Man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kamerverhuizing van een man of vrouw?
Als een man jou laat schilderen voor hem zal ik hem een keer feliciteren.
Hij is een baas.quote:
Ah joh, dat krijg je makkelijk voor elkaarquote:
Oh no you didn't..quote:
Bij u zou ik daar geen moment aan twijfelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah joh, dat krijg je makkelijk voor elkaar.
Ik moet toch maar een keer een vrouw gaan versieren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah joh, dat krijg je makkelijk voor elkaar.
Ze luisterde naar de naam “Consuela” ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet toch maar een keer een vrouw gaan versieren.
Hoewel, vorige week had ik er een die niet van me af kon blijven, ze werd bijna depri dat ik homo was. Toch maar een keer proberen dan maar, who knows hou ik er een huishoudster aan over en kan ik met m'n kinderzitje auto alsnog naar de carpool.
"Nnnno..."quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze luisterde naar de naam “Consuela” ?
Dat is niet altijd waar he. Hij streeft naar een samenstelling die gelijk is met het straatbeeld. Dat betekent dat als in een gemeente kantoor bovengemiddeld veel negers werken je in het voordeel ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Ik verkies blank boven gekleurd"
of remlof
"Ik verkies gekleurd boven blank"
Zoek de verschillen, ronde 1.
Leuk grietje, maar niet mijn type.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Nnnno..."
Ze staat wel op m'n FB als meest recente friend aquisition.
Hoera. Vote Zeeland voor het lijsttrekkerschap van de PvdA!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar he. Hij streeft naar een samenstelling die gelijk is met het straatbeeld. Dat betekent dat als in een gemeente kantoor bovengemiddeld veel negers werken je in het voordeel ben.
Ach, die positieve discriminatie lost weinig op denk ik. Niet doen dus. Dat mengen komt vanzelf wel, maar dat duurt even.
Het is het brave typetje, maar hou er wel van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk grietje, maar niet mijn type.
Iets voor vP?
Oh no you didn’tquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het brave typetje, maar hou er wel van.![]()
vP zou er wellicht wel raad mee weten inderdaad, maar die hou ik wel in het duister.
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoera. Vote Zeeland voor het lijsttrekkerschap van de PvdA!
My basement isn't off limits for no reason.quote:
Thank you for endorsing me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoera. Vote Zeeland voor het lijsttrekkerschap van de PvdA!
Japanese Luxury.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Auti het volgende:
En wat vinden jullie dan van het merk Infinity?
Ben jij nu de republikein en ik de vakbondsman?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Thank you for endorsing me.
Iets zegt me dat die alleen tegen met wordt gebruikt. Een beetje als een vakbondsman die een Republikein steunt.
Your intuition never abandons you.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Thank you for endorsing me.
Iets zegt me dat die alleen tegen met wordt gebruikt. Een beetje als een vakbondsman die een Republikein steunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |