgen
Ziekte waardoor zulke acties me niet gaan lukkenquote:
Denk dat weinig mensen zomaar in het jaar ff een week kunnen missen. Daarom.quote:
Er zijn meer vakanties buiten de zomervakantiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen zomaar in het jaar ff een week kunnen missen. Daarom.
Weekje vakantie nemen? Ik weet niet hoe lang zo iets moet duren, maar tot aan Spanje en terug zou je toch aan 10 dagen genoeg moeten hebben denk ik?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen zomaar in het jaar ff een week kunnen missen. Daarom.
Hmm nee dat lijkt me niet neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziekte waardoor zulke acties me niet gaan lukkenJa misschien wel, maar dan kom ik de weken erna niet meer overeind en dat is niet de bedoeling
Eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik doe ook mee. En ik vind dat we in teams van 2 moeten strijden tegen elkaar.
En dat het in de zomer moet plaatsvinden.
Met een beetje geluk/pech stap je in Nederland in bij iemand die onderweg is naar Zuid-Spanjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weekje vakantie nemen? Ik weet niet hoe lang zo iets moet duren, maar tot aan Spanje en terug zou je toch aan 10 dagen genoeg moeten hebben denk ik?
Die moet dan wel via de Eiffeltoren willenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Met een beetje geluk/pech stap je in Nederland in bij iemand die onderweg is naar Zuid-Spanje
Sowieso veel pics!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef kwiwi het volgende:
Misschien ook wel grappig; punten voor wie in de duurste auto vervoerd wordt(met pics als bewijs uiteraard).
[..]
Die moet dan wel via de Eiffeltoren willen
Prima. Oneven aantal deelnemers wordt dan wel lastig. Met z'n drieën liften zal geen succes zijn! Dus die persoon gaat dan in zijn eentje. Of je moet persee met gedrieën willenquote:
Ik zal je toevoegen aan de OPquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Novito12 het volgende:
Mits ik tijd kan vrijmaken doe ik mee, leuk initiatief!
Teamnaam?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh. Dat was onze deal toch?
Kan altijd. Het belangrijkste is dat de teams een videocamera bij zich hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima. Oneven aantal deelnemers wordt dan wel lastig. Met z'n drieën liften zal geen succes zijn! Dus die persoon gaat dan in zijn eentje. Of je moet persee met gedrieën willen
Klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh. Dat was onze deal toch?
Motorfiets gaat lastig worden als je in een team zitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Novito12 het volgende:
Mits ik tijd kan vrijmaken doe ik mee, leuk initiatief!
edit: Om veel teams op de been te krijgen en het niet te ambitieus te laten zijn lijkt mij een weekendje voldoende. De bestemming zou dan in 1 a 2 dagen te bereiken moeten zijn. Een voordeel van een verre bestemming is wel dat geluk een kleinere rol speelt en het echt op skills en uithoudingsvermogen aan komt.
Ideetjes voor opdrachten:
-een lift van een tractor/motorfiets/trike etc.
-lifts van zoveel mogelijk nationaliteiten verzamelen voor bonuspunten
-een foto maken van een chauffeur met een baard/snor/vlechtjes/dreadlocks
-een filmpje maken van een willekeurig Nederlands zinnetje uitgesproken door een buitenlandse chauffeur
-foto's van nummerplaten uit alle EU-landen (of zoveel mogelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |