Hoera. Vote Zeeland voor het lijsttrekkerschap van de PvdA!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar he. Hij streeft naar een samenstelling die gelijk is met het straatbeeld. Dat betekent dat als in een gemeente kantoor bovengemiddeld veel negers werken je in het voordeel ben.
Ach, die positieve discriminatie lost weinig op denk ik. Niet doen dus. Dat mengen komt vanzelf wel, maar dat duurt even.
Het is het brave typetje, maar hou er wel van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk grietje, maar niet mijn type.
Iets voor vP?
Oh no you didn’tquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het brave typetje, maar hou er wel van.![]()
vP zou er wellicht wel raad mee weten inderdaad, maar die hou ik wel in het duister.
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoera. Vote Zeeland voor het lijsttrekkerschap van de PvdA!
My basement isn't off limits for no reason.quote:
Thank you for endorsing me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoera. Vote Zeeland voor het lijsttrekkerschap van de PvdA!
Japanese Luxury.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Auti het volgende:
En wat vinden jullie dan van het merk Infinity?
Ben jij nu de republikein en ik de vakbondsman?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Thank you for endorsing me.
Iets zegt me dat die alleen tegen met wordt gebruikt. Een beetje als een vakbondsman die een Republikein steunt.
Your intuition never abandons you.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Thank you for endorsing me.
Iets zegt me dat die alleen tegen met wordt gebruikt. Een beetje als een vakbondsman die een Republikein steunt.
Heb jij een zeepkist voor mij?quote:
Krijg een beetje kriebels als een tiener zegt 'Dat waren nog eens tijden'.quote:
In dit voorbeeld wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben jij nu de republikein en ik de vakbondsman?
We're getting old.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg een beetje kriebels als een tiener zegt 'Dat waren nog eens tijden'.
Back in the day....
Niet waar want;quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
Alle Zeeuwen zijn sulletjes want; Balkenende.
Vast niet, knock yourself out.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:26 schreef Hastalavrijheid het volgende:
Goedemiddag, is hier al ergens een topic in POL over de Pipa / acta / Sopa aanwezig?
The horror.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We're getting old.
Straks naderen we de leeftijd dat we net als remlof 't moeten hebben van tetten foto's op FOK.
Jij hebt je echte gegevens gebruikt bij het aanmelden voor FOK?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk best een eng idee dat admins bij je persoonsgegevens kunnen
Kuch, php alert.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vast niet, knock yourself out.
Wel waar want;quote:
Ik kan zelfs op je Facebook kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk best een eng idee dat admins bij je persoonsgegevens kunnen
Au Contraire, het eerste wat vrouwen doen zodra ze merken dat je homo bent is knuffelen en je aan de tetten laten zitten. Don't ask me why, maar vinden ze leuk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
The horror.
Overigens gaat er bij jou iets goed fout als jij tetten in je handen hebt. Dan ben je ofwel met het verkeerde geslacht in bed gedoken of je hebt een bijzonder vadsig type naast je liggen.
Jij kijkt Modern Family nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
The horror.
Overigens gaat er bij jou iets goed fout als jij tetten in je handen hebt. Dan ben je ofwel met het verkeerde geslacht in bed gedoken of je hebt een bijzonder vadsig type naast je liggen.
Maar dat is andersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan zelfs op je Facebook kijken
Dat is toch voor nerdsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat is anders
Admins hebben toegang tot je IP, MAC-adres etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |