Beetje je dagen door kunnen komen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het weekend is 2 dagen geleden al gestart.
Ach, jawel. Beetje gegamed, hardgelopen, niks gedaan.quote:
WTF!!! Jij hebt je rijbewijs nog niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, jawel. Beetje gegamed, hardgelopen, niks gedaan.
Vandaag m'n 2e rijles gehad. De 1e les verrassend makkelijk doorlopen want ik hoefde niet te schakelen nog. Vandaag met schakelen..
. Meh..
Is dat zo schokkendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF!!! Jij hebt je rijbewijs nog niet?
Gast, ik ben in September 18 gewordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF!!! Jij hebt je rijbewijs nog niet?
Niet schakelen vanaf je eerste rijles...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, jawel. Beetje gegamed, hardgelopen, niks gedaan.
Vandaag m'n 2e rijles gehad. De 1e les verrassend makkelijk doorlopen want ik hoefde niet te schakelen nog. Vandaag met schakelen..
. Meh..
Had ik ook. Eerste les leren sturen, daarna leren schakelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niet schakelen vanaf je eerste rijles...
Ja, sorry dat mijn rij-instructeur niet hardcore isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ja!!! Ik haalde mijn rijbewijs pas op de kazerne te bergen op zoom toen ik 19 was!!!quote:
Dan was je een grotere faler dan Samquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja!!! Ik haalde mijn rijbewijs pas op de kazerne te bergen op zoom toen ik 19 was!!!
Hey hey, wij zijn geen van beide falers dame!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dan was je een grotere faler dan Sam.
Daar heb ik ook mijn rijbewijs gehaald, natuurlijk ook op mijn 19equote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja!!! Ik haalde mijn rijbewijs pas op de kazerne te bergen op zoom toen ik 19 was!!!
Hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey hey, wij zijn geen van beide falers dame!
Hehequote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Ik had de mijne... Toen ik 18 jaar en 5 maanden was. Eerste keer op examen gezakt (onterecht
), tweede keer geslaagd (onterecht
).
Ik heb op beide linkjes geklikt ondanks dat mij hier werd verteld dat je NOOIT op linkjes van ER moet klikken, maar deze combi vind ik echtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Niet gelijk denken dat ik onzin zet. Luister eerst de ene, dan het antwoord van de pa van Rijk de Gooyer
Pa van Rijk:
Pfff, eindelijk iemand die het kan waarderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb op beide linkjes geklikt ondanks dat mij hier werd verteld dat je NOOIT op linkjes van ER moet klikken, maar deze combi vind ik echt![]()
![]()
Hey, ik kan 't deze keer ook best waarderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pfff, eindelijk iemand die het kan waarderen
Succesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:31 schreef Nibb-it het volgende:
Op naar bed, morgen laatste tentamen. Truste def
Komt mij nog steeds over als een verkapt dreigement wat volledig de plank misslaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:53 schreef AchJa het volgende:
Wat is dit? [DEF] Defensie bezuinigingen 2011 #7
Oh, oefenvijand?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Zij die heroisch gestorven zijn melden zich.
Uiteindelijke verloop was kut. Vraag maar aan Lightning_NL.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel is. Ben wel benieuwd naar 't verloop.
In de catagorie F mag ik ook alleen maar automaat rijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoezoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Uiteindelijke verloop was kut. Vraag maar aan Lightning_NL.
True. Zijn ook wel leuke foto's gemaakt van ons OPFOR optreden, maar die blijven intern. In eerste instantie zou dus een complete cie van lmb de fabriek aanvallen met 3 chinooks en apache steun. Wij hadden echt een compleet fort van die fabriek gemaakt door echt alle ingangen, gangetjes, deuren etc te baricaderen met concertina's, friese ruiters, beton, hout etc. Ook paar hele mooie vupo's in het gebouw opgezet. Aanval zou begin van de avond plaatsvinden. Kregen wij eind van de middag te horen dat 2 van de 3 Chinooks kaduuk waren en er dus maar 1 pel zou komen. Vervolgens opdracht gekregen om alle versperringen etc weer af te breken om die gasten nog enigzins de kans te geven om binnen te komen. Anders zou het 20 tegen 40 worden in een fort van opstakels. Nu waren we uiteindelijk maar met 14 man zonder erg veel dekking.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef Pumatje het volgende:
Zo, mooi filmpje zeg.
Dat is erg goed voor de werving.
Ongeveer elk jochie rijdt naar huis met papa ik wil militair worden.
Check.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef Pumatje het volgende:
Deze landmachtdagen worden trouwens ook erg erg gaaf
iedereen trouwens op FB al lid van de 13mechbrig ?
Niet enkel voor 13mechbrig lui natuurlijk![]()
Daar staat ook altijd alles aangekondigd over oefeningen. Is wel leuk om te volgen en ik post
er onder andere berichten op.
Lol, wat gebeurt er dan als zo'n groep entree maakt en dan compleet tot mootjes gehakt wordt door vuur?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:07 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)efening-Defensie.htm
Die entry op 0.47 dat was echt prijsschieten toen ze binnenkwamen. We hadden 4 a 5 vupo's op die deur gericht.
Niks, ze lopen gewoon door.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lol, wat gebeurt er dan als zo'n groep entree maakt en dan compleet tot mootjes gehakt wordt door vuur?
Ik? Neu, 50e.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:38 schreef Pumatje het volgende:
enkel wel oefeningen van 13 mechbrig.
zit jij bij het 45e ?
Nee hoor is een goeie kerel. Maar was gewoon beetje jammer dat die Chinooks het af lieten weten.quote:
Ooh sorry, ik bedoelde niet jou hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee hoor is een goeie kerel. Maar was gewoon beetje jammer dat die Chinooks het af lieten weten.
VLF misschien?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:39 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog tips voor een goede mediaspeler met bibliotheek? Ik krijg Mediamonkey niet meer fatsoenlijk aan de praat, die die mag vertrekken.
Seriouslyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nogal onbeschoft tegen Clan
Ik vind dat reuze meevallen. Lightning is gewoon niet op z'n bekkie gevallen en zegt wat hij denkt. daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
VLC, BSplayer, Media Player Classic ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:39 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog tips voor een goede mediaspeler met bibliotheek? Ik krijg Mediamonkey niet meer fatsoenlijk aan de praat, die die mag vertrekken.
Nope, er is een verschil tussen zeggen wat je denkt (waar ik voorstander van ben) en onbeschoft gedrag vertonenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind dat reuze meevallen. Lightning is gewoon niet op z'n bekkie gevallen en zegt wat hij denkt. daar is niks mis mee.
Waar is hij dan die grens van onbeschoft gedrag over gegaan? Ik zie het nl. niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nope, er is een verschil tussen zeggen wat je denkt (waar ik voorstander van ben) en onbeschoft gedrag vertonen.
[DEF] Defensie bezuinigingen 2011 #7quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar is hij dan die grens van onbeschoft gedrag over gegaan? Ik zie het nl. niet.
quote:Verder komt er in een enkele post van jou meer poep uit jouw mond, dan dat een gemiddelde koe in een hele week produceert! Wat dat betreft doe je toch íets goed.
quote:Kijk, als het om achterlijken gaat met een bord voor hun kop ga ik geen moeite doen om beargumenteerd te reageren. Maar als ik discussier met normale capabele mensen doe ik dat gewoon op een normale manier, en zonodig met argumenten.
Ja en? Dat is gewoon Lightningquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[DEF] Defensie bezuinigingen 2011 #7
[..]
Dan verschilt onze definitie van onbeschoft gedrag kennelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en? Dat is gewoon Lightning
Ik zie er niks onbeschofts aan.
Waarom zoiets als je ook gewoon van je fiets kunt genieten?quote:
Ik bedoel een muziekspeler.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
VLC, BSplayer, Media Player Classic ?
Dat is gewoon een of andere seniele ouwe rukker die in z'n koude oorlogmentaliteit is blijven hangen, met wikipediakennis loopt te pochen en nu schijnbaar zo laag is gezonken dat hij contact op neemt met defensie zelf als hij vind dat hij niet correct behandeld wordt, net als dat hij mijn ouders erop aan wilt spreken over mijn opvoeding..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:
HET is wakkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is gewoon een of andere seniele ouwe rukker die in z'n koude oorlogmentaliteit is blijven hangen, met wikipediakennis loopt te pochen en nu schijnbaar zo laag is gezonken dat hij contact op neemt met defensie zelf als hij vind dat hij niet correct behandeld wordt, net als dat hij mijn ouders erop aan wilt spreken over mijn opvoeding..__!
Onbeschoft zijn tegen Clan is niets minder stront tegen een giertank smeren, en voor de rest:
[..]
hehe, dank je Ravequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik noem iemand een seniele ouwe rukker en jij komt bovendrijven...
Toeval?
Wat zou je toch zonder mij zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat zou je toch zonder mij zijn?Gewoon een aardbei, net zoals jij een visstick blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Het leuke is dat ik nog nooit in real life visstick ben genoemd, terwijl de term pleun inmiddels algemeen geaccepteerd is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon een aardbei, net zoals jij een visstick blijft
Nee, wat op zich al een godswonder isquote:
Kan je prima muziek mee spelen hoorquote:
Der term "pleun" is enkel geaccepteerd in dat kleine maritieme wereldjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik nog nooit in real life visstick ben genoemd, terwijl de term pleun inmiddels algemeen geaccepteerd is.
Net als aardbei nooit gehoord wordt, eerder lichtdebiel.
Geen zin om beschaafd te blijven: go fuck yourself.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is gewoon een of andere seniele ouwe rukker die in z'n koude oorlogmentaliteit is blijven hangen, met wikipediakennis loopt te pochen en nu schijnbaar zo laag is gezonken dat hij contact op neemt met defensie zelf als hij vind dat hij niet correct behandeld wordt, net als dat hij mijn ouders erop aan wilt spreken over mijn opvoeding..__!
Onbeschoft zijn tegen Clan is niets minder stront tegen een giertank smeren, en voor de rest:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen zin om beschaafd te blijven: go fuck yourself.
Popcorn is voor kleine kinderen. Doe het dan goedquote:
Precies!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Popcorn is voor kleine kinderen. Doe het dan goed
[ afbeelding ]
Over drie weken weer naar de DDR. Ga ik die Thüringers weer inslaan, inclusief een paar kilo ossehaasquote:
Hehe, goedkoop en goed vlees:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over drie weken weer naar de DDR. Ga ik die Thüringers weer inslaan, inclusief een paar kilo ossehaas
Idd, afzetters hier in NL. ¤50 voor 1 kilo ossehaas. Van den zotte!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, goedkoop en goed vlees:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |