quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Het valt me tegen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:24 schreef Anne het volgende:
De banners hier zeggen "Tijd voor pauze!"![]()
. Nu al?
Ok sorry.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:30 schreef Anne het volgende:
"hotdanix2@aol.com wil met je gaan chatten. OK?". *klikt op NEE*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zuid Frankrijk is mooi! Waarschijnlijk ga ik daar begin juni ook naar toe, voor een weekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gokje van de oorzaak: Elektronica probleempje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:19 schreef Anne het volgende:
Een Renault Mégane cabriolet aan de andere foto's te zien.
Die trein van laatst was geen kamphok, ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Complimenten voor de OP trouwens, eindelijk wat anders dan die Amerikaanse kamphokken
Hier ga je de mist in.quote:
Geen idee. Oorzaak was/is nog niet bekend geloof ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gokje van de oorzaak: Elektronica probleempje?
Complimenten voor de OP trouwens, eindelijk wat anders dan die Amerikaanse kamphokken
*gniffel*quote:Opnieuw brand bij takelen
De brandweer heeft de brand, die rond elf uur 's avonds gemeld werd, geblust. Toen een bergingsbedrijf daarna het wrak weg wilde takelen ontstond er opnieuw brand in de wagen, waarna de brandweer terug moest komen om opnieuw te blussen.
Maar wel met wielspin en een brullende V8.quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo ik ga de kroeg in, tot morgen.
Met C4?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:16 schreef densmee het volgende:
Dadelijk een eik afknauwen in een hondenren, eik is 1 meter doorsnede
Mooi open haard houtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:16 schreef densmee het volgende:
Dadelijk een eik afknauwen in een hondenren, eik is 1 meter doorsnede
daar kan je ook een leuk kastje van makenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi open haard hout![]()
Voor over 2 jaar![]()
Goedemorgenquote:
Een TV-kastjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:49 schreef lipje het volgende:
[..]
daar kan je ook een leuk kastje van maken
Als densmeetje nou eens even zijn best doet met de Husky, kan hij er een mooie uit één stuk van zagen; ik bied 100¤ voor een mooi gelukt exemplaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:49 schreef lipje het volgende:
[..]
daar kan je ook een leuk kastje van maken
teken maar wat je moet hebben ik slinger de zaag wel aan, moet je niet op de mm kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als densmeetje nou eens even zijn best doet met de Husky, kan hij er een mooie uit één stuk van zagen; ik bied 100¤ voor een mooi gelukt exemplaar
Deze, in 130 breed, 50 diep en 50 hoogquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef densmee het volgende:
[..]
teken maar wat je moet hebben ik slinger de zaag wel aan, moet je niet op de mm kijken
Als in: Antivries in het koelsysteem, antivries in de ruitensproeier, werkende kachelradiator, dekens erin en schep erin??quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Kutje, het wordt zo koud in frankrijk als ik er ben dat ik m'n auto nog -30 proof moet maken volgende week
Dat ze daar 200 euro voor durven te vragenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deze, in 130 breed, 50 diep en 50 hoog
Vooral het koelsysteem ff laten checken ja. Blijkbaar kunnen ze meter tot welke temperatuur het veilig is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als in: Antivries in het koelsysteem, antivries in de ruitensproeier, werkende kachelradiator, dekens erin en schep erin??
Valt mij altijd op, zodra je in Duitsland rijdt in de winter, worden je ramen extreem snel vies. Frankrijk in de winter weinig ervaring mee.
Ach, ik heb in Oostenrijk wel eens gestaan met -23 in de ochtend, reageert een van de reisgenoten: "Hee, een ijspegeltje in de auto." Bleek dat ze blikjes Spa Rood erin hadden laten liggen. Godzijdank geen cola ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vooral het koelsysteem ff laten checken ja. Blijkbaar kunnen ze meter tot welke temperatuur het veilig is.
Ja, misschien wijsheid ergens halverwege de week een stukje te gaan rijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ach, ik heb in Oostenrijk wel eens gestaan met -23 in de ochtend, reageert een van de reisgenoten: "Hee, een ijspegeltje in de auto." Bleek dat ze blikjes Spa Rood erin hadden laten liggen. Godzijdank geen cola ofzo.
Koelsysteem is, zeker in Frankrijk, wel iets dat het te verduren krijgt. Iig, mijn ervaring in Frankrijk met wintersport is dat autos niet gebruikt worden in de vakantie omdat alles lopend/skiënd/boardend te doen is, itt Oostenrijk, daar regelmatig de auto pakken om ergens anders te gaan kijken.
Jep, daaarom had ik de link bewaard, ik wilde hem zelf maken, maar het valt nog niet helemaal mee om aan goed gebruikt steigerhout te komen hier in de buurt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ze daar 200 euro voor durven te vragenDat schroeft elke idioot zo in elkaar toch?
Ze zijn nergens aan het bouwen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, daaarom had ik de link bewaard, ik wilde hem zelf maken, maar het valt nog niet helemaal mee om aan goed gebruikt steigerhout te komen hier in de buurt.
We vinden allebei ruw hout wel kewl
Zo'n metertje kun je zo bij de automat. kopen, kost een tientje ofzo..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vooral het koelsysteem ff laten checken ja. Blijkbaar kunnen ze meter tot welke temperatuur het veilig is.
Ook nog zoiets ja. Misschien dat m'n ANWB lidmaatschap toch nog van pas komt dit jaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
En je jezelf niet teveel hoeft uit te graven?
*Herinnert zich een reis waarbij autos onder een meter tot anderhalve meter sneeuw bedolven waren*
Nondeju das hendigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n metertje kun je zo bij de automat. kopen, kost een tientje ofzo..
Oh, minder : http://www.denkotech.nl/a(...)p/koelvloeistofmeter
Jawel, maar op beroerde lokaties alleen, en in de Niksan sleep je niet effe 5 meter steigerdeel meequote:
Noorwegen is dan ook slopend voor Zweedse bolidesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ook nog zoiets ja. Misschien dat m'n ANWB lidmaatschap toch nog van pas komt dit jaar![]()
Nou is het natuurlijk wel een volvo, maar volgens mij zijn zweedse volvo's iets anders uitgerust dat de rest van europa
Volvo van een oom van me is in Noorwegen na 1 nacht al gestopt met werken
Bij van die mega grote wijken is het wel te ritselen. Zomaar een bouw ergens gaat niet werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, maar op beroerde lokaties alleen, en in de Niksan sleep je niet effe 5 meter steigerdeel mee
Ik heb er maar 2 nodig denk ik![]()
Het was trouwens het verkeerde kassie wat ik postte; edited![]()
Maar dat is ook een makkie![]()
Vikkie stoken op de bouwplaats met hout dat je overal weghaaldequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
Vroegah toen ik nog een lief klein kind wasSpeelde we op de bouw altijd. Levensgevaarlijk achteraf, maar toch. Daar kon je zeker in het weekend echt alles mee slepen wat je wilde.
Elektrische radiatorverwarmingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
Nou is het natuurlijk wel een volvo, maar volgens mij zijn zweedse volvo's iets anders uitgerust dat de rest van europa
Volgens mij blijft inderdaad niks daar heelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Noorwegen is dan ook slopend voor Zweedse bolides
uche uchequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij blijft inderdaad niks daar heelZoals pizzaboer al zegt zit daar een hoop apparatuur in om de boel heel en warm te houden.
Verdikke, wast is het daar toch mooi hè!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
uche uche
[ afbeelding ]
Indy/Dingest vervolgens in actie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig reed ie daarna 400km voor de radiatorslang weer ging lekken
Was wel een mooi punt om stil te staan, alleen moesten we vervolgens flink doorrijden
[ afbeelding ]
Mwah, er komen met een beetje mazzel betere tijden wdb, geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij van die mega grote wijken is het wel te ritselen. Zomaar een bouw ergens gaat niet werken.
Vroegah toen ik nog een lief klein kind wasSpeelde we op de bouw altijd. Levensgevaarlijk achteraf, maar toch. Daar kon je zeker in het weekend echt alles mee slepen wat je wilde.
Wanneer ga je precies?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Kutje, het wordt zo koud in frankrijk als ik er ben dat ik m'n auto nog -30 proof moet maken volgende week
daar sta je dan op je hoogwerkertjequote:Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
Zo te zien gaat het hier niet veel beter worden qua temperatuur
Ja, jammer dat die tunnel bij Utrecht zo langzamerhand toch klaar is, dat was misschien nog wel prettiger werken.quote:
Leek mij een mooi plekje om een stukje te gaan wandelenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verdikke, wast is het daar toch mooi hè!
Ik houd met vriestemperaturen mooi mijn gordijnen dicht, ook overdag. Anders zit ik niet alleen aan één kant in de kou/tocht vanwege de grote enkele ramen, maar staat mijn kachel ook voor een deel alleen maar te blazen om dat warmteverlies te compenserenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
Zo te zien gaat het hier niet veel beter worden qua temperatuur
Sparen voor dubbelglas dus?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik houd met vriestemperaturen mooi mijn gordijnen dicht, ook overdag. Anders zit ik niet alleen aan één kant in de kou/tocht vanwege de grote enkele ramen, maar staat mijn kachel ook voor een deel alleen maar te blazen om dat warmteverlies te compenserenHelemaal als het straks ver onder 0 komt.
* Paladijn mompelt iets over niet-legale snelhedenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Dingest het volgende:
Zoveel vertraagd waren we toch niet, Paal? Onderweg hebben we nog wat stops gedaan om te controleren dat er niets lekte en te kijken of we nog een garage konden vinden die het eventueel snel kon fiksen (of iig een reserveonderdeel had), en alsnog waren we bijtijds in Oslo
[..]
Leek mij een mooi plekje om een stukje te gaan wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |