Dat je daar van kan levenquote:ik eet er dagelijks twintig samen met mijn vriend".
Iedere morgen moddervette gebakken eieren met spek etenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:35 schreef Zith het volgende:
Sowieso de UK ... Gemiddelde verwachte leeftijd van bepaalde regios van schotland zijn lager dan die van Bagdad
Fried Mars Bars, Fried Pizza,quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:35 schreef Zith het volgende:
Sowieso de UK ... Gemiddelde verwachte leeftijd van bepaalde regios van schotland zijn lager dan die van Bagdad
Oeh.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze ziet er eigenlijk nog redelijk gezond uit, maar da's waarschijnlijk alleen de buitenkant![]()
Fried Vegetables...quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fried Mars Bars, Fried Pizza,
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:39 schreef jcdragon het volgende:
Yummie, kipnuggets.
Jamie Oliver fail.
Aan haar kringen te zien mag ze wel wat vroeger naar bed gaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:39 schreef tjoptjop het volgende:
Ik moet zeggen dat ze er niet echt ongezond uitziet.
hehequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Aan haar kringen te zien mag ze wel wat vroeger naar bed gaan
Maar je kunt overdrijven. Als je toevoegingen nodig hebt om de walgelijke smaak te maskeren en de giftige supplementen te neutraliseren, zijn we niet goed bezig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Gewoon separatorvlees, ik zie het probleem niet. Het is juist goed om een dier helemaal tot voeding te verwerken. Dat is ook altijd het idee achter worst, pate en zult geweest, en dit is een wat recentere ontwikkeling.
Lekker boeie hoe het gemaakt wordt ;Dquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze ziet er eigenlijk nog redelijk gezond uit, maar da's waarschijnlijk alleen de buitenkant![]()
Zitten genoeg groeihormonen in kipnuggets.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dit kan bijna niet eens waar zijn, ze moet daarnaast ook andere dingen eten. Anders was ze geeneens 10 geworden, ze mist zoveel essentiële voedingsstoffen op deze manier.
Ze is ook eigenlijk pas tien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zitten genoeg groeihormonen in kipnuggets.
Komt niet terug aan de voorkant, dan zal het wel aan de achterkant zittenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zitten genoeg groeihormonen in kipnuggets.
Helaas niet. Zag tijdje terug iets op TV over een stel Engelse jongeren die bijna niets lustten. Die probeerden ze met therapie te leren eten.quote:
Jij kijkt dat soort bagger tv programmas?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas niet. Zag tijdje terug iets op TV over een stel Engelse jongeren die bijna niets lustten. Die probeerden ze met therapie te leren eten.
Indien in olijfolie gefrituurd is het zelfs gezond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Niets mis met kipnuggets, maar je moet niet eenzijdig eten. Als je alleen sla eet ga je ook snel dood
Nee, olijfolie moet je beter niet gebruiken om te friturenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:45 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Indien in olijfolie gefrituurd is het zelfs gezond.
Als we dat niet zouden doen zou het vies en giftig zijn, ik zeg... we zijn juist heel goed bezig!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef 3-voud het volgende:
Maar je kunt overdrijven. Als je toevoegingen nodig hebt om de walgelijke smaak te maskeren en de giftige supplementen te neutraliseren, zijn we niet goed bezig.
En we worden ouder dan ooit!?!quote:Maarja, winst ontwijkt alles. 80% van onze supermarkt ligt vol met dit soort producten.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:45 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Indien in olijfolie gefrituurd is het zelfs gezond.
Afgezien van het smaakverhaal is een broodje pindakaas volgens mij een van de minst slechte "keuze" als het om eenzijdig eten gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn max was drie weken brood met pindakaas, zonder boter.
Dat kan nog net, voelde mij niet ziek.
Ojee, kippenseparatorvlees.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar is zelfs een facebook pagina voor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:35 schreef Zith het volgende:
Als ze überhaupt al weten wat het is...quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas niet. Zag tijdje terug iets op TV over een stel Engelse jongeren die bijna niets lustten. Die probeerden ze met therapie te leren eten.
Ahahah stomme engelse jongeren, toch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Als ze überhaupt al weten wat het is...
Dat vind jij, dat vind ik, maar we hebben het over britse paupers. Je wilt niet geloven hoe slecht die eten. En dat al generatie op generatiequote:Op donderdag 26 januari 2012 18:22 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar daar is wel een grens in.... kan prima zijn dat je kind niet anders wil eten dan pannenkoeken (mijn zusje had er ook zo een), maar dat wil niet zeggen dat ze dan alleen maar datgene hoeven eten.
Dan geef je dat maar als beloning na iets anders, maar het is absurd dat je een kind alleen maar nuggets of pannenkoeken zou laten eten omdat je niet met het gedrein om kunt gaan.
Inderdaad. DIe variatie waar die moeder het over had was waarschijnlijk naast kipnuggets ook patat en hamburgers.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik, maar we hebben het over britse paupers. Je wilt niet geloven hoe slecht die eten. En dat al generatie op generatie
Misschien dat ze het daarom zo goed deden vroeger als zeemacht, bagger eten aan boord maanden achter elkaar was voor hun niks nieuwsquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik, maar we hebben het over britse paupers. Je wilt niet geloven hoe slecht die eten. En dat al generatie op generatie
Lijkt mij gewoon een typische Chav. En daar mag de wetenschap inderdaad wel eens naar kijken, en dan samen met de politiek een oplossing vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verbazend dat je op zo'n dieet nog 17 kan worden überhaupt![]()
Maar je moet toch wel een behoorlijke afwijking hebben in je hersenen als je op 2-jarige leeftijd al niks anders meer wil eten dan kipnuggets. Lijkt me een bijzonder interessant geval voor de wetenschap, deze madam.
Als je Kipnuggets en Friet eet, dan eet je waarschijnlijk gezonder dan het gros van de mensen in de Derde wereld, je probleem is dan eerder een teveel aan Kcal dan wat anders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Inderdaad. DIe variatie waar die moeder het over had was waarschijnlijk naast kipnuggets ook patat en hamburgers.
Je zou de geschiedenis van de Britse vloot eens moeten lezen. Als je je afvraagt waarom de mensen graag meegingen met die schepen was omdat ze het (voor de industriële revolutie) aan boord veel beter hadden dan thuis.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Misschien dat ze het daarom zo goed deden vroeger als zeemacht, bagger eten aan boord maanden achter elkaar was voor hun niks nieuws
True, maar dan is het als ouder dus gewoon een kwestie van niet willen... niet van niet kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die was ook een heel ander dieet gewend. Als je van je geboorte af fastfood eet dan raakt je lichaam daaraan gewend. Het lichaam van deze chav raakt waarschijnlijk in shock als ze een salade eet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Supersize Me was eigenlijk nog best een gezonde kost in vergelijking met deze dame en die maker was behoorlijk depri na een paar weken
Het is nogal een klassenmaatschappij hier. Die kookprogrammas komen vooral uit, en zijn vooral voor, de middenklasse. Waar deze chav duidelijk niet onder valt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:41 schreef tjoptjop het volgende:
Het ironische is dan wel weer natuurlijk dat alle toffe kookprogramma's er vandaan komen
En dat met maar de helft van de aanbevolen hoeveelheid kcal/dag! (op basis van die twintig nuggets).quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef DS4 het volgende:
Voor een Brits meisje van 17 ziet ze er nog best gezond uit...
Tja, even afgezien van dat we in NL over het algemeen eerder te veel eten, is het klassieke Nederlandse eten eigenlijk heel gezond, stampotten met kool in de winter, en zoveel groenten eten dat aardappels niet als groenten worden gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, maar dan is het als ouder dus gewoon een kwestie van niet willen... niet van niet kunnen.
Het is idd verbijsterend hoe slecht bepaalde bevolkingslagen in de UK eten, en als je dan een Jamie z'n best ziet doen om ze beter te laten eten dan zijn het niet alleen de kinderen in schooldinners die er alles aan doen om niet anders te hoeven eten, ook volwassenen blijven hun slechte levensstijl verbeten verdedigen.... want het is idd een stuk makkelijker om patat te laten bezorgen.
Als het niet zo triest zou zijn dan zou je er tenminste nog hartelijk om kunnen lachen dat ze zeggen dat gezond eten te duur is... want iedere dag friet laten bezorgen is dat schijnbaar niet
Nee, dat is een opvoedingsplicht van de BBC omdat er al zo lang zo slecht gegeten wordt. Beleid, geen ironie of toevalquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:41 schreef tjoptjop het volgende:
Het ironische is dan wel weer natuurlijk dat alle toffe kookprogramma's er vandaan komen
Het zou mij niets verbazen als dat meer ligt aan de kwaliteit die de BBC keer op keer weet te leveren dan aan het feit dat er in andere landen geen koks zouden zijn die het minimaal net zo leuk en/of goed zouden kunnen presenteren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:41 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft een nugget maar 50 kcal? Dat zou ik hoger inschatten...quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:42 schreef Aether het volgende:
En dat met maar de helft van de aanbevolen hoeveelheid kcal/dag! (op basis van die twintig nuggets).
Het valt me altijd op hoe geweldig het product aanbod in Britse Supermarkten is, echt, daar kan AH nog een puntje aan zuigen. Nu eten ik zelden of nooit bij britten thuis, maar heb het idee dat het bij tenminste een deel van de bevolking niet slecht moet zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het is nogal een klassenmaatschappij hier. Die kookprogrammas komen vooral uit, en zijn vooral voor, de middenklasse. Waar deze chav duidelijk niet onder valt.
Vooral dat laatste is idd een killer in sommige andere landen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, even afgezien van dat we in NL over het algemeen eerder te veel eten, is het klassieke Nederlandse eten eigenlijk heel gezond, stampotten met kool in de winter, en zoveel groenten eten dat aardappels niet als groenten worden gezien.
Flink overgewicht is niet gezond, maar het is nog altijd veel beter dan de gevolgen van ondervoeding.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heeft een nugget maar 50 kcal? Dat zou ik hoger inschatten...
Nou ja, beter dan die vetkezen op hun 17e. Als er toch iets is waar je broek van af zakt (of juist niet) is de toename van overgewicht.
Aardappels zijn een groente, net als andere knollen. En met aardappels eten is niets mis, heel gezond eigenlijk. In Aardappels zit flink meer dan in witte rijstquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is idd een killer in sommige andere landen.
Toen ik als 18-jarige in de VS kwam wist ik dan ook niet wat ik hoorde toen iemand bloedserieus zei dat aardappelen een groente was.
Maar goed, inmiddels is Pizza daar kennelijk officieel een groente, dus wat de criteria voor groente zijn is me niet meer duidelijk
Een Chav, is dat zoiets als een pauper, ik ken deze uitdrukking niet, is dat grof taalgebruik?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het is nogal een klassenmaatschappij hier. Die kookprogrammas komen vooral uit, en zijn vooral voor, de middenklasse. Waar deze chav duidelijk niet onder valt.
Zoiets kan ik me ook herinneren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Chav (spreek uit als: /ˈtʃæv/ )(of Charv, Charver, Denis(m.), Chavette(vr.)) is een scheldwoord afkomstig uit Groot-Brittannië en wordt gebruikt door en voor Engelse jongeren. Een chav is een vaak laag geschoolde, agressieve jongere (man of vrouw) afkomstig uit een lagere sociale klasse. Chavs zijn herkenbaar aan hun gedrag (brutaal en agressief) en hun manier van kleden. Chavs dragen marginale kledij zoals trainingpakken, veel (meestal grote) juwelen, een honkbalpetje (waarover vaak weer een capuchon) en Burberry-patronen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een Chav, is dat zoiets als een pauper, ik ken deze uitdrukking niet, is dat grof taalgebruik?
Dat dacht ik ook..quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat je daar van kan leven![]()
Dat heb je al op met avondeten....
Full of shit?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef IceBeach het volgende:
Chicken Nuggets are like my family.
quote:
Ze heeft blijkbaar nog twee kinderen die wel normaal eten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:16 schreef Leandra het volgende:
Je kunt mij niet wijsmaken dat een moeder een tweejarige niets anders dan kipnuggets kan laten eten, dan blijf je gewoon andere voeding aanbieden, ze krijgen vanzelf trek en dan eten ze die appel wel.
Ja, die zijn 3 en 5, je mag toch hopen dat die moeder na 15 jaar je kind alleen maar bagger zien eten idd geleerd heeft dat ze dat soort grappen niet nog een keer van haar kinderen kan accepteren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar nog twee kinderen die wel normaal eten.
http://www.dailymail.co.u(...)n-nuggets-age-2.html
Echt een postermeisje voor een campagne tegen tekortschietend ouderschap. Op tweejarige leeftijd al voor elkaar krijgen dat je moeder je alleen nuggets laat eten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef Aether het volgende:
Gelukkig eet ze soms friet (en heeft een behoorlijke McDonald's collectie).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig sta jij niet bekend om het spuien van domme vooroordelen het hersenschetenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toen ik die titel zag wist ik al dat dit over de UK moest gaan.
Echt het meest verpauperde land van West-Europa: 5% stinkend rijke Hipsters in de City en voor de rest niets anders dan paupernegers, moslims en een belachelijk groot aantal onvervalst white trash.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |