In de gevallen waar ik over heb gelezen vond ik het inderdaad redelijk. Het ging dan om stelselmatig de buren irriteren met extreme volumes.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En dat vind jij normaal.
Ook schoonmakers hebben recht op een rookvrije werkplek. Behalve Somaliërs.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hoezo mag dat niet? Denk jij dat een rookruimte nooit schoongemaakt mag worden?
Ze neukten alleen om de buren te irriteren. En die rechters geloven dat zelf?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
In de gevallen waar ik over heb gelezen vond ik het inderdaad redelijk. Het ging dan om stelselmatig de buren irriteren met extreme volumes.
Een plek waarin gerookt is in het verleden kan prima als rookvrije werkplek dienen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ook schoonmakers hebben recht op een rookvrije werkplek.
Dat staat er niet. Er staat dat ze de buren ermee irriteerden. Dat zegt niets over opzet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze neukten alleen om de buren te irriteren.
Bewijs dat maarquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een plek waarin gerookt is in het verleden kan prima als rookvrije werkplek dienen.
Dus mensen die wel van sex genieten worden gediscrimineerd,.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat dat ze de buren ermee irriteerden. Dat zegt niets over opzet.
Je bevestigd dus mijn punt, bedankt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Gezien de gehorige constructie dienen de bewoners te beloven niet van muziek en sex te houden. "
Omdat een woning een stukje eigendom is van jezelf, of je het nou huurt of niet. Prima om bepaalde restricties op te leggen aan de huurder, maar dit is voor mij echt een brug te ver. Straks wordt bepaald dat je maar een keer per week mag douchen omdat anders de wanden te snel gaan schimmelen.quote:
Je mag 1 x in de week neuken,. maar zachtjes.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat een woning een stukje eigendom is van jezelf, of je het nou huurt of niet. Prima om bepaalde restricties op te leggen aan de huurder, maar dit is voor mij echt een brug te ver. Straks wordt bepaald dat je maar een keer per week mag douchen omdat anders de wanden te snel gaan schimmelen.
En niet in de douche.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je mag 1 x in de week neuken,. maar zachtjes.
Ben je weer lekker aan het trollen, ventje?quote:
Ja, want alleen als je hard krijst geniet je van sex...quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus mensen die wel van sex genieten worden gediscrimineerd,.
Had jij een punt dan?quote:Je bevestigd dus mijn punt, bedankt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mag ik nog wel gourmetten?
Euh... Nee!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat een woning een stukje eigendom is van jezelf, of je het nou huurt of niet.
Ik heb toch ooit een kamer geweigerd omdat inderdaad de eis werd gesteld dat je maar 1x per week mocht douchen, meer was volgens de eigenaar overbodig. Die kamer heb ik geweigerd, want ik vind dat vrij smerig eerlijk gezegd...quote:Prima om bepaalde restricties op te leggen aan de huurder, maar dit is voor mij echt een brug te ver. Straks wordt bepaald dat je maar een keer per week mag douchen omdat anders de wanden te snel gaan schimmelen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mag ik nog wel gourmetten?
Je mag gewoon geen overlast veroorzaken. Hoe moeilijk is dat te begrijpen voor jou? Nou ja, uit eerdere discussies weet ik dat het heel moeilijk is voor jou.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je mag 1 x in de week neuken,. maar zachtjes.
Een woning is geen openbare ruimte. En een huurwoning is niet jouw eigendom.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:04 schreef Specularium het volgende:
Jawel, het is jouw openbare ruimte.
Oke, je hebt een punt. Maar ik vind het vooral een achterlijke hetze jegens rokers.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Euh... Nee!
[..]
Ik heb toch ooit een kamer geweigerd omdat inderdaad de eis werd gesteld dat je maar 1x per week mocht douchen, meer was volgens de eigenaar overbodig. Die kamer heb ik geweigerd, want ik vind dat vrij smerig eerlijk gezegd...
Maar hé, zijn eigendom, zijn regels. Ik heb gewoon even wat verder gezocht.
Het is ook helemaal niet zo gek dat er eisen gesteld worden aan het gebruik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:07 schreef JoPiDo het volgende:
ik ken meerdere Nederlandse studenten die in een kamer wonen waar roken verboden is?
Wierook mag dan ook niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een woning is geen openbare ruimte. En een huurwoning is niet jouw eigendom.
Het is geen hetze.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, je hebt een punt. Maar ik vind het vooral een achterlijke hetze jegens rokers.
Nee, ok, het is een private ruimte waar jij het zelf voor het zeggen hebt.quote:
Geeft dat ook een smerige aanslag op de muren? Misschien moet ik dat dan ook gaan verbieden...quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wierook mag dan ook niet?
De eigenaar heeft gewoon het volste recht om beperkingen op te leggen aan het gebruik, mits hij dit vooraf doet en het redelijkerwijs enig doel dient.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:13 schreef Specularium het volgende:
Nee, ok, het is een private ruimte waar jij het zelf voor het zeggen hebt.
Dus daar heb je nog meer te vertellen dan in een openbare ruimte.
Het lijkt me dat, aangezien er 2 handtekeningen onder een huurcontract staan, dit daar prima in opgenomen kan worden, met zeg een clausule dat bij wél roken, de reinigingskosten en schilderwerk 100% verhaald worden op de verhuurder?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, je hebt een punt. Maar ik vind het vooral een achterlijke hetze jegens rokers.
Precies.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef fruityloop het volgende:
Het lijkt me dat, aangezien er 2 handtekeningen onder een huurcontract staan, dit daar prima in opgenomen kan worden, met zeg een clausule dat bij wél roken, de reinigingskosten en schilderwerk 100% verhaald worden op de verhuurder?
Roken is (nog) niet verboden, dus die vergelijking is nogal mank.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:11 schreef Keiichi het volgende:
Verhuurders mogen ook opnemen dat de huurder geen wietplantage mag beginnen in de woning.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |