SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
VAMOSSSSSSSSSS RAFAAAAAAA!!!!!! CAMPEOOOOOONNNNNNNNN!!!! QUE ERES MUY GRANDEEEEE!!!!
http://www.atpworldtour.c(...)Feature-In-List.aspx
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, ik was er echt 100% zeker van Dat Nadal Djokovic zou gaan geven na die derde set.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
Zagen we dit niet eerder tegen Nadal op de US Open? Het leek om te draaien, maar toch won Djokovic.
Toen zag hij er niet zo slecht uit als nu. Dit is echt vreemd. Hij stopt soms gewoon in de rally, wandelt in een rally..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
Zagen we dit niet eerder tegen Nadal op de US Open? Het leek om te draaien, maar toch won Djokovic.
Dat is waar, nu is het nog wat erger.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toen zag hij er niet zo slecht uit als nu. Dit is echt vreemd. Hij stopt soms gewoon in de rally, wandelt in een rally..
Vooral net naar die hele hoge bal van Murray. Dar strompelde hij naartoe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toen zag hij er niet zo slecht uit als nu. Dit is echt vreemd. Hij stopt soms gewoon in de rally, wandelt in een rally..
Ja maar hij moet wel tegen Murray nu, wat zijn redding kan zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ook nu na die service.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is waar, nu is het nog wat erger.
BP Murray.
Typisch Djoko! Murray heeft er ook een handje van!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef BobW het volgende:
De fitheid van Djokovic kan ik echt moeilijk inschatten. Hij lijkt echt niet meer te kunnen af en toe maar ja...
Klopt, maar dat was tegen Ferrer, Murray schat ik hoger in.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef Autobandje het volgende:
Tegen Ferrer gebeurde iets vergelijkbaars, waar er toen opeens in de derde set toch weer een beest van een Djoko stond. Het is nog niet voorbij
Monfils is daar de koning in.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Typisch Djoko! Murray heeft er ook een handje van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |