Oh shit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Italiaans koffievrouwtje!
Denk niet dat ze het waarderen zal als ik haar pics hier plaats
Het is onder voorbehoud maar ze heeft er wel oren naar! Ik zal haar aansporen een FOK!account aan te makenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh shit.
Begrijpelijk. Ze mag meedoen.
Nice. En dan ook niet zo'n laf fobo aanmaken zonder pic he.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is onder voorbehoud maar ze heeft er wel oren naar! Ik zal haar aansporen een FOK!account aan te maken
Foto's zal ze zelf wel plaatsen, vermoed ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. En dan ook niet zo'n laf fobo aanmaken zonder pic he.
Met de sig is niets mis!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:27 schreef Veersesmurf het volgende:
Leuk idee! Jammer dat het voor mij een beetje te laat komt (zie sig) maar omdat ik het toch een keertje wilde proberen ben ik vorige week voor de grap even naar m'n maten in Oostenrijk (wintersport) gelift en terug. Het was echt een geweldige ervaring, en kan het dan ook iedereen aanraden!![]()
Probeer het wel in de zomer te doen, dat scheelt een hoop ergenis en koude voeten
Nice.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto's zal ze zelf wel plaatsen, vermoed ik
Liften naar Australie dan maar?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Met de sig is niets mis!
En ach, wanneer succesvol zullen er vast meerdere wedstrijden volgen!
Ik heb voor 2015 een autoreis van Nederland naar Tibet gepland samen met mijn vader.. Misschien dat ik de rest dan wel naar Australië lift!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:35 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Liften naar Australie dan maar?
Ik FOK! je wel wanneer ik er ben!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:43 schreef Veersesmurf het volgende:
lijkt me een mooi plan! Ik zie je wel verschijnen...
Nice!quote:
Haha keiharde dis.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Sowieso niet.Maar wanneer gaat dit allemaal plaatsvinden dan?
Nee joh.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha keiharde dis.
Ergens in de zomer, hoop dat je tegen je verlies kan
Dan ken je mijn keiharde charmes nog nietquote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee joh.![]()
Ik hoop dat jullie tegen jullie verlies kunnen want ik win altijd, met mijn charme krijg ik alles voor elkaar enzoik wil graag bij een sterke man in het team dus die mogen zich bij mij melden.
Jawel.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan ken je mijn keiharde charmes nog niet
Volgens mij is Dven wel een sterke man hoor...
*meldquote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof!
Ik zal de lifters uit het lifttopic in TRV even hierop wijzen.
En eens kijken of we iets kunnen doen met de weblog / frontpage om meer deelnemers te genereren. De weblog zou bijvoorbeeld ook dienst kunnen doen als plaats voor de reisblogs van de deelnemers. Of zoiets.![]()
Bij deze je partner in crime voor volgende keren!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:44 schreef buishuis het volgende:
Leuk idee! Kan dit jaar niet maar wil tijdens een van de volgende edities wel meedoen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |