Copy that Mothafuckaaaaaquote:
Hank is altijd zo'n baas. Ik zou hem wel als oom willen ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:37 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind Hank's pogingen om het taaltje van Samurai te spreken hilarisch, dat maakt hem van toegevoegde waarde.
Behalve als je vriendin over de vloer komt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hank is altijd zo'n baas. Ik zou hem wel als oom willen ofzo.
Op enkele serieuze momenten na, voornamelijk in de eerdere seizoenen is californication één grote over-the-top oase van oppervlakkigheid. Ik snap niet waarom samurai daaraan zou afdoenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:55 schreef TC03 het volgende:
Samurai is een prima GTA-karakter, voor de rest heel erg over-the-top en oppervlakkig. Geen Californication-materiaal.
Die actrice die haar rol speelde in de film, was veel beter (en lekkerder)quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:46 schreef TheArt het volgende:
Ik vind het voorlopig een meer dan prima begin van het seizoen.
Alleen: ik wil Mia terug
Je bedoelt dat we nog geen grote tieten hebben gezien?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Het seizoen vindt ik tot nu toe maar meh, het heeft nog niet echt de wow factor van de vorige seizoenen.
welke film?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:13 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die actrice die haar rol speelde in de film, was veel beter (en lekkerder)
Die van jou hoeven we niet te zien neequote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
bohohohoo geen tieten op fok he pas op
Nee, je mag dat niet meer posten vanwege adsense.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die van jou hoeven we niet te zien nee
Dusch.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, je mag dat niet meer posten vanwege adsense.
vond hem redelijk, beter dan verwacht in ieder geval na de promo van vorige week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |