jij hebt wss ook veel meer spiermassa :p ik kom net om de hoek kijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben 1.83 hoog en weeg 92 kilo, maar ik ben absoluut geen propje!!
Ik zou pas een belt gebruiken als je echt zware gewichten gaat tillen, probeer eerst gewoon je techniek te perfectioneren.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef borstmelk het volgende:
[..]
thx voor de link, zal er allemaal meer op gaan letten, maar toch vraag ik me nog af of er hier mensen een belt gebruiken, ik zie namelijk verschillende meningen (dan werkt ie weer wel goed en dan heb je er niks aan)
Ok, hartstikke bedankt. meer op de techniek letten vanaf nu.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef seto het volgende:
[..]
Ik zou pas een belt gebruiken als je echt zware gewichten gaat tillen, probeer eerst gewoon je techniek te perfectioneren.
Ken het gevoel, zit nu op 12% en sixpack schijnt door: erg onwerkelijk want die heb ik van m'n leven nog nooit gezien.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik ga door tot de zomervakantie met cutten, daarna beslis ik of ik door wil of een clean bulk,
ik weet een ding zeker, net zoals jij zei laatst: nooit meer een buikje
94,5 kilo zelfs, zag ik net. Had me al een tijd niet gewogen. Maar buikje is weg en ja, ik begin nu wel redelijk massa te krijgen. Gaat redelijk rap de laatste paar weken.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
jij hebt wss ook veel meer spiermassa :p ik kom net om de hoek kijken
Ik heb een redelijk stevige bouw van mezelf inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:48 schreef DjMark het volgende:
Het is natuurlijk ook je bouw.
Je kan prima 1m80 zijn en 85kg wegen zonder buikje.
Maar je kan ook 1m80 zijn en 85kg wegen met een aardig vetpensje.
Foto's/Spiegel zegt veel meer.
nee, dat zijn tegels.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus die dingen achter m´n ellenbogen zijn helemaal geen spieren?
Die paar maanden is niet eens echt een full stop te noemen. Zal wel zo terug komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:56 schreef Warsaw het volgende:
In september gestopt met trainen na 2 jaar, had flink wat massa maar is nu ook flink weggezakt. Zit er aan te denken het weer op te pakken. Hoe zit dat met spiergeheugen? Als ik nu weer goed ga eten enz.
Beetje vreemde biceps Krioro... Fotoboek van Userquote:Op maandag 30 januari 2012 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Die paar maanden is niet eens echt een full stop te noemen. Zal wel zo terug komen.
Zelfs na jaren niks doen is het echt verbazingwekkend hoe snel je lichaam zich weer kan aanpassen en omvormen. Noobgains zijn er werkelijk niks bij.
Hard werk geeft blijvende resultaten. Muscle memory.
Concentration curls zijn de sleutel.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje vreemde biceps Krioro... Fotoboek van User
Zit je schema dan wel goed in elkaar? Ik doe bijvoorbeeld nooit BP en OHP op 1 dag. Borst en schouders laat ik expres 2 dagen tussen zitten.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:31 schreef Zith het volgende:
Ben sinds een maandje of twee van SS naar 3day split gegaan (legs, pull, push - met zelfde compounds + wat extras) omdat ik zo hard aan het plateauen was met squad/BP/overhead press... maar dit gaat nog slechterBij de push dag zijn mijn overhead presses al slap omdat ik gebenched heb en omdat ik elke groep nu maar 1x per week train ipv 1.5x per week bij SS gaat het nu ook niet vooruit.
Dus maar weer terug naar SS als mn lies genezen is en ik weer normaal kan squatten.
Vergeef me als ik dingen zeg die je natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef slacker_nl het volgende:
Ik schrok me vandaag rot bij de sportschool, zou op 25% bf zitten, dat was een tijdje terug 20%. Ga het woensdag nogmaals meten, geloofde m'n ogen niet.
Sjah... Bij mij valt het nog een beetje tegenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Die paar maanden is niet eens echt een full stop te noemen. Zal wel zo terug komen.
Zelfs na jaren niks doen is het echt verbazingwekkend hoe snel je lichaam zich weer kan aanpassen en omvormen. Noobgains zijn er werkelijk niks bij.
Hard werk geeft blijvende resultaten. Muscle memory.
Aldi schaal of niet, het is gewoon niet betrouwbaar genoeg.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef Halcon het volgende:
Als zo´n Aldi-schaaltje het allemaal goed zou kunnen meten, zou iedereen er wel eentje hebben, Dat laatste is niet het geval, dus trek je conclusies.
Daar wil ik het nog wel over hebben met je, maar heb er geen zin in. De samenvatting, elektronisch is daadwerkelijk meten. Huidplooimeting is schatten. Ik ga voor de eerste variant.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef grrrbeer het volgende:
Maar als je elektronisch meet en je doet dit niet elke dag op exact hetzelfde tijdstip met een bijna exact gelijk voedingspatroon.... Dan kan dat zomaar ja.
Daarom niet elektronisch, maar gewoon huidplooi
Ik weet niet of elektronisch nou zoveel nauwkeuriger is voor absolute getallen noch om voortgang te meten.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar wil ik het nog wel over hebben met je, maar heb er geen zin in. De samenvatting, elektronisch is daadwerkelijk meten. Huidplooimeting is schatten. Ik ga voor de eerste variant.
Ik weet het ook niet, maar mij is verteld dat elektronisch nog wel eens vergissingen wil maken met vocht in je lichaam.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of elektronisch nou zoveel nauwkeuriger is voor absolute getallen noch om voortgang te meten.
Zelf ben ik gecharmeerd van de nek/middel(/heup) omtrek methode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |