Krijg je er nog een als het 12-12 wordt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hij krijgt er op 6-6 weer één bij.
IIRC elke 4 games vanaf 6-6, dus 8-8 en 10-10 en 12-12 etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Krijg je er nog een als het 12-12 wordt?
Bij een tie-break krijg je er 1, maar in de 5e set krijg je er na elke 12 games weer 3 volgens mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Krijg je er nog een als het 12-12 wordt?
Echt, zo won ie vorig jaar ook van Murray. En Nadal gister van Fed. Moonballs ftwquote:
quote:
Als ik Murray was zou ik uit mijn plaat gaan, gelukkig ben ik Murray niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt, zo won ie vorig jaar ook van Murray. En Nadal gister van Fed. Moonballs ftw
Moonbals? Slice lob als je er niet bij kan zijn geen moonballs...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt, zo won ie vorig jaar ook van Murray. En Nadal gister van Fed. Moonballs ftw
Dit jaar ATP Moon Tour finals?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je er maar net bij kan met uitgestrekte arm moet je hem inderdaad laten gaan, niet op de enige mogelijke manier terug proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kots op dat gemoonballtennis inderdaad. Veruit het ergst bij Nadal.
Hup Murray, vieze kutschot, vechten voor je geld!
Ja, dat bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je er maar net bij kan met uitgestrekte arm moet je hem inderdaad laten gaan, niet op de enige mogelijke manier terug proberen te krijgen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:07 schreef tja77 het volgende:
Wil er nog iemand geld zetten op Murray?
WAar?quote:
Terwijl Murray daarvoor heel goed was.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef TheArt het volgende:
Nole speelt nu al twee sets echt heel sterk.
Eén keer terugbreaken nu is genoeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
Goed dat Murray er nog voor vecht.
Schattig eerder. Zoals een baby die probeert z'n eerste stapje te doen, terwijl echt iedereen weet dat dat niet gaat lukken. Behalve die baby zelf.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
Goed dat Murray er nog voor vecht.
Jajaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Niox het volgende:
[..]
Schattig eerder. Zoals een baby die probeert z'n eerste stapje te doen, terwijl echt iedereen weet dat dat niet gaat lukken. Behalve die baby zelf.
Wat deed hij?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:07 schreef tja77 het volgende:
Wil er nog iemand geld zetten op Murray?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:17 schreef chufi het volgende:
Wie er ook wint, ze zijn te bekaf om nog iets tegen Nadal te kunnen
No way.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:17 schreef chufi het volgende:
Echt waarom zegt iedereen dat steeds..dat gaat echt niet gebeuren. Topfit zijn die spelers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:17 schreef chufi het volgende:
Inderdaad, deze spelers kunnen echt wel wat meer hebben dan dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt waarom zegt iedereen dat steeds..dat gaat echt niet gebeuren. Topfit zijn die spelers.
Heet je hond zo?quote:
Hij heeft er geen meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |