Haha ja iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:43 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Federer, Nadal en Djoko na elke GS bij elkaar zitten en dan met z'n 3'en lachen dat weer 1 van hun die speech heeft mogen geven.
Laat dat maar aan Murrie over jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
Murray gaat er alles aan doen om het nog te verneuken.
Voornamelijk omdat de ballen van Djokovic beter zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
Murray haalt lang niet zoveel terug als Djokovic.
Zo'n grappig idee dat ik in 1990 nog keek naar zijn wedstrijden. Vond hem altijd wel goed maar een fan van hem ben ik nooit geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
U zei ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:54 schreef Autobandje het volgende:
Dit gaat niet lang meer duren, leuk geprobeerd Murray
Het niveau van set 2 en 3 vond ik wel hoog hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Norrage het volgende:
Het is niet echt een geweldig hoog niveau, maar wat een krankzinnige pot is dit zeg
Dat vind ik niet zo heel bijzonder. Dat waren ook maar zeven games.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Mykonos het volgende:
Haha, die eerste vier games duren net zo lang als de hele 4e set
Duh, dat komt door het tijdsverschil.quote:
Maar is daar de uitslag dan al bekend?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Duh, dat komt door het tijdsverschil.
Nee. Dit is gewoon live. Maar het is in Australië tien uur later dan hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar is daar de uitslag dan al bekend?
Ja, Federer wintquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar is daar de uitslag dan al bekend?
Hoe kan het daar later zijn, maar niet de uitslag bekend. Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Dit is gewoon live. Maar het is in Australië tien uur later dan hier.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Hoe kan het daar later zijn, maar niet de uitslag bekend. Ik snap er niks van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |