SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ik was bezig maar laptop haperde..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef TheGeneral het volgende:
Er kwam niks dus ik maakte hem maar even aan.
Op slams wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:27 schreef One_conundrum het volgende:
Is die Murray altijd zo'n falert?
Hij gaat dit jaar 3 GSs winnen + Olympisch Goud want Lendl.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:27 schreef One_conundrum het volgende:
Is die Murray altijd zo'n falert?
Dat is het doel ook niet. Als je weerstand gaat geven dan wordt je zelf ook moe..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:32 schreef tja77 het volgende:
Niks mis met een setje tanken, maar door helemaal geen tegenstand te geven, wint Djoko die set zonder heel veel moeite. En heeft dus ook kunnen tanken
Ja dat begreep ik ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:35 schreef Szura het volgende:
Een challenge verneuken in de 1e game op een 40-0 stand!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:35 schreef Norrage het volgende:
wilde "Murray" typen, kreeg als reactie: "u kunt niet twee keer dezelfde reactie in een topic plaatsen"
hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:34 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als je een set laat lopen, zorg er dan in ieder geval voor dat je begint met serveren in de 5e
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:35 schreef Szura het volgende:
Een challenge verneuken in de 1e game op een 40-0 stand!!
Het doel niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is het doel ook niet. Als je weerstand gaat geven dan wordt je zelf ook moe..
Als je toch een dubbele break achter staat kun je vaak beter die set laten lopen en je focussen op de volgende dan alles geven om terug te komen dan toch de set nog te verliezen.
Het doel is niet om Djoko wat moeier te maken zodat hij volgende set ook wat minder is. Het is puur je eigen krachten bijtanken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het doel niet?
Murray won zijn sets, omdat Djoko fysiek niet top was. Nu is Djoko weer scherp...bye bye Murray
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:38 schreef TheArt het volgende:
Geen van beide heren heeft ooit een vijfsetter op de AO gewonnen.
Dat gaat ook echt wel een keer gebeuren hoor...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:41 schreef alors het volgende:
straks gaat Djoko speechen en zeggen dat Murray een amazing player is en dat hij echt nog wel eens een GS gaat winnenaltijd hetzelfde...
Even uitgezocht. Djokovic 1, 2 jaar terug tegen Tsonga. Murray 2, 3 jaar terug tegen Verdasco en 4 jaar terug tegen Nadal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
maar hoeveel hebben ze er gespeeld?
Ik heb altijd het idee dat Federer, Nadal en Djoko na elke GS bij elkaar zitten en dan met z'n 3'en lachen dat weer 1 van hun die speech heeft mogen geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:41 schreef alors het volgende:
straks gaat Djoko speechen en zeggen dat Murray een amazing player is en dat hij echt nog wel eens een GS gaat winnenaltijd hetzelfde...
Haha ja iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:43 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Federer, Nadal en Djoko na elke GS bij elkaar zitten en dan met z'n 3'en lachen dat weer 1 van hun die speech heeft mogen geven.
Laat dat maar aan Murrie over jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
Murray gaat er alles aan doen om het nog te verneuken.
Voornamelijk omdat de ballen van Djokovic beter zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
Murray haalt lang niet zoveel terug als Djokovic.
Zo'n grappig idee dat ik in 1990 nog keek naar zijn wedstrijden. Vond hem altijd wel goed maar een fan van hem ben ik nooit geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
U zei ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:54 schreef Autobandje het volgende:
Dit gaat niet lang meer duren, leuk geprobeerd Murray
Het niveau van set 2 en 3 vond ik wel hoog hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Norrage het volgende:
Het is niet echt een geweldig hoog niveau, maar wat een krankzinnige pot is dit zeg
Dat vind ik niet zo heel bijzonder. Dat waren ook maar zeven games.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Mykonos het volgende:
Haha, die eerste vier games duren net zo lang als de hele 4e set
Duh, dat komt door het tijdsverschil.quote:
Maar is daar de uitslag dan al bekend?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Duh, dat komt door het tijdsverschil.
Nee. Dit is gewoon live. Maar het is in Australië tien uur later dan hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar is daar de uitslag dan al bekend?
Ja, Federer wintquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar is daar de uitslag dan al bekend?
Hoe kan het daar later zijn, maar niet de uitslag bekend. Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Dit is gewoon live. Maar het is in Australië tien uur later dan hier.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Hoe kan het daar later zijn, maar niet de uitslag bekend. Ik snap er niks van![]()
Krijg je er nog een als het 12-12 wordt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hij krijgt er op 6-6 weer één bij.
IIRC elke 4 games vanaf 6-6, dus 8-8 en 10-10 en 12-12 etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Krijg je er nog een als het 12-12 wordt?
Bij een tie-break krijg je er 1, maar in de 5e set krijg je er na elke 12 games weer 3 volgens mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Krijg je er nog een als het 12-12 wordt?
Echt, zo won ie vorig jaar ook van Murray. En Nadal gister van Fed. Moonballs ftwquote:
quote:
Als ik Murray was zou ik uit mijn plaat gaan, gelukkig ben ik Murray niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt, zo won ie vorig jaar ook van Murray. En Nadal gister van Fed. Moonballs ftw
Moonbals? Slice lob als je er niet bij kan zijn geen moonballs...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt, zo won ie vorig jaar ook van Murray. En Nadal gister van Fed. Moonballs ftw
Dit jaar ATP Moon Tour finals?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je er maar net bij kan met uitgestrekte arm moet je hem inderdaad laten gaan, niet op de enige mogelijke manier terug proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kots op dat gemoonballtennis inderdaad. Veruit het ergst bij Nadal.
Hup Murray, vieze kutschot, vechten voor je geld!
Ja, dat bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je er maar net bij kan met uitgestrekte arm moet je hem inderdaad laten gaan, niet op de enige mogelijke manier terug proberen te krijgen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:07 schreef tja77 het volgende:
Wil er nog iemand geld zetten op Murray?
WAar?quote:
Terwijl Murray daarvoor heel goed was.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef TheArt het volgende:
Nole speelt nu al twee sets echt heel sterk.
Eén keer terugbreaken nu is genoeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
Goed dat Murray er nog voor vecht.
Schattig eerder. Zoals een baby die probeert z'n eerste stapje te doen, terwijl echt iedereen weet dat dat niet gaat lukken. Behalve die baby zelf.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
Goed dat Murray er nog voor vecht.
Jajaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Niox het volgende:
[..]
Schattig eerder. Zoals een baby die probeert z'n eerste stapje te doen, terwijl echt iedereen weet dat dat niet gaat lukken. Behalve die baby zelf.
Wat deed hij?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:07 schreef tja77 het volgende:
Wil er nog iemand geld zetten op Murray?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:17 schreef chufi het volgende:
Wie er ook wint, ze zijn te bekaf om nog iets tegen Nadal te kunnen
No way.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:17 schreef chufi het volgende:
Echt waarom zegt iedereen dat steeds..dat gaat echt niet gebeuren. Topfit zijn die spelers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:17 schreef chufi het volgende:
Inderdaad, deze spelers kunnen echt wel wat meer hebben dan dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt waarom zegt iedereen dat steeds..dat gaat echt niet gebeuren. Topfit zijn die spelers.
Heet je hond zo?quote:
Hij heeft er geen meerquote:
OP sommige streams laten ze dat zien.quote:
wtfquote:
Valt wel meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Ik ben er ook weer. Ik zie dat ik een hoop gemist heb
Australisch commentaar op unibet, en die hebben beschikking over hawk eye, ook als er niet gechallenged wordtquote:
Ga es weg, nu speelt Djokovic ineens weer beter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Ik ben er ook weer. Ik zie dat ik een hoop gemist heb
Leuke moderator ben je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ga es weg, nu speelt Djokovic ineens weer beter.
Chardyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
En ik voor Jeremy Chardy. Of iemand het iets boeit nu.
Mensen die niet voor James Duckworth zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
6:30 stond voor de game die ze nu aan het spelen zijn, 6 minuut 30
Thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Dat was de game duur, in minuten
Martin Verkerkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dimitrov dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgegeven met hem. Elke keer dat drama terwijl hij zoveel talent heeft
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:27 schreef Norrage het volgende:
Jezus spannendste pot die ik in tijden heb gezien
quote:
Doe Maar was toch echt meer jaren 80quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |