Het wordt moderner. Dit soort mol series zijn er al vanaf ongeveer 2009. Het echte mol gevoel is een beetje weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Grumpey het volgende:
Ik blijf er bij, deze groep is veel te mat. Ze geven elkaar alle informatie, ze proberen maar liefst alles op alles om iedereen mee te nemen naar de volgende keer (!) en ze doen echt niets om geld te verdienen.
Ik denk dat ik voor het eerst af ga haken voordat het seizoen afgelopen is
De laatste opdracht van afl. 4 heeft nog wat gered, want de meeste opdrachten waren ook niet veel soeps.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef Grumpey het volgende:
Maar toch, er was altijd wel een beetje strijd aanwezig. Nu is er gewoon helemaal niks van strijd aan de gang, alleen Frits probeert een beetje vuur te creëren, maar wordt gelijk terecht gewezen. De serie is nu echt vervallen in een "we hebben 9 mollen en 1 normale deelnemer die gaan strijden om die paar honderd euro die we gaan binnenhalen, en gezellig dat we het hebben"-trosgevoel
edit: en ik geef dit vooral aan omdat ik nog vorig jaar aangaf dat het een geniaal programma was, dus ik vind het oprecht jammer dit seizoen.
Ja inderdaad, maar eigenlijk liet die opdracht ook precies zien wat er mis is: de meerderheid van de groep vond het 1) raar dat we niet allemaal groen hadden genomen 2) 'logisch' dat we met zijn allen door wilden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De laatste opdracht van afl. 4 heeft nog wat gered, want de meeste opdrachten waren ook niet veel soeps.
Ik heb het gevoel dat Art totaal niet zichzelf is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef Grumpey het volgende:
Onderdeel van dat gevoel is trouwens ook dat Art 'gelijk' is aan de deelnemers. Ze zitten de hele tijd grapjes met hem te maken, en hij staat helemaal niet meer boven de deelnemers.
Tot nu toe is echt bijna iedere keer dat ze mochten kiezen iedereen door gegaan. Pepijn vorig jaar bijvoorbeeld koos ervoor om niemand af te laten vallen. In het jaar met Dennis werd ook bij de keuze meteen gezegd 'we willen met z'n allen door'. Hoe het dat jaar in Japan ging weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar eigenlijk liet die opdracht ook precies zien wat er mis is: de meerderheid van de groep vond het 1) raar dat we niet allemaal groen hadden genomen 2) 'logisch' dat we met zijn allen door wilden.
99 van de 100 deelnemers aan zo'n spel die het spel echt speelt kiest sowieso voor rood, alleen maar omdat je dan met 1 kandidaat minder zit.
Toen hebben ze geloof ik Barbara Barend erin gehouden, met die groene stukjes, het heeft een naam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Tot nu toe is echt bijna iedere keer dat ze mochten kiezen iedereen door gegaan. Pepijn vorig jaar bijvoorbeeld koos ervoor om niemand af te laten vallen. In het jaar met Dennis werd ook bij de keuze meteen gezegd 'we willen met z'n allen door'. Hoe het dat jaar in Japan ging weet ik niet meer.
Hmm echt geen idee. Zal wel een scenario klaar liggen. Interessant om eens te vragen aan de productie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat nou als de mol ziek wordt trouwens? We hebben het al eens gezien met Annette en Manuel, maar dat waren de kandidaten. De mol heeft er natuurlijk voorbereiding in gestopt toch? (Er was toen wel iets met Jon dat hij aan het begin van de aflevering mol werd, maar dat was fake dacht ik).
Maar er kan dus best veel fout gaan. Hoe zouden ze dat oplossen?
Je kan altijd de bijwoning van de 1e aflevering winnen ergens geloof ik. Maar die kans is toch klein.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm echt geen idee. Zal wel een scenario klaar liggen. Interessant om eens te vragen aan de productie.
Dat zag ik ook ja. Maar het wordt afwachten wat het betekend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Is het trouwens iemand opgevallen dat Marit een mol-kaartje vind tijdens een opdracht en deze aan Tim toont (verstopt in haar boezem, die twee hebben echt een aparte relatie met elkaar!) in de promo voor volgende week?
Ergens heb ik ook gehoord dat jongens misschien Jung-is is. Anne-Marie Jungquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Wel opvallend dat Art bij de wateropdracht weer begint met: Jongens...
Ook al bij veel executies, hint dat de mol een man is?
Dat is dat mens die tegen het gebrul in van de achterblijver toch eigenwijs naar die verkeerde bunkers fietste? Een prima Mol-actie iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Ergens heb ik ook gehoord dat jongens misschien Jung-is is. Anne-Marie Jung
Nee zij brulde juist tegen Marit, die de andere kant op fietste.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:40 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat is dat mens die tegen het gebrul in van de achterblijver toch eigenwijs naar die verkeerde bunkers fietste? Een prima Mol-actie idd
Anne-Marie is echt de mol niet hoor. Die huilbui nadat de pot leeg was, was te oprechtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Ergens heb ik ook gehoord dat jongens misschien Jung-is is. Anne-Marie Jung
Sarcasmequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:54 schreef ArannaeCor het volgende:
[..]
Nee zij brulde juist tegen Marit, die de andere kant op fietste.
Niks is oprecht in widm.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anne-Marie is echt de mol niet hoor. Die huilbui nadat de pot leeg was, was te oprecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |