hehequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Aan haar kringen te zien mag ze wel wat vroeger naar bed gaan
Maar je kunt overdrijven. Als je toevoegingen nodig hebt om de walgelijke smaak te maskeren en de giftige supplementen te neutraliseren, zijn we niet goed bezig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Gewoon separatorvlees, ik zie het probleem niet. Het is juist goed om een dier helemaal tot voeding te verwerken. Dat is ook altijd het idee achter worst, pate en zult geweest, en dit is een wat recentere ontwikkeling.
Lekker boeie hoe het gemaakt wordt ;Dquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze ziet er eigenlijk nog redelijk gezond uit, maar da's waarschijnlijk alleen de buitenkant![]()
Zitten genoeg groeihormonen in kipnuggets.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dit kan bijna niet eens waar zijn, ze moet daarnaast ook andere dingen eten. Anders was ze geeneens 10 geworden, ze mist zoveel essentiële voedingsstoffen op deze manier.
Ze is ook eigenlijk pas tien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zitten genoeg groeihormonen in kipnuggets.
Komt niet terug aan de voorkant, dan zal het wel aan de achterkant zittenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zitten genoeg groeihormonen in kipnuggets.
Helaas niet. Zag tijdje terug iets op TV over een stel Engelse jongeren die bijna niets lustten. Die probeerden ze met therapie te leren eten.quote:
Jij kijkt dat soort bagger tv programmas?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas niet. Zag tijdje terug iets op TV over een stel Engelse jongeren die bijna niets lustten. Die probeerden ze met therapie te leren eten.
Indien in olijfolie gefrituurd is het zelfs gezond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Niets mis met kipnuggets, maar je moet niet eenzijdig eten. Als je alleen sla eet ga je ook snel dood
Nee, olijfolie moet je beter niet gebruiken om te friturenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:45 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Indien in olijfolie gefrituurd is het zelfs gezond.
Als we dat niet zouden doen zou het vies en giftig zijn, ik zeg... we zijn juist heel goed bezig!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef 3-voud het volgende:
Maar je kunt overdrijven. Als je toevoegingen nodig hebt om de walgelijke smaak te maskeren en de giftige supplementen te neutraliseren, zijn we niet goed bezig.
En we worden ouder dan ooit!?!quote:Maarja, winst ontwijkt alles. 80% van onze supermarkt ligt vol met dit soort producten.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:45 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Indien in olijfolie gefrituurd is het zelfs gezond.
Afgezien van het smaakverhaal is een broodje pindakaas volgens mij een van de minst slechte "keuze" als het om eenzijdig eten gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn max was drie weken brood met pindakaas, zonder boter.
Dat kan nog net, voelde mij niet ziek.
Ojee, kippenseparatorvlees.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze ziet er eigenlijk nog redelijk gezond uit, maar da's waarschijnlijk alleen de buitenkant![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |