Brengt natuurlijk weer extra druk met zich mee, als je tegenstander niet kan lopen dan moet je wel winnen. Moeilijk voor Murray om mee om te gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef TheArt het volgende:
Het moet als Murray toch ook wel enorm te denken geven. Je tegenstander is duidelijk niet fit en alsnog is het elke game een struggle
Ik niet, zou ik constant aan m'n aars moeten plukken en stippen op de tafel moeten verven om m'n glazen op te plaatsen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou graag in Nadals pantoffels staan op dit moment.
Toch zie je zoiets wel vaker, zoals Berrer vs. Murray op RG en Kukushkin - Monfilsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef TheArt het volgende:
Het moet als Murray toch ook wel enorm te denken geven. Je tegenstander is duidelijk niet fit en alsnog is het elke game een struggle
Nee het ging om dat punt waar hij ging sprinten en glijden terwijl het punt bijna zeker weg was.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:21 schreef TheGeneral het volgende:
BBC commentatoren vragen zich af of het wel slim is voor Djoko om nog energie te steken in deze pot omdat het zeker een verloren zaak is![]()
.
Oh in this point.. Ik verstond at this point..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee het ging om dat punt waar hij ging sprinten en glijden terwijl het punt bijna zeker weg was.
En als ie hem verliest ook denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:26 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens als Djoko deze set weet te pakken zou de 4e set zomaar ineens snel voorbij kunnen zijn.
Nee, het gaat nu rap vrees ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:37 schreef alors het volgende:
Murray zit aan zn wonderdrankje, nu komt alles goed
In het voordeel van Djokovic bedoel je neem ik aan?quote:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In het voordeel van Djokovic bedoel je neem ik aan?
Oké. Ik vind alleen weinig natuurlijk aan deze wedstrijd.quote:
Eh, ja. Vind het veel leuker eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
Op de Facebookpagina van de Austalian Open vragen ze zich af of deze wedstrijd beter is dan Federer-Nadal. Eh, nee? Hier zitten tien keer zoveel UE's in.
Ik vond Fed - Nadal leuker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
Op de Facebookpagina van de Austalian Open vragen ze zich af of deze wedstrijd beter is dan Federer-Nadal. Eh, nee? Hier zitten tien keer zoveel UE's in.
Leuker misschien wel, maar beter, met al die fouten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eh, ja. Vind het veel leuker eigenlijk.
Heeft ie onlangs al gedaan ja..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:42 schreef alors het volgende:
Jezus Murray, investeer eens in wat mental support...
Armstrong deed ook vaak of ie kapot zat om vervolgens Ullrich op 1,5 minuut te fietsenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En dan op deze manier SP's wegwerken he, dat klopt gewoon niet
echt bizar jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En dan op deze manier SP's wegwerken he, dat klopt gewoon niet
Armstrong liet zich nooit lossen om vervolgens Ullrich weer voorbij te rijden (tenzij je vallen daar ook onder schaartquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Armstrong deed ook vaak of ie kapot zat om vervolgens Ullrich op 1,5 minuut te fietsen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Federer-fan het volgende:
5-5.3 SP's weggewerkt. Ik hoop dat Nadal de winnaar van deze partij sloopt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |