SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
De cijfers zijn ondertussen wel veranderd, maar ten tijde van de tweet klopte het.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Moet ik jullie nu gewoon helpen, zonder dat ik het volg. Kijk gewoon naar http://avro.nl/wieisdemol/Default2.aspx
Klopt, zie ook vanaf hier: [WIDM] Officiele Tweets topicquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:54 schreef GlenSpey het volgende:
Oh, en die getallen staan voor het aantal verdenkingen ofzo?
Dit inderdaad.quote:
Wowquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees op wieisdemol.com dat men heeft ontdekt dat bij iedere aflevering tot nu toe op 11: 58 (2 voor 12) in de aflevering de afvaller in beeld komt. Eens zien of die theorie stand houdt.
Ik vind die tussenfilmpjes vaak ook niet bijzonder veel toevoegenquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat ze Liesbeth verdacht veel gebruiken om de opdrachten vooraf te bespreken in de tussenfilmpjes
Lucille Werken kan ik niet AANHOREN, vreselijk. Liesbeth is zo erg niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wow
Die 12 slaat dus op het seizoen... wellicht heft die 2 ook nog een betekenis
Edit: Ben ik trouwens de enige die Liesbeth als Lucille Werner vindt praten?
wat briljant zal dat zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees op wieisdemol.com dat men heeft ontdekt dat bij iedere aflevering tot nu toe op 11: 58 (2 voor 12) in de aflevering de afvaller in beeld komt. Eens zien of die theorie stand houdt.
Op zich wel, al zou ik dat toch zeker niet willen uitzoeken, haalt teveel spanning voor het programma wegquote:
Wel goede theorie. Vanavond kan ik helaas niet kijken, morgen dus maar!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Op zich wel, al zou ik dat toch zeker niet willen uitzoeken, haalt teveel spanning voor het programma weg
2 voor 12 is een TV-show van de VARA, Dat is toch niet zo heel moeilijk?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
nog een varaklant bij de deelnemers dan? die zou dan de mol zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
2 voor 12 is een TV-show van de VARA, Dat is toch niet zo heel moeilijk?
Nee oke, maar het kan wel een hint zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
nog een varaklant bij de deelnemers dan? die zou dan de mol zijn
Wie was dat ookalweer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:24 schreef Bartjebart het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat de mol een band heeft met de mol uit seizoen 10 bijvoorbeeld?
Kim Pieters was de mol. Frits Sissing de winnaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |