quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Het valt me tegen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:24 schreef Anne het volgende:
De banners hier zeggen "Tijd voor pauze!"![]()
. Nu al?
Ok sorry.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:30 schreef Anne het volgende:
"hotdanix2@aol.com wil met je gaan chatten. OK?". *klikt op NEE*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zuid Frankrijk is mooi! Waarschijnlijk ga ik daar begin juni ook naar toe, voor een weekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gokje van de oorzaak: Elektronica probleempje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:19 schreef Anne het volgende:
Een Renault Mégane cabriolet aan de andere foto's te zien.
Die trein van laatst was geen kamphok, ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Complimenten voor de OP trouwens, eindelijk wat anders dan die Amerikaanse kamphokken
Hier ga je de mist in.quote:
Geen idee. Oorzaak was/is nog niet bekend geloof ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gokje van de oorzaak: Elektronica probleempje?
Complimenten voor de OP trouwens, eindelijk wat anders dan die Amerikaanse kamphokken
*gniffel*quote:Opnieuw brand bij takelen
De brandweer heeft de brand, die rond elf uur 's avonds gemeld werd, geblust. Toen een bergingsbedrijf daarna het wrak weg wilde takelen ontstond er opnieuw brand in de wagen, waarna de brandweer terug moest komen om opnieuw te blussen.
Maar wel met wielspin en een brullende V8.quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo ik ga de kroeg in, tot morgen.
Met C4?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:16 schreef densmee het volgende:
Dadelijk een eik afknauwen in een hondenren, eik is 1 meter doorsnede
Mooi open haard houtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:16 schreef densmee het volgende:
Dadelijk een eik afknauwen in een hondenren, eik is 1 meter doorsnede
daar kan je ook een leuk kastje van makenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi open haard hout![]()
Voor over 2 jaar![]()
Goedemorgenquote:
Een TV-kastjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:49 schreef lipje het volgende:
[..]
daar kan je ook een leuk kastje van maken
Als densmeetje nou eens even zijn best doet met de Husky, kan hij er een mooie uit één stuk van zagen; ik bied 100¤ voor een mooi gelukt exemplaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:49 schreef lipje het volgende:
[..]
daar kan je ook een leuk kastje van maken
teken maar wat je moet hebben ik slinger de zaag wel aan, moet je niet op de mm kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als densmeetje nou eens even zijn best doet met de Husky, kan hij er een mooie uit één stuk van zagen; ik bied 100¤ voor een mooi gelukt exemplaar
Deze, in 130 breed, 50 diep en 50 hoogquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef densmee het volgende:
[..]
teken maar wat je moet hebben ik slinger de zaag wel aan, moet je niet op de mm kijken
Als in: Antivries in het koelsysteem, antivries in de ruitensproeier, werkende kachelradiator, dekens erin en schep erin??quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Kutje, het wordt zo koud in frankrijk als ik er ben dat ik m'n auto nog -30 proof moet maken volgende week
Dat ze daar 200 euro voor durven te vragenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deze, in 130 breed, 50 diep en 50 hoog
Vooral het koelsysteem ff laten checken ja. Blijkbaar kunnen ze meter tot welke temperatuur het veilig is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als in: Antivries in het koelsysteem, antivries in de ruitensproeier, werkende kachelradiator, dekens erin en schep erin??
Valt mij altijd op, zodra je in Duitsland rijdt in de winter, worden je ramen extreem snel vies. Frankrijk in de winter weinig ervaring mee.
Ach, ik heb in Oostenrijk wel eens gestaan met -23 in de ochtend, reageert een van de reisgenoten: "Hee, een ijspegeltje in de auto." Bleek dat ze blikjes Spa Rood erin hadden laten liggen. Godzijdank geen cola ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vooral het koelsysteem ff laten checken ja. Blijkbaar kunnen ze meter tot welke temperatuur het veilig is.
Ja, misschien wijsheid ergens halverwege de week een stukje te gaan rijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ach, ik heb in Oostenrijk wel eens gestaan met -23 in de ochtend, reageert een van de reisgenoten: "Hee, een ijspegeltje in de auto." Bleek dat ze blikjes Spa Rood erin hadden laten liggen. Godzijdank geen cola ofzo.
Koelsysteem is, zeker in Frankrijk, wel iets dat het te verduren krijgt. Iig, mijn ervaring in Frankrijk met wintersport is dat autos niet gebruikt worden in de vakantie omdat alles lopend/skiënd/boardend te doen is, itt Oostenrijk, daar regelmatig de auto pakken om ergens anders te gaan kijken.
Jep, daaarom had ik de link bewaard, ik wilde hem zelf maken, maar het valt nog niet helemaal mee om aan goed gebruikt steigerhout te komen hier in de buurt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ze daar 200 euro voor durven te vragenDat schroeft elke idioot zo in elkaar toch?
Ze zijn nergens aan het bouwen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, daaarom had ik de link bewaard, ik wilde hem zelf maken, maar het valt nog niet helemaal mee om aan goed gebruikt steigerhout te komen hier in de buurt.
We vinden allebei ruw hout wel kewl
Zo'n metertje kun je zo bij de automat. kopen, kost een tientje ofzo..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vooral het koelsysteem ff laten checken ja. Blijkbaar kunnen ze meter tot welke temperatuur het veilig is.
Ook nog zoiets ja. Misschien dat m'n ANWB lidmaatschap toch nog van pas komt dit jaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
En je jezelf niet teveel hoeft uit te graven?
*Herinnert zich een reis waarbij autos onder een meter tot anderhalve meter sneeuw bedolven waren*
Nondeju das hendigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n metertje kun je zo bij de automat. kopen, kost een tientje ofzo..
Oh, minder : http://www.denkotech.nl/a(...)p/koelvloeistofmeter
Jawel, maar op beroerde lokaties alleen, en in de Niksan sleep je niet effe 5 meter steigerdeel meequote:
Noorwegen is dan ook slopend voor Zweedse bolidesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ook nog zoiets ja. Misschien dat m'n ANWB lidmaatschap toch nog van pas komt dit jaar![]()
Nou is het natuurlijk wel een volvo, maar volgens mij zijn zweedse volvo's iets anders uitgerust dat de rest van europa
Volvo van een oom van me is in Noorwegen na 1 nacht al gestopt met werken
Bij van die mega grote wijken is het wel te ritselen. Zomaar een bouw ergens gaat niet werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, maar op beroerde lokaties alleen, en in de Niksan sleep je niet effe 5 meter steigerdeel mee
Ik heb er maar 2 nodig denk ik![]()
Het was trouwens het verkeerde kassie wat ik postte; edited![]()
Maar dat is ook een makkie![]()
Vikkie stoken op de bouwplaats met hout dat je overal weghaaldequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
Vroegah toen ik nog een lief klein kind wasSpeelde we op de bouw altijd. Levensgevaarlijk achteraf, maar toch. Daar kon je zeker in het weekend echt alles mee slepen wat je wilde.
Elektrische radiatorverwarmingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
Nou is het natuurlijk wel een volvo, maar volgens mij zijn zweedse volvo's iets anders uitgerust dat de rest van europa
Volgens mij blijft inderdaad niks daar heelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Noorwegen is dan ook slopend voor Zweedse bolides
uche uchequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij blijft inderdaad niks daar heelZoals pizzaboer al zegt zit daar een hoop apparatuur in om de boel heel en warm te houden.
Verdikke, wast is het daar toch mooi hè!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
uche uche
[ afbeelding ]
Indy/Dingest vervolgens in actie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig reed ie daarna 400km voor de radiatorslang weer ging lekken
Was wel een mooi punt om stil te staan, alleen moesten we vervolgens flink doorrijden
[ afbeelding ]
Mwah, er komen met een beetje mazzel betere tijden wdb, geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij van die mega grote wijken is het wel te ritselen. Zomaar een bouw ergens gaat niet werken.
Vroegah toen ik nog een lief klein kind wasSpeelde we op de bouw altijd. Levensgevaarlijk achteraf, maar toch. Daar kon je zeker in het weekend echt alles mee slepen wat je wilde.
Wanneer ga je precies?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Kutje, het wordt zo koud in frankrijk als ik er ben dat ik m'n auto nog -30 proof moet maken volgende week
daar sta je dan op je hoogwerkertjequote:Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
Zo te zien gaat het hier niet veel beter worden qua temperatuur
Ja, jammer dat die tunnel bij Utrecht zo langzamerhand toch klaar is, dat was misschien nog wel prettiger werken.quote:
Leek mij een mooi plekje om een stukje te gaan wandelenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verdikke, wast is het daar toch mooi hè!
Ik houd met vriestemperaturen mooi mijn gordijnen dicht, ook overdag. Anders zit ik niet alleen aan één kant in de kou/tocht vanwege de grote enkele ramen, maar staat mijn kachel ook voor een deel alleen maar te blazen om dat warmteverlies te compenserenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
Zo te zien gaat het hier niet veel beter worden qua temperatuur
Sparen voor dubbelglas dus?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik houd met vriestemperaturen mooi mijn gordijnen dicht, ook overdag. Anders zit ik niet alleen aan één kant in de kou/tocht vanwege de grote enkele ramen, maar staat mijn kachel ook voor een deel alleen maar te blazen om dat warmteverlies te compenserenHelemaal als het straks ver onder 0 komt.
* Paladijn mompelt iets over niet-legale snelhedenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Dingest het volgende:
Zoveel vertraagd waren we toch niet, Paal? Onderweg hebben we nog wat stops gedaan om te controleren dat er niets lekte en te kijken of we nog een garage konden vinden die het eventueel snel kon fiksen (of iig een reserveonderdeel had), en alsnog waren we bijtijds in Oslo
[..]
Leek mij een mooi plekje om een stukje te gaan wandelen
Valt wel mee dacht ik, route was nogal kronkelig met bergjes, we kwamen nog langs Utoya en moesten Oslo in/door. Kan mij niet herinneren dat we daarna bijzonder vlot door hebben gereden (eerder voorzichtig om te kijken hoe de 'reparatie' het hield) of verder haast hadden die dag, we hoefden ook geen opdrachten te doenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn mompelt iets over niet-legale snelheden
We zijn er anderhalf uur kwijtgeraakt volgens mij
Wijst die pijl naar de locatie waar een boom hoort?quote:
Ik heb mn ZX tegen een boom geparkeerd donderdagquote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wijst die pijl naar de locatie waar een boom hoort?
Ik dacht dat we'n half uur eerder dan tomtom aangaf aankwamen, dus volgens mij heb ik nog best doorgeredenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:18 schreef Dingest het volgende:
Valt wel mee dacht ik, route was nogal kronkelig met bergjes, we kwamen nog langs Utoya en moesten Oslo in/door. Kan mij niet herinneren dat we daarna bijzonder vlot door hebben gereden (eerder voorzichtig om te kijken hoe de 'reparatie' het hield) of verder haast hadden die dag, we hoefden ook geen opdrachten te doenWe zaten toen zelfs nog achter die Hillbilly-bus die niet heel erg vooruitkwam
![]()
We waren wel vertraagd door dat alles, maar we zijn niet erg laat aangekomen of zo.
Ik al een hele tijd niet meer, maar vanavond wel weer.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb mn ZX tegen een boom geparkeerd donderdageen met schors gevulde deuk stond ook nog mooi bij de rest van het design
Net trouwens nog in je woongemeente geweest
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=373&t=34953quote:Op zondag 29 januari 2012 17:19 schreef Paladijn het volgende:
#58 is de promo auto volgens mij, daar hebben wat gastrijders (Kalff/Bleekemolen/autoweek) in meegereden
Kun je die foto's niet klikbaar maken naar het topic waar ze instaan trouwens? Of moet je dan langs Danny's keldertje?
samen met Fristiquote:Op zondag 29 januari 2012 17:44 schreef Paladijn het volgende:
Zou Bo nu stilletjes in een hoekje zitten te huilen?
[ afbeelding ]
ik heb voorruitverwarming. NIets krabbenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb 2 ijskrabbers met handschoen, dus ik ben er ook klaar voor.
En nog nachtdienst ook maandagnachtquote:
Ik heb niet zoveel uren IN die tunnel gewerkt, meer aan de masten die voor- en na de tunnels staan op die muren, mijn hoogwerker is de enige van de toko die daar bij kan komenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, jammer dat die tunnel bij Utrecht zo langzamerhand toch klaar is, dat was misschien nog wel prettiger werken.
Dodoquote:Op zondag 29 januari 2012 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb mn ZX tegen een boom geparkeerd donderdageen met schors gevulde deuk stond ook nog mooi bij de rest van het design
Net trouwens nog in je woongemeente geweest
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dodo; moedwillig of had je de remmen net laten doen?
Dat weet ik niet, ik heb sowieso het laatste stuk geredenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat we'n half uur eerder dan tomtom aangaf aankwamen, dus volgens mij heb ik nog best doorgeredenAlleen bij Utoya (ter verduidelijking voor degenen die er niet bijwaren: de organisatie stuurde ons langs de veerpontplek naar het eiland waar Breivik zijn executies uitvoerde net op de dag dat mensen er bloemen gingen leggen, een week na dato) en achter die bus was het inderdaad wat traagjes
Ow, er stond me van dat stuk nog bij dat ik met redelijk hoge snelheden achter een local meegereden was, maar maakt verder ook niet uit - we hebben het gehaaldquote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb sowieso het laatste stuk geredenNaar Kopenhagen, daar hebben we toen een half uur in weten te halen en dat heb jij wel gedaan door stevig door te rijden op de Deense snelwegen
Organisatie kon er niet veel aan doen toch? Van wat ik begreep; ze hadden een route uitgezet die via de hoofdweg bovenlangs liep, maar toen ze er zelf die dag langs kwamen bij het vooruitrijden bleek dat die was afgesloten en de omleiding langs het herdenkingspunt kwam.
En nou heb ik het vandaag over de CR, krijg ik een uur geleden opeens een mail in mijn inbox van die lui met die J7-bus, ondanks dat ik sinds augustus vergeten ben ze terug te mailen![]()
Heldquote:
Met ook meer vrijwilligers/leiding, neem ik aanquote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ow, er stond me van dat stuk nog bij dat ik met redelijk hoge snelheden achter een local meegereden was, maar maakt verder ook niet uit - we hebben het gehaaldKopenhagen lukte nog net inderdaad, maar daar waren we maar iets van een kwartier voor de boel ging sluiten meen ik. Uiteindelijk zijn ze toen toch langer open gebleven ivm. de files rond Hamburg en de vele teams die te laat waren. Ik ben op zich wel benieuwd hoe ze dat komend jaar gaan doen met de 550 teams (en dus auto's...), dat zal een grote chaos worden 's ochtend en 's avonds.
Als die route niet af was gezet waren we ook langs Utoya geredenZe hebben een week de tijd gehad de route te herplannen en nieuwe printjes te maken, dus vind het ietwat slordig (vorig jaar hebben ze binnen een dag wel heel netjes instructies voor het rijden in de bergen geregeld, dus het kan wel!)
En tof, rijden die twee dit jaar ook weer mee?
We hebben een lege parkeerplaats met onaangeraakte sneeuw.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ik krijg zin om een lege parkeerplaats op te gaan zoeken
Niet groot genoeg; ik wil minimaal 50 bij 50 meterquote:Op maandag 30 januari 2012 12:44 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben een lege parkeerplaats met onaangeraakte sneeuw.
Ik heb ook RWD natuurlijk, anders is er geen lol aan, onze parkeerplaats hier is te klein om er echt leuk op te spelen, tevens staan er gemetselde pilaartjes met stalen hekwerk ertussen, en en ernstig dikke boom, niet bepaald geweldigquote:Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wij hebben daar bij ons de ideale parkeerplaats voor, plus ik heb achterwiel aandrijving.
Nu alleen nog de sneeuw
Wat jochies uit de buurt vonden het anders wel grappigquote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb ook RWD natuurlijk, anders is er geen lol aan, onze parkeerplaats hier is te klein om er echt leuk op te spelen, tevens staan er gemetselde pilaartjes met stalen hekwerk ertussen, en en ernstig dikke boom, niet bepaald geweldig
oudquote:
Jij giechelde ookquote:Op maandag 30 januari 2012 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
Als een fiets je daily ride is, vind je het al snel grappig
Zaterdag ff naar de Niva hemel geweest, vandaag de onderdelen bij de garage afgeleverdquote:
De ZX was groter danik dacht en de boom dichter bijquote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dodo; moedwillig of had je de remmen net laten doen?
Hoe zit het met bestickering, onderdelen en zooi?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zaterdag ff naar de Niva hemel geweest, vandaag de onderdelen bij de garage afgeleverd
[ afbeelding ]
[..]
De ZX was groter danik dacht en de boom dichter bijIk kan echt niet parkeren
Da's nog niet fijn met die sneeuw.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel uren IN die tunnel gewerkt, meer aan de masten die voor- en na de tunnels staan op die muren, mijn hoogwerker is de enige van de toko die daar bij kan komen
alles ff stapje voor stapke, kijken hoe ver we nu komenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe zit het met bestickering, onderdelen en zooi?
Hahaha lache man.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zaterdag ff naar de Niva hemel geweest, vandaag de onderdelen bij de garage afgeleverd
[ afbeelding ]
[..]
QFT !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan moet je meer vermogen gebruiken.
Wat voor onderdelen? heb je nu alles om hem weer tot leven te wekken?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vannacht op de A28 bezig geweest, en het viel me niet eens echt tegen qua temperatuur, was goed te doenquote:
t was maar -3.... vannacht wordt het kouderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vannacht op de A28 bezig geweest, en het viel me niet eens echt tegen qua temperatuur, was goed te doen
Nee hoor, ik heb wel weer de ex-rammeltjes mobiel van Bo gezien gisterenquote:
Wat is dit gaaf zegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef Alfisti het volgende:
Balkonia gespot in zijn Lego-Jeep
[ afbeelding ]
en het lijkt me ook verschrikkelijk in de regen en kou met een steeksleuteltje 8 in je klauwen te staanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:44 schreef Anne het volgende:
Waarom wil je dat eigenlijk zo graag? Zo'n vetpot is het niet.
Niks mooierquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef densmee het volgende:
[..]
en het lijkt me ook verschrikkelijk in de regen en kou met een steeksleuteltje 8 in je klauwen te staan
Ik heb geen idee wat je nu allemaal ratelt, volgens mij missen er een hoop lettertjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Langs de weg auto maken,met cola blikjes elastickjes en start blokkering omzeilen
Doe mij maar ringsleutel 13 danquote:
Zit mobielquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nu allemaal ratelt, volgens mij missen er een hoop lettertjes![]()
.
Maar misschien ligt dat aan mij.
Ik zit op de snelweg in mijn gele Jeep.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef Anne het volgende:
Wat is de slowchat dood trouwens. Waar is iedereen?
Met groene en blauwe accenten en een 2cv achter je aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zit op de snelweg in mijn gele Jeep.
Die 2cv ben ik net wel voorbijgereden, maar die stond op de vluchtstrook met een gele caddy ernaast en ze waren met colablikjes bezig geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Met groene en blauwe accenten en een 2cv achter je aan?
Uitlaat fixenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die 2cv ben ik net wel voorbijgereden, maar die stond op de vluchtstrook met een gele caddy ernaast en ze waren met colablikjes bezig geloof ik.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die 2cv ben ik net wel voorbijgereden, maar die stond op de vluchtstrook met een gele caddy ernaast en ze waren met colablikjes bezig geloof ik.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:15 schreef classpc het volgende:
Waarom lees ik iedere keer "haarklemvoertuig" wanneer ik dit topic in m'n active topics zie staan.
het voelt nu al kouder, staat een bult wind, windchill is a bitchquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef lipje het volgende:
[..]
t was maar -3.... vannacht wordt het kouder
Een soort van druppelkut?quote:
Gave foto, dat zeker!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook iets gewonnen densmee!
Label je foto's en win prachtige prijzen van Brother!
Thanksquote:
Ook eerst naar die motor kijken ipv de berijderquote:
Veel beter.quote:
En morgenmiddag is al het strooizout weer op en staat het hele land op zijn kopquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef Anne het volgende:
Hoe vaak gaat die strooiwagen nog langskomen mên. Derde keer nu in anderhalf uur tijd.
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En morgenmiddag is al het strooizout weer op en staat het hele land op zijn kop
Ik zie hier ook gemiddeld ieder uur een strooiwagen langskomen. Ik vraag me af waar ze dat van betalenquote:
gefeliciteerd, en die badkuip komt mij ook bekend voorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook iets gewonnen densmee!
Label je foto's en win prachtige prijzen van Brother!
je komt overigens goed weg met het stoppen van PR, anders had je niet mee mogen doenquote:
Ik zal niet vragen wanneer je hem nou eindelijk eens komt ophalenquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
je komt overigens goed weg met het stoppen van PR, anders had je niet mee mogen doen
Ik keek net op youtube en een storm met mensen had hetzelfde probleemquote:
Laten we het op was houden dan, zonder verder in details te tredenquote:
Middagquote:
Zo koud is het hier iedere nacht.... en dan wil je NIET 's nachts buiten werken... Hebben jullie nu ook vorstverlet oid, of bikkelen jullie gewoon door?quote:
Hij liever dan ikquote:
Zit jij buiten achter je computer dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:34 schreef Sounddragon het volgende:
Hallo jongetjes, meisjes en meisjes die jongetjes waren
Het is vrij frisjes buiten
En typen met handschoenen aan is een drama
Moet kunnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Zit jij buiten achter je computer dan?
Je bent op de hoogte van het bestaan van "smartphones"?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Zit jij buiten achter je computer dan?
Maar dat typt toch voor geen meter?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het bestaan van "smartphones"?
Vannacht nog wel. Nu ligt ie te slapen.quote:
Dat zegt ie toch ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar dat typt toch voor geen meter?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar dat typt toch voor geen meter?
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:
Dat sloeg toch op de handschoenen en niet op het smartphone gebeuren?quote:
Doe mij maar gewoon een computer om te FOK!kenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:09 schreef Anne het volgende:
Als iemand worstvingertjes heeft, zal het inderdaad wat lastig typen zijn, maar voor de rest valt het wel mee.
Al ben ik erg blij met mijn toetsenbordje, maar ik heb dan ook maar een 3 inch schermpje. SD heeft een 4 inch scherm.
Mijn telefoon heeft ook een dual-core processor...quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een computer om te FOK!ken.
Het raam van mijn achterdeur, in de berging, is nog erger bevroren dan die mijn autoruiten geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:22 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. De ijskristallen staan thuis op de ramen. Wel een mooi gezicht.
Dat hebben we nog gezienquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, dat kaartje verandert mee; toen ik hem postte stond hij op -16.nogwat
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat hebben we nog gezien![]()
.
En wtf is dit voor een raar, nieuw invoerscherm. Irritantjes.
werkt nog raar ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, dat kaartje verandert mee; toen ik hem postte stond hij op -16.nogwat
"Klassieke Quotequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
werkt nog raar ook.
wow je kan per ongeluk dubbelquoten.
vet![]()
Je krijgt nu als je quote een nieuw zwart invoerveld-geval-dinges. Zonder PI's, zonder smileys, etc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Op de mobiele layout merk ik niks.. Hebben ze weer wat verneukt in het devhok?
Ikke niet, bij mij staat het standaard uit denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Je krijgt nu als je quote een nieuw zwart invoerveld-geval-dinges. Zonder PI's, zonder smileys, etc.
Terwijl imho het invoerveld onderaan dezelfde functie heeft, alleen dan beter. Zeker als je ALT ingedrukt houdt.
Ik heb een mail gehad dat ik niet tot de winnaars behoor. Actie liep ook tot en met gisterenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef Sounddragon het volgende:
Gewonnen? wat dan? Bij mij staat de Teufel aktie nog gewoon bovenaan heur
quote:Helaas ben jij niet als winnaar uitgekozen.
Er zijn er wel erg veel die nog geen mail hebben gehadquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb helemaal geen mail gehad, heb ik dan wel gewonnen?
Je bent nu ook te laatquote:
Ja, nog ff en je had er twee gehad.quote:
2 wat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, nog ff en je had er twee gehad.
Teufel home cinema sets.quote:
Begrijp ik nu dat we boontjes eten dus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, zakken boontjes om te doppen![]()
Maar we hebben ook nog een slaapkamer
quote:
*meldt*quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:11 schreef Barcaconia het volgende:
En hier zijn alleen maar cultuurbarbaren.
leegloop verhaal klopt niet.. hij is wel degelijk lichter.quote:
Exwife nu denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
hahaha echt fucking geniaal.
Dat geluid ook
Kunnen ze in plaats van een CAPTCHA niet een IQ-test toevoegen aan MP?quote:
Zeker wat pogingen gedaan om die gele Jeep te jatten hmm?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef 2cv het volgende:
Vandaag 4 pogingen gedaan mijn hand te slopen. Ondanks het gekraak en het bloed is mijn hand nog bruikbaar.
ramptoeristquote:
Nee hoor, de hand is immers nog bruikbaar. En het is slechts de hand.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeker wat pogingen gedaan om die gele Jeep te jatten hmm?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef 2cv het volgende:
Eerst een pallet gepakt en daarbij een splinter van een centimeter in de muis van m'n hand gedrukt, vervolgens gevoeld of een randje scherp was (dat was het, NET niet door m'n huid heen maar voelt wel vervelend), toen met m'n wijsvinger de draaiende schijf van een haakse slijper geprobeerd te stoppen (uiteraard wel op zo'n wijze dat het mooi 'hapt' en het vrij snel vrij veel gaat bloeden) en als laatste een metalen buisje om m'n vinger geschoven (vraag me niet waarom) die er niet meer van af wou. Mogelijke oplossing: buisje in de bankschroef klemmen en er flink aan trekken tot er iets begon te kraken. Toen heb ik het buisje er maar met veel gewriemel en gewrik af gesloopt. Buisje is gelukkig nog bruikbaar.
Hoe is het weer daar eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:19 schreef Anne het volgende:
Der Übernahme des Hauses in Weeze ist endlich wieder in Bewegung! Holadiejee.
Nope.. En het is nu weer in 'beweging', hehe, dus ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik dacht dat dat al lang afgesloten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:36 schreef Sounddragon het volgende:
Vroeg klaar vandaag; voordelen van woon-werkverkeer om 3 uur 's nachts -> (Sc)Hedel - Mil(f)sbeek in 22 minuten![]()
Normaal het dubbele
En dan volgende week zeker week " heuhhh, ik heb een boeteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.".
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |