SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
De teksten "we stemmen rood" en de "koude oorlog" zijn spoilers?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Kunnen aub de spoilers uit de TT achterwege blijven?
Ik heb het net gekeken, maar anders was ik niet blij geworden met deze titel in "my active topics".
Dit is toch geen spoiler?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Kunnen aub de spoilers uit de TT achterwege blijven?
Ik heb het net gekeken, maar anders was ik niet blij geworden met deze titel in "my active topics".
Ipv koude oorlog stond er eerst iets anders (namelijk dat de pot leeg was, en dat is wel een spoiler).quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De teksten "we stemmen rood" en de "koude oorlog" zijn spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
"We stemmen rood" wel. "Koude oorlog" niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De teksten "we stemmen rood" en de "koude oorlog" zijn spoilers?
Excuus, had ik niet goed over nagedacht. Je hebt wel een punt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:09 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
"We stemmen rood" wel. "Koude oorlog" niet.
Maargoed, het punt lijkt me wel duidelijk denk ik.
Mwah, als je nog niet gekeken hebt weet je helemaal niet eens wat de TT betekend. En tijdens het kijken wordt je eerder op het verkeerde been gezet dan dat het iets verklapt. Dus zo schokkend vind ik het allemaal niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:21 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Excuus, had ik niet goed over nagedacht. Je hebt wel een punt.
Het lijkt me vrij eenvoudig dat de mol in de rode groep zit, want waarom zou je als kandidaat de pot leeg willen hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:33 schreef svk1985 het volgende:
De enige vraag die je moet stellen is, in hoeverre heeft de mol mogen mollen? Heeft hij/zij alle gesprekken gezien, de stemmen mogen bekijken voordat hij/zij zelf stemde, of zelfs naderhand nog kaartjes kunnen veranderen.
In het laatste geval kan iedereen nog de mol zijn, en wordt iedereen op het verkeerde been gezet.
Stiekem hoop ik daar toch op...
España, Almeria meer specifiek,quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits en Tim bespraken het zo alsof ze - door rood te stemmen - de Mol wilde dwarsbomen geen meerderheid op groen te krijgen, het is dan ook érg moeilijk om te kunnen analyseren waar nu de Mol(actie) zit; Frits en/of Tim of toch iemand die groen heeft gestemd waardoor de meerderheid op groen kwam.
Welk land denken jullie overigens dat het gaat worden?
Liesbeth zou ook rood gaan stemmen, dus Frits en Tim gingen ervanuit dat er een rode meerderheid zou zijn (al bracht Frits dat niet op die manier over aan Tim, want hij zei tegen hem dat de mol onder de dames zat en dat die ook rood zou gaan stemmen).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits en Tim bespraken het zo alsof ze - door rood te stemmen - de Mol wilde dwarsbomen geen meerderheid op groen te krijgen, het is dan ook érg moeilijk om te kunnen analyseren waar nu de Mol(actie) zit; Frits en/of Tim of toch iemand die groen heeft gestemd waardoor de meerderheid op groen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk dat je dan wel weet om welk land het gaat (anders kun je het altijd wel googlen).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Tenerife of Spanje zijn populair: [WIDM] Wat zou het nieuwe land worden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Blij dat ik niet de enige ben met deze tunnelvisiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:06 schreef Angelof9 het volgende:
Grappig, ik ben er van overtuigd dat Marit de mol is.
Wel een risico, in Spanje hangt het nog van de regio af maar in Tenerife stikt het toch van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenerife of Spanje zijn populair: [WIDM] Wat zou het nieuwe land worden?.
Het is waarschijniljk (Zuid-)Spanje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:24 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Wel een risico, in Spanje hangt het nog van de regio af maar in Tenerife stikt het toch van de Nederlanders.
ze valt wel op natuurlijk. Maar hoezo slecht? pot staat op 0 euro en ze zijn al iets van 33.000 misgelopen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef Re het volgende:
als liesbeth de mol blijkt te zijn is het wel een slechte...
Nee hoor helemaal niet, alsof de mol in aflevering 10 gaat zeggen:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Toch vind ik zo'n opdracht waar de hele pot leeg gaat een beetje gay. Als mol wordt het je makkelijk gemaakt en alle molacties van de eerste 3 afleveringen kan je nu wegstrepen.
Daarom denk ik dat de mol sowieso probeerde aan te zetten tot unaniem groen te stemmen. Maar goed, je hebt gelijk dat je nooit 100% zeker wist dat het naar 0 gingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:55 schreef themole het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, alsof de mol in aflevering 10 gaat zeggen:
'De eerste 3 afleveringen heb ik niet gemold, want de pot zou toch wel leegraken in de vierde aflevering '
Er was altijd een kans dat er maar 3000 euro uit de pot ging als de kandidaten maar slim genoeg stemden. Ervan uitgaande dat de mol inzicht had in wat er werd gestemd kan er het volgende gebeuren.
1. Mol ziet 2 rode en 2 groene stemmen
=> Mol gooit groene stem erin pot leeg.
2. Mol ziet 3 rode en 1 groene stem
=> Maakt niet uit wat mol doet, kost pot toch al 3000 euro
3. Mol ziet 4 rode stemmen
=> Mol gooit groene erbij zodat er 3000 euro uit de pot gaat
4. Mol ziet 3 groene en 1 rode stem =>
Maakt niet uit wat de mol doet, de pot is toch al leeg.
5. Mol ziet 4 groene stemmen
=> Mol gooit er een rode stem bij en de pot is leeg.
Als de mol dus aan de onderhandelingstafel zat ging er op zijn minst 3000 euro uit.
Ervan uitgaande dat de mol überhaupt weet wat er precies is gestemd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:55 schreef themole het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, alsof de mol in aflevering 10 gaat zeggen:
'De eerste 3 afleveringen heb ik niet gemold, want de pot zou toch wel leegraken in de vierde aflevering '
Er was altijd een kans dat er maar 3000 euro uit de pot ging als de kandidaten maar slim genoeg stemden. Ervan uitgaande dat de mol inzicht had in wat er werd gestemd kan er het volgende gebeuren.
1. Mol ziet 2 rode en 2 groene stemmen
=> Mol gooit groene stem erin pot leeg.
2. Mol ziet 3 rode en 1 groene stem
=> Maakt niet uit wat mol doet, kost pot toch al 3000 euro
3. Mol ziet 4 rode stemmen
=> Mol gooit groene erbij zodat er 3000 euro uit de pot gaat
4. Mol ziet 3 groene en 1 rode stem =>
Maakt niet uit wat de mol doet, de pot is toch al leeg.
5. Mol ziet 4 groene stemmen
=> Mol gooit er een rode stem bij en de pot is leeg.
Als de mol dus aan de onderhandelingstafel zat ging er op zijn minst 3000 euro uit.
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat als de mol bij de onderhandelingen zat, hij/zij over alle informatie beschikt. Daarom zou het ook het meest logisch zijn wanneer ze de mol als laatste laten stemmen. In de aflevering zag je dat dat Anne-Marie was...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat de mol überhaupt weet wat er precies is gestemd.
Maar de werkelijkheid is anders denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat als de mol bij de onderhandelingen zat, hij/zij over alle informatie beschikt. Daarom zou het ook het meest logisch zijn wanneer ze de mol als laatste laten stemmen. In de aflevering zag je dat dat Anne-Marie was...
Ideaal is juist als een of twee kandidaten op rood stemmen met het idee dat ze daarmee de pot redden. De mol kan vervolgens de vermoorde onschuld spelen door groen te stemmen en zogenaamd de groep te willen redden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij eenvoudig dat de mol in de rode groep zit, want waarom zou je als kandidaat de pot leeg willen hebben?
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ideaal is juist als een of twee kandidaten op rood stemmen met het idee dat ze daarmee de pot redden. De mol kan vervolgens de vermoorde onschuld spelen door groen te stemmen en zogenaamd de groep te willen redden.
Ik weet het niet, bij deze opdracht heb je als mol wel een extreem goed voordeel als je ook nog de resultaten van de stemming weet. Dan is de kans dat het goed gaat wel heel klein. Er wordt hier te makkelijk vanuit gegaan dat de mol alles weet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat als de mol bij de onderhandelingen zat, hij/zij over alle informatie beschikt. Daarom zou het ook het meest logisch zijn wanneer ze de mol als laatste laten stemmen. In de aflevering zag je dat dat Anne-Marie was...
Precies, ik ga ervan uit dat de mol wel extra info had, maar niet de stemmen al heeft mogen zien. Dat zou te absurd zijn voor woorden, geen enkele kans op een uitkomst. Wat wel zou kunnen, is dat de mol bijv. alle onderhandelingen heeft mogen zien. Dus niet de stemmen maar wel alle gesprekken. Dan weet hij niet zeker wat er precies gestemd gaat worden, maar kan er wel op anticiperen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet het niet, bij deze opdracht heb je als mol wel een extreem goed voordeel als je ook nog de resultaten van de stemming weet. Dan is de kans dat het goed gaat wel heel klein. Er wordt hier te makkelijk vanuit gegaan dat de mol alles weet.
Als de mol alle kennis had en als laatste mocht stemmen, dan was de enige mogelijkheid daat er geen geld uit de pot ging dat er voor hem 3 mensen rood en 1 iemand rood had gestemd. Die kans is 25% (4 vd. 16 mogelijkheden). Ik denk/hoop dat je als organisatie er voor zorgt dat de kans op succes van de groep groter is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:54 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies, ik ga ervan uit dat de mol wel extra info had, maar niet de stemmen al heeft mogen zien. Dat zou te absurd zijn voor woorden, geen enkele kans op een uitkomst. Wat wel zou kunnen, is dat de mol bijv. alle onderhandelingen heeft mogen zien. Dus niet de stemmen maar wel alle gesprekken. Dan weet hij niet zeker wat er precies gestemd gaat worden, maar kan er wel op anticiperen.
En ja, ik ga ervan uit dat de mol meedeed aan de onderhandelingen.
Als de groep zichzelf genaaid heeft dan is de gedachtegang van Liesbeth en Anne-Marie toch helemaal niet zo verkeerd? Wellicht verdachten zij beiden William of Marit?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Tijn het volgende:
De kandidaten hadden zich veel eerder (eigenlijk gelijk vanaf het begin) moeten realiseren dat een unanieme uitslag dankzij de mol hoe dan ook onmogelijk was. Daarom was eigenlijk de enige optie om voor rood te gaan. Als dat was gebeurd, was de pot nog intact geweest en had de mol daar niks aan kunnen doen.
Dat het zo niet liep is voornamelijk te danken aan Liesbeth en Hadewych, die allebei totaal niet door leken te hebben waar ze mee bezig waren tijdens de opening van de onderhandelingen.
Het is trouwens ook nog gewoon heel goed mogelijk dat de mol helemaal niet bij de onderhandelingen zat en de groep zichzelf heeft genaaid.
Maar je kunt natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat de mol er wel of niet bij is. Daarom is voor rood gaan de enige optie. Er viel met deze opdracht gewoon geen geld te verdienen, het best mogelijke resultaat was een ongewijzigde pot. Maar daar dachten de vrouwen helemaal niet aan, ze leken de risico's van hun aanpak niet eens in te zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als de groep zichzelf genaaid heeft dan is de gedachtegang van Liesbeth en Anne-Marie toch helemaal niet zo verkeerd? Wellicht verdachten zij beiden William of Marit?
Als ze hetzelfde grapje gaan uithalen bij Spanje zou dit wel eens dé hint kunnen zijn!quote:Inderdaad! In de reeks zit een frame waarbij je alleen de "a" van "IJsland" scherp ziet en de rest vaag. Daarna is er een frame waarbij je alle letters scherp ziet behalve de "J". Dit is een mooie verwijzing naar "Anne-Marie Jung" die bij mijn weten niet eerder is gebruikt en ook nog gemakkelijk is uit te leggen. Deze zou wel eens kunnen kloppen!
Screenshots van 00:49-00:50 uit aflevering 3:![]()
Dit kan Liesbeth inderdaad doen, maar als de twee groepen (of eigenlijk drie groepen) informatie uitwisselen dan komt ze toch in een lastig parket.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:49 schreef tochweerhenk het volgende:
En dan heel verbaasd kijken als mol omdat je groen hebt gestemd...
Frits en Tim ook. Die 3 zouden rood stemmen. Eén ervan heeft het niet gedaan...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit kan Liesbeth inderdaad doen
gecombineerd met de a op het vliegtuig in de 1ste aflevering..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Van WIDM.com
[..]
Als ze hetzelfde grapje gaan uithalen bij Spanje zou dit wel eens dé hint kunnen zijn!
[WIDM] Algemene video- en capstopic.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Van WIDM.com
[..]
Als ze hetzelfde grapje gaan uithalen bij Spanje zou dit wel eens dé hint kunnen zijn!
Wie wat gestemd heeft wordt juist niet bekend gemaakt dus de mol kan niet laten zien datie de groep wil reddenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ideaal is juist als een of twee kandidaten op rood stemmen met het idee dat ze daarmee de pot redden. De mol kan vervolgens de vermoorde onschuld spelen door groen te stemmen en zogenaamd de groep te willen redden.
Ja sorry maar ik volg al die topics niet, dit is voor mij het WIDM topic..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
[WIDM] Algemene video- en capstopic.
Ik neem aan dat ze het onderling nog wel even gaan bespreken. Want iedereen wil weten wie zich nou niet aan het plan heeft gehouden. In die gesprekken kan de mol dan heldhaftig vertellen dat 'ie groen heeft gestemd om de groep te redden. Als Liesbeth dat zegt, kan ze nog claimen dat het zo is afgesproken. Hadewych kan dat beamen. Frits zal zeggen dat hij juist met haar heeft afgesproken dat ze beiden rood zouden stemmen, maar dan is het zijn woord tegen het hare.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wie wat gestemd heeft wordt juist niet bekend gemaakt dus de mol kan niet laten zien datie de groep wil redden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mol kan niet weggestemd worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef QuarterBack het volgende:
Als nou per ongeluk de mol vroegtijdig eruit gestemd wordt, is er dan gelijk een nieuwe reserve mol, hoe doen ze dat dan?
Ohhnee? weten ze dan al wie het is?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
De mol kan niet weggestemd worden.
Volgens mij heeft Yvon Jaspers (was toen de mol) toch een rood scherm gekregen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef QuarterBack het volgende:
Als nou per ongeluk de mol vroegtijdig eruit gestemd wordt, is er dan gelijk een nieuwe reserve mol, hoe doen ze dat dan?
Sorry, maar -->quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef QuarterBack het volgende:
Nee, dat proberen ze te radenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ohhnee? weten ze dan al wie het is?
Neeej... Anders was het niet echt spannend meer hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Trol rijmt op mol.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:56 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Is dat een rare vraag dan? er is altijd een mol tot het eind, hoe doen ze dat dan?
Jesus Christ.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef QuarterBack het volgende:
Heb je wel eens een aflevering gezien?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:56 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Is dat een rare vraag dan? er is altijd een mol tot het eind, hoe doen ze dat dan?
Nee, maar de mol krijgt nooit een rood scherm. De mol staat altijd in de finale, naast diegene die het beste de mol wist aan te wijzen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
jahoor, en daar snapte ik ook al nix vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel eens een aflevering gezien?
Iedereen maakt de test, hiermee moeten ze vragen beantwoorden over de mol. Wie de meeste vragen fout beantwoord (doordat ze de verkeerde verdenken of het antwoord op de vraag niet goed hebben) heeft krijgt een rood scherm.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:56 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
In het kort:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:58 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
jahoor, en daar snapte ik ook al nix van
Raar, er is dus nooit iemand die alles goed heeft?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Iedereen maakt de test, hiermee moeten ze vragen beantwoorden over de mol. Wie de meeste vragen fout beantwoord (doordat ze de verkeerde verdenken of het antwoord op de vraag niet goed hebben) heeft krijgt een rood scherm.
De mol krijgt nooit een rood scherm.
Ben je echt zo dom?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:03 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Raar, er is dus nooit iemand die alles goed heeft?
Dan wordt er iemand ingevlogen vanuit Nederland. Ze hebben altijd reservemollen achter de hand, meestal mollen van andere series, die hebben er al ervaring in namelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef QuarterBack het volgende:
Blijkbaar, ik snap nog steeds niet hoe al die mollen het zonder problemen tot het eind uithouden.quote:
Magic.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik snap nog steeds niet hoe al die mollen het zonder problemen tot het eind uithouden.
Mollen leven ondergronds he... Dus zijn van nature al onderkruipers....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik snap nog steeds niet hoe al die mollen het zonder problemen tot het eind uithouden.
Maar het programma gaat over de Mol ontmaskeren, en dat lukt maar nooit tot het eind steeds, hoe dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mollen leven ondergronds he... Dus zijn van nature al onderkruipers....
Wie denk je dat die tests verzint?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:09 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Maar het programma gaat over de Mol ontmaskeren, en dat lukt maar nooit tot het eind steeds, hoe dan?
Omdat als het ze lukt in aflevering 3 de serie al afgelopen is.. en het zijn er 10... daarom...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:09 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Maar het programma gaat over de Mol ontmaskeren, en dat lukt maar nooit tot het eind steeds, hoe dan?
De mol weet toch wel wie hij zelf is, en heeft daarom standaard alle vragen goed dus blijft tot het eind in het spel. Andere kandidaten moeten daar gaandeweg achter proberen te komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:09 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, he.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Neee dat is te makkelijk, dan zou die gelijk al bekend zijn.
Zo is er toch niets aan, dat zie je zelf toch ook wel nu hoop ik?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
De mol weet toch wel wie hij zelf is, en heeft daarom standaard alle vragen goed dus blijft tot het eind in het spel. Andere kandidaten moeten daar gaandeweg achter proberen te komen.
It's that simple...
Nee precies, daarom loopt het al 12 seizoenen terwijl er geen hond naar kijkt omdat het niets aan is...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:15 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zo is er toch niets aan, dat zie je zelf toch ook wel nu hoop ik?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:51 schreef roos85 het volgende:
[..]Dank. Ik kijk eigenlijk altijd op vrijdag de aflevering en ik wil vooraf weten wie er is afgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee echt, ik zie het programma wel, maar ik snap nog steeds niet hoe ze die mol elke keer tot het einde vrij houden!quote:
Ik ook niet! En waarom het programma wie is de mol heet aangezien niemand met molskleding aanloopt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nee echt, ik zie het programma wel, maar ik snap nog steeds niet hoe ze die mol elke keer tot het einde vrij houden!
je eerst eens inlezen in het concept van het programmaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nee echt, ik zie het programma wel, maar ik snap nog steeds niet hoe ze die mol elke keer tot het einde vrij houden!
En U bent?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef Re het volgende:
[..]
je eerst eens inlezen in het concept van het programma
nou hup... doei![]()
Ja, dat idee heb ik ook steeds. Omdat ik continu denk "hij is het zeker niet" en daar gelijk na denk "dat is juist verdacht!"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ineens het gevoel dat het toch ook heel goed Frits kan zijn... Liesbeth is misschien toch te obvious
De mol, daarom is hij blauw.quote:
Ik had hem juist afgeschreven omdat hij te obvious zou zijn, na deze aflevering ben ik ook weer aan het twijfelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook steeds. Omdat ik continu denk "hij is het zeker niet" en daar gelijk na denk "dat is juist verdacht!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |