SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
VAMOSSSSSSSSSS RAFAAAAAAA!!!!!! CAMPEOOOOOONNNNNNNNN!!!! QUE ERES MUY GRANDEEEEE!!!!
http://www.atpworldtour.c(...)Feature-In-List.aspx
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, ik was er echt 100% zeker van Dat Nadal Djokovic zou gaan geven na die derde set.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
Zagen we dit niet eerder tegen Nadal op de US Open? Het leek om te draaien, maar toch won Djokovic.
Toen zag hij er niet zo slecht uit als nu. Dit is echt vreemd. Hij stopt soms gewoon in de rally, wandelt in een rally..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
Zagen we dit niet eerder tegen Nadal op de US Open? Het leek om te draaien, maar toch won Djokovic.
Dat is waar, nu is het nog wat erger.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toen zag hij er niet zo slecht uit als nu. Dit is echt vreemd. Hij stopt soms gewoon in de rally, wandelt in een rally..
Vooral net naar die hele hoge bal van Murray. Dar strompelde hij naartoe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toen zag hij er niet zo slecht uit als nu. Dit is echt vreemd. Hij stopt soms gewoon in de rally, wandelt in een rally..
Ja maar hij moet wel tegen Murray nu, wat zijn redding kan zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ook nu na die service.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is waar, nu is het nog wat erger.
BP Murray.
Typisch Djoko! Murray heeft er ook een handje van!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef BobW het volgende:
De fitheid van Djokovic kan ik echt moeilijk inschatten. Hij lijkt echt niet meer te kunnen af en toe maar ja...
Klopt, maar dat was tegen Ferrer, Murray schat ik hoger in.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef Autobandje het volgende:
Tegen Ferrer gebeurde iets vergelijkbaars, waar er toen opeens in de derde set toch weer een beest van een Djoko stond. Het is nog niet voorbij
Monfils is daar de koning in.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Typisch Djoko! Murray heeft er ook een handje van!
Dan valt er ook wat druk van he af. Ook vegon Ferrer veel te missen toen. Dan speel je altijd nakkelijker en sla je veel relaxer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef Autobandje het volgende:
Tegen Ferrer gebeurde iets vergelijkbaars, waar er toen opeens in de derde set toch weer een beest van een Djoko stond. Het is nog niet voorbij
Het is toch meer de Nadal-truc. Na een medische time-out als een beest weer de baan op komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Typisch Djoko! Murray heeft er ook een handje van!
Nee Nadal lult vooral dat ie overal last van heeft maar ondertussen rent ie het meest van iedereenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is toch meer de Nadal-truc. Na een medische time-out als een beest weer de baan op komen.
Goed plan. Heb je ook nog kans dat een harde smash opstuit en op het gezicht van Judy belandt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:53 schreef TheGeneral het volgende:
Zet die player boxes lekker in het midden van de baan. Kunnen zij ook niet goed zien of de bal in of uit is. Dat vragen heel de tijd
Laat de coaches lekker in de kleedkamer op groot scherm kijken, ben je ook van al het gezeik afquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:53 schreef TheGeneral het volgende:
Zet die player boxes lekker in het midden van de baan. Kunnen zij ook niet goed zien of de bal in of uit is. Dat vragen heel de tijd
Of dat je als speler je eigen box als lijnrechters in mag zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:53 schreef TheGeneral het volgende:
Ik wil graag m'n hulplijn inzetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Of dat je als speler je eigen box als lijnrechters in mag zetten.
woordgrapjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wil graag m'n hulplijn inzetten.
Mjah, als Murray wint maakt het niet echt verschil...die is echt wel fit genoeg...maar met Djoko...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:55 schreef Ambrosius het volgende:
Als het over vijf sets gaat, wint Nadal zondag zeker.
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef BobW het volgende:
Maar zou Murray sowieso van Nadal kunnen winnen?
Geef hem tegen Nadal in een finale wel het meeste kans.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef BobW het volgende:
Hij kan het wel..maar dan moet ie niet zoals vnadaag beginnenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef BobW het volgende:
Op zich heeft hij dan wel al de Djokovic horde genomen...de finale dip had hij eigenlijk al in de 1e set nuquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:59 schreef Marcoss het volgende:
Mja, het blijft Murray in een GS-finale..
Hij begint nogal vaak zwakjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij kan het wel..maar dan moet ie niet zoals vnadaag beginnen
Iets breken doet wel meer pijn dan wat Djoko heeft hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef tja77 het volgende:
Djoko heeft overal pijntjes, en Murray breekt.
Dat lijkt idd wel, maar voor iemand die zo moe is, speelt hij heel goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef TheArt het volgende:
Hij zit er echt compleet, maar dan ook compleet door.
Volgens mij hamstring ofzo, zn bovenbeen lijkt niet helemaal lekker te gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er met Djokovic aan de hand? Hij is zo sloom.
opgebrand...net als eind vorig jaar denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er met Djokovic aan de hand? Hij is zo sloom.
Opgebrand denk ik niet. Hij begon het jaar namelijk heel overtuigend. Er is meer aan de hand.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
opgebrand...net als eind vorig jaar denk ik
Je zag dit ook tegen Ferrer, lamgzaam maar zeker kwam de vermoeidheid erin samen met de pijntjes, pas wat later greep hij naar de hamstring.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Opgebrand denk ik niet. Hij begon het jaar namelijk heel overtuigend. Er is meer aan de hand.
Mjah, vorig jaar nooit hoor...Dus hij keert weer terug in zijn oude gedrag...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef kevin_ het volgende:
Niks aan de hand met Djokovic. Zo ziet hij er vaker uit, puur tactisch.
Hem werd wel gevraagd naar het ademen, maar hij grapte het wegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef Norrage het volgende:
Heeft Djokovic nog iets gezegd na zijn pot tegen Ferrer over zijn fysiek?
Waarom dat? Nadal heeft er al tien gewonnen, Murray nul. Ik geef Nadal veel meer kans dan Murray in de finale.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Geef hem tegen Nadal in een finale wel het meeste kans.
Toch al 2,5 uur op de klok met gemiddeld 8 slagen per rally.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef Marcoss het volgende:
Djokovic ziet er toch wel vaker gesloopt uit? Vaak weet hij de partij er dan toch nog uit te slepen. (al is het nu wel heel vroeg in de wedstrijd)
Ik heb het niet over Ferrer. Het demonstratietoernooi (oke demonstratietoernooi, maar alsnog was het enorm overtuigend) en de eerste drie rondes hier waren bizar goed. Tegen Hewitt was het op die ene set na ook prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zag dit ook tegen Ferrer, lamgzaam maar zeker kwam de vermoeidheid erin samen met de pijntjes, pas wat later greep hij naar de hamstring.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:09 schreef Federer-fan het volgende:
Dit snap ik dus echt niet. Hoe kan Murray nou gewoon zijn service inleveren?
Tegen Hewitt deed ie ook al raar hoor. Het gaat gewoon in lijn door van de WTF. Ik vond het al raar dat hij zo ongelooflijk overtuigend zijn eerste rondes won.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Ferrer. Het demonstratietoernooi (oke demonstratietoernooi, maar alsnog was het enorm overtuigend) en de eerste drie rondes hier waren bizar goed. Tegen Hewitt was het op die ene set na ook prima.
Tegen Ferrer begon het hiermee. Daarom denk ik echt dat er iets aan de hand is.
Bij de WTF was hij gewoon niet fit, maar daar was de eerste 5 partijen van dit jaar helemaal niets meer van te merken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tegen Hewitt deed ie ook al raar hoor. Het gaat gewoon in lijn door van de WTF. Ik vond het al raar dat hij zo ongelooflijk overtuigend zijn eerste rondes won.
In de eerste paar partijen bij de AO had hij geen tegenstand, Hewitt ging moeizaam, en je zag dat ie moe was. Ferrer gjng nog moeizamer, en nu deze pot...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij de WTF was hij gewoon niet fit, maar daar was de eerste 5 partijen van dit jaar helemaal niets meer van te merken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef Szura het volgende:
Dat Murray nog niet op 5-2 staat heeft ie compleet aan zichzelf te dankenwijten.
Je kan ook geen tegenstand hebben en dan alsnog best wat games inleveren, maar het ging allemaal zo makkelijk. Als je niet helemaal fit bent, win je ook die ogenschijnlijk makkelijke potjes niet zo simpel. Inmiddels is er wel wat aan de hand, dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
In de eerste paar partijen bij de AO had hij geen tegenstand, Hewitt ging moeizaam, en je zag dat ie moe was. Ferrer gjng nog moeizamer, en nu deze pot...
Brengt natuurlijk weer extra druk met zich mee, als je tegenstander niet kan lopen dan moet je wel winnen. Moeilijk voor Murray om mee om te gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef TheArt het volgende:
Het moet als Murray toch ook wel enorm te denken geven. Je tegenstander is duidelijk niet fit en alsnog is het elke game een struggle
Ik niet, zou ik constant aan m'n aars moeten plukken en stippen op de tafel moeten verven om m'n glazen op te plaatsen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou graag in Nadals pantoffels staan op dit moment.
Toch zie je zoiets wel vaker, zoals Berrer vs. Murray op RG en Kukushkin - Monfilsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef TheArt het volgende:
Het moet als Murray toch ook wel enorm te denken geven. Je tegenstander is duidelijk niet fit en alsnog is het elke game een struggle
Nee het ging om dat punt waar hij ging sprinten en glijden terwijl het punt bijna zeker weg was.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:21 schreef TheGeneral het volgende:
BBC commentatoren vragen zich af of het wel slim is voor Djoko om nog energie te steken in deze pot omdat het zeker een verloren zaak is![]()
.
Oh in this point.. Ik verstond at this point..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee het ging om dat punt waar hij ging sprinten en glijden terwijl het punt bijna zeker weg was.
En als ie hem verliest ook denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:26 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens als Djoko deze set weet te pakken zou de 4e set zomaar ineens snel voorbij kunnen zijn.
Nee, het gaat nu rap vrees ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:37 schreef alors het volgende:
Murray zit aan zn wonderdrankje, nu komt alles goed
In het voordeel van Djokovic bedoel je neem ik aan?quote:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In het voordeel van Djokovic bedoel je neem ik aan?
Oké. Ik vind alleen weinig natuurlijk aan deze wedstrijd.quote:
Eh, ja. Vind het veel leuker eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
Op de Facebookpagina van de Austalian Open vragen ze zich af of deze wedstrijd beter is dan Federer-Nadal. Eh, nee? Hier zitten tien keer zoveel UE's in.
Ik vond Fed - Nadal leuker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
Op de Facebookpagina van de Austalian Open vragen ze zich af of deze wedstrijd beter is dan Federer-Nadal. Eh, nee? Hier zitten tien keer zoveel UE's in.
Leuker misschien wel, maar beter, met al die fouten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eh, ja. Vind het veel leuker eigenlijk.
Heeft ie onlangs al gedaan ja..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:42 schreef alors het volgende:
Jezus Murray, investeer eens in wat mental support...
Armstrong deed ook vaak of ie kapot zat om vervolgens Ullrich op 1,5 minuut te fietsenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En dan op deze manier SP's wegwerken he, dat klopt gewoon niet
echt bizar jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En dan op deze manier SP's wegwerken he, dat klopt gewoon niet
Armstrong liet zich nooit lossen om vervolgens Ullrich weer voorbij te rijden (tenzij je vallen daar ook onder schaartquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Armstrong deed ook vaak of ie kapot zat om vervolgens Ullrich op 1,5 minuut te fietsen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Federer-fan het volgende:
5-5.3 SP's weggewerkt. Ik hoop dat Nadal de winnaar van deze partij sloopt.
quote:
Wat hij allemaal terughaalde.quote:
Vriendin Nadal > Vriendin Murray > Vriendin Djokovicquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vriendin Murray > Vriendin Djokovic
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vriendin Murray > Vriendin Djokovic
Vriendin Tomic > alle andere vriendinnen van spelers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vriendin Nadal > Vriendin Murray > Vriendin Djokovic
Vriendin van Andreev vergeten..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vriendin Tomic > alle andere vriendinnen van spelers.
Helaas, want dit verdient Tomic niet.
Mwah, vind die van Djoko en Murray leuker:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vriendin Tomic > alle andere vriendinnen van spelers.
Helaas, want dit verdient Tomic niet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
Murray, onvoorstelbare flapdrol dat je bent...
Zo win je NOOIT een GS.
Ik vind haar op deze foto qua gezicht net een man. Zo ene Bangkok-chickboy.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, vind die van Djoko en Murray leuker:
[ [url=http://larrybrownsports.com/wp-
content/uploads/2012/01/Bernard-Tomic-Girlfriend-Donay-Meijer-4.jpg]afbeelding[/url] ]
nèt uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:55 schreef Szura het volgende:
Murrie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Al lang. Maki heeft nu met één of andere Russische ijshockeyer.
op de braderie gekochtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi die ketting van Djoko van een euro of vier
Er is nog hoop voor me denk ik dan.quote:
Toen ik destijds las dat die twee aan het daten waren, lag ik op de grond van het lachen. Echt wat voor smaak kan je als lekker wijf hebbenquote:
Zal wel een ontzettend grote lul hebben, anders weet ik het ook niet meerquote:
hij is vast heel aardigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal wel een ontzettend grote lul hebben, anders weet ik het ook niet meer
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagd Szuraquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij schijnt ook heel zorgzaam te zijn.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:00 schreef tja77 het volgende:
Je zult als ouders van Kirilenko maar zo'n knappe dochter op de wereld hebben gezet, en ze komt met zoiets thuis...
Ik heb ook een lul van 30+ cm, dit is Fok halloquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagd Szura![]()
Die gast straalt toch één en al seks uit. Dat zie je tochquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ooit wel eens een topsporter met veel geld gezien die geen lekker wijf als vriendin heeft?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toen ik destijds las dat die twee aan het daten waren, lag ik op de grond van het lachen. Echt wat voor smaak kan je als lekker wijf hebben
Doorsnee bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb ook een lul van 30+ cm, dit is Fok hallo
Riberyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Ooit wel eens een topsporter met veel geld gezien die geen lekker wijf als vriendin heeft?
Maar in dit geval gaat het niet op, want Maki is zelf topsportster en verdient absoluut niet slecht. Die kan iedereen uitkiezen die ze wilquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Ooit wel eens een topsporter met veel geld gezien die geen lekker wijf als vriendin heeft?
Reiziger!quote:
Oh ik zag niet dat Maria dat wasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gast op die plaatjes is al een tijdje de vriend van Maria Kirilenko.
Dat is Kirilenko ook niet, maar wel die gozer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh ik zag niet dat Maria dat was, WTF.....
Heb tijdens RG 2011 nog een hele wedstrijd live naar haar reet zitten kijken vs. Coco Vandeweghe. Flink wat pica's geschoten. Echt een lekkertje die Maria.
Oh, vandaar dat ik de link niet legdequote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is Kirilenko ook niet, maar wel die gozer.
Al vind ik dat wel een beetje ene PLORK.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef Szura het volgende:
2-1 Murray
Vriendin Roddick zou ik ook wel geven
Die van Hewitt ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef Szura het volgende:
2-1 Murray
Eensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Mykonos het volgende:
Set van 1,5 uur![]()
O, en ik weet niet of ik de vriendin van Murray leuker vind dan die van Djokovic, denk het eigenlijk niet.
Vrouw toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef Szura het volgende:
2-1 Murray
Volgens mij wel. Model.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef Norrage het volgende:
Baghdatis had de allerlekkerste, maar ik weet niet of ie die nog steeds heeft
Die van Murray is kakquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Mykonos het volgende:
Set van 1,5 uur![]()
O, en ik weet niet of ik de vriendin van Murray leuker vind dan die van Djokovic, denk het eigenlijk niet.
Ik vind toch dat deze strijd wordt gewonnen door mevrouw Roddick.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef Norrage het volgende:
Baghdatis had de allerlekkerste, maar ik weet niet of ie die nog Iksteeds heeft
Wat dan, vier voor Murray?quote:
Daar vind ik nou werkelijk niets aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik vind toch dat deze strijd wordt gewonnen door mevrouw Roddick.
Oh ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Opgave Murray in deze set kan ook nog
Ik wilde het net opmerken, zijn fitness gaat echt op en neer in een wedstrijd. Zit veel act tussen dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Norrage het volgende:
Heeft Djoko al een blessurebehandeling gehad? Want het ziet er niet uit dat het nou slechter met hem gaat dan eerder in de wedstrijd...volgens mij gewoon weinig aan de hand (behalve dat ie wat minder goed is dan vorig jaar)
Ik vind alleen de voorgevel van Brooklyn Decker echt de moeite waard. Voor de rest heeft ze zo'n puntig gezichtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik vind toch dat deze strijd wordt gewonnen door mevrouw Roddick.
Geen TB in de vijfde toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
Dit wordt een 6-1 setje voor Djoko denk ik..en dan een titanen 5e set
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar vind ik nou werkelijk niets aan.
wat voor werk doe jij uberhaupt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik moet hierna nog gaan werken. Dat wordt dan de avond als het zo doorgaat.
Ik werk als jurist.quote:
quote:
Maakt Nadal eigenlijk wel kans in de finale tegen wie dan ook uit deze partij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef alors het volgende:
Ik moet het helaas vanaf hier missen, blijf t topic wel volgen..![]()
jahoor, VAMOSSSSquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt Nadal eigenlijk wel kans in de finale tegen wie dan ook uit deze partij?
Dat lijkt me wel. Ze zijn sowieso wel even gesloopt lijkt me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt Nadal eigenlijk wel kans in de finale tegen wie dan ook uit deze partij?
Dat was Nadal ook na die halve finale in 2009 tegen Verdasco meen ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Ze zijn sowieso wel even gesloopt lijkt me.
Ja, dat klopt, maar het gaat hier toch niet om Nadal die een zware wedstrijd heft gehad maar om Djokovic of Murray? Ik weet niet of die net zo snel herstellen als Nadal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was Nadal ook na die halve finale in 2009 tegen Verdasco meen ik.
Ben zeker d'r bij, maar jij vind Camille Neviere dus niet aantrekkelijk...is dat trouwens wel dezelfde vriendin die Baghdatis in 2006 had?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar het gaat hier toch niet om Nadal die een zware wedstrijd heft gehad maar om Djokovic of Murray? Ik weet niet of die net zo snel herstellen als Nadal.
En de volgende.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Als Djokovic zijn komende servicegame houdt, wordt het 6-1 of 6-2 deze set.
Was dit een reactie op mijn post?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben zeker d'r bij, maar jij vind Camille Neviere dus niet aantrekkelijk...is dat trouwens wel dezelfde vriendin die Baghdatis in 2006 had?
Joh? Ging ook over de vriendin van Baghdatis, niet die van Roddick.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geen idee. Maar geen Brooklyn Decker.
Wordt spannend idd, deze set.quote:
En dit zei ik bij 0-15 in de eerste game van de setquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
Dit wordt een 6-1 setje voor Djoko denk ik..en dan een titanen 5e set
Oh excuus dan..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Joh? Ging ook over de vriendin van Baghdatis, niet die van Roddick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |