SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
De teksten "we stemmen rood" en de "koude oorlog" zijn spoilers?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Kunnen aub de spoilers uit de TT achterwege blijven?
Ik heb het net gekeken, maar anders was ik niet blij geworden met deze titel in "my active topics".
Dit is toch geen spoiler?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Kunnen aub de spoilers uit de TT achterwege blijven?
Ik heb het net gekeken, maar anders was ik niet blij geworden met deze titel in "my active topics".
Ipv koude oorlog stond er eerst iets anders (namelijk dat de pot leeg was, en dat is wel een spoiler).quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De teksten "we stemmen rood" en de "koude oorlog" zijn spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
"We stemmen rood" wel. "Koude oorlog" niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De teksten "we stemmen rood" en de "koude oorlog" zijn spoilers?
Excuus, had ik niet goed over nagedacht. Je hebt wel een punt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:09 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
"We stemmen rood" wel. "Koude oorlog" niet.
Maargoed, het punt lijkt me wel duidelijk denk ik.
Mwah, als je nog niet gekeken hebt weet je helemaal niet eens wat de TT betekend. En tijdens het kijken wordt je eerder op het verkeerde been gezet dan dat het iets verklapt. Dus zo schokkend vind ik het allemaal niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:21 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Excuus, had ik niet goed over nagedacht. Je hebt wel een punt.
Het lijkt me vrij eenvoudig dat de mol in de rode groep zit, want waarom zou je als kandidaat de pot leeg willen hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:33 schreef svk1985 het volgende:
De enige vraag die je moet stellen is, in hoeverre heeft de mol mogen mollen? Heeft hij/zij alle gesprekken gezien, de stemmen mogen bekijken voordat hij/zij zelf stemde, of zelfs naderhand nog kaartjes kunnen veranderen.
In het laatste geval kan iedereen nog de mol zijn, en wordt iedereen op het verkeerde been gezet.
Stiekem hoop ik daar toch op...
España, Almeria meer specifiek,quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits en Tim bespraken het zo alsof ze - door rood te stemmen - de Mol wilde dwarsbomen geen meerderheid op groen te krijgen, het is dan ook érg moeilijk om te kunnen analyseren waar nu de Mol(actie) zit; Frits en/of Tim of toch iemand die groen heeft gestemd waardoor de meerderheid op groen kwam.
Welk land denken jullie overigens dat het gaat worden?
Liesbeth zou ook rood gaan stemmen, dus Frits en Tim gingen ervanuit dat er een rode meerderheid zou zijn (al bracht Frits dat niet op die manier over aan Tim, want hij zei tegen hem dat de mol onder de dames zat en dat die ook rood zou gaan stemmen).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits en Tim bespraken het zo alsof ze - door rood te stemmen - de Mol wilde dwarsbomen geen meerderheid op groen te krijgen, het is dan ook érg moeilijk om te kunnen analyseren waar nu de Mol(actie) zit; Frits en/of Tim of toch iemand die groen heeft gestemd waardoor de meerderheid op groen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk dat je dan wel weet om welk land het gaat (anders kun je het altijd wel googlen).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Tenerife of Spanje zijn populair: [WIDM] Wat zou het nieuwe land worden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Blij dat ik niet de enige ben met deze tunnelvisiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:06 schreef Angelof9 het volgende:
Grappig, ik ben er van overtuigd dat Marit de mol is.
Wel een risico, in Spanje hangt het nog van de regio af maar in Tenerife stikt het toch van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenerife of Spanje zijn populair: [WIDM] Wat zou het nieuwe land worden?.
Het is waarschijniljk (Zuid-)Spanje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:24 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Wel een risico, in Spanje hangt het nog van de regio af maar in Tenerife stikt het toch van de Nederlanders.
ze valt wel op natuurlijk. Maar hoezo slecht? pot staat op 0 euro en ze zijn al iets van 33.000 misgelopen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef Re het volgende:
als liesbeth de mol blijkt te zijn is het wel een slechte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |