Ik denk als alles zwartgeblakerde van rook is dat het dan wel duidelijk is dat er gerookt is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef DS4 het volgende:
Aldus onderstaand bericht:
Rokers in België zijn niet langer welkom in huurwoningen. Steeds meer huiseigenaren laten in huurcontracten opnemen dat roken in de woning of het appartement niet mag.
Met name in nieuwe en recent gerenoveerde woningen zijn rokers ongewenst, zo berichtte de Vlaamse krant Gazet van Antwerpen. "Als ik moet toestaan dat in die appartementen gerookt wordt, dan zijn ze al na een jaar weer verouderd. Ik moet er rekening mee houden dat als een huurder vertrekt, ik de woning opnieuw weer te huur moet aanbieden. Daarom heb ik in de huurovereenkomst een clausule laten opnemen waarin staat dat niet gerookt mag worden in de woning", stelt de eigenaar van een woning.
De huiseigenaren vrezen dat woningen snel onleefbaar worden door de penetrante rooklucht. Huurdersorganisaties zijn niet blij met de ontwikkelingen, maar wijzen erop dat als beide partijen instemmen met het huurcontract, dit geldig is.
Nou lijkt het mij lastig om te controleren, maar ik vind dit wel een goede zaak. Ga denk ik dit ook maar opnemen in onze nieuwe huurovereenkomsten.
Het zorgt voor gele muren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Keiichi het volgende:
Ik denk als alles zwartgeblakerde van rook is dat het dan wel duidelijk is dat er gerookt is.
http://www.bndestem.nl/ni(...)che-huurwoningen.ecequote:Op donderdag 26 januari 2012 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ik mis een bron.
Dus TS, gaarne plaatsen.
Is doen plaatsen ook goed?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ik mis een bron.
Dus TS, gaarne plaatsen.
Wat is er onmenselijk aan?quote:
Nee, het is het goed recht van de eigenaar om te eisen dat het verhuurde wordt gebruikt conform de door hem aan te geven normen. Je kan ook een andere woning huren.quote:Zelf rook ik niet, maar als ik een pwuk sou willen opsteken, is dat mijn goed recht.
Iemand anders had de link al geplaatst...quote:
Want?quote:
"Gezien de gehorige constructie dienen de bewoners te beloven niet van muziek en sex te houden. "quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:35 schreef DS4 het volgende:
Nee, het is het goed recht van de eigenaar om te eisen dat het verhuurde wordt gebruikt conform de door hem aan te geven normen. Je kan ook een andere woning huren.
Past niet meer vanwege de butt-plug... Wat is je punt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:34 schreef Specularium het volgende:
Die eigenaar staat in zijn recht, terwijl hij waarschijnlijk een augurk in zijn anus heeft.
Ik denk dat er schaarste komt aan huurwoningen waar je mag roken en dat die dus duurder worden. Sowieso zijn huurders vaker rokers, want vaker laagopgeleid.quote:Zou wel een nieuwe markt voor rokers kunnen betekenen.
Betalen ze wat minder huur omdat het zo onleefbaar is.
Eens kijken hoe snel niet-rokers in een rookwoning gaan zitten.
Vind het een ernstige aantasting van je privé leven. Einde huurtermijn dien je gehuurde toch schoon op te leveren en dus volkomen onnodig zoiets.quote:
Tja, dat is de vrije marktquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:34 schreef Specularium het volgende:
Die eigenaar staat in zijn recht, terwijl hij waarschijnlijk een augurk in zijn anus heeft.
Zou wel een nieuwe markt voor rokers kunnen betekenen.
Betalen ze wat minder huur omdat het zo onleefbaar is.
Eens kijken hoe snel niet-rokers in een rookwoning gaan zitten.
Dan zou er in die rookkamers geen personeel mogen komen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bij hotelkamers heb je ook rook en niet-rook kamers.
Het is nu al zo dat je niet overmatig geluid mag maken. Je leest af en toe wel eens een bericht over mensen die het nodig vinden om bij het neuken zoveel geluid te maken dat de rechter het verbiedt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Gezien de gehorige constructie dienen de bewoners te beloven niet van muziek en sex te houden. "
Overmatig krijsen bij het neuken is net zo onzinnig als overmatig krijsen bij een bevalling.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is nu al zo dat je niet overmatig geluid mag maken. Je leest af en toe wel eens een bericht over mensen die het nodig vinden om bij het neuken zoveel geluid te maken dat de rechter het verbiedt.
En terecht natuurlijk, ik ben geen voorstander van stilletjes neuken (hoewel het in een volle bioscoop wel zo sociaal is natuurlijk), maar overmatig krijsen is ook nergens voor nodig. Hetzelfde geldt voor muziek. Waarbij natuurlijk de tijdstippen ook een rol spelen.
En dat vind jij normaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is nu al zo dat je niet overmatig geluid mag maken. Je leest af en toe wel eens een bericht over mensen die het nodig vinden om bij het neuken zoveel geluid te maken dat de rechter het verbiedt.
quote:En terecht natuurlijk, ik ben geen voorstander van stilletjes neuken (hoewel het in een volle bioscoop wel zo sociaal is natuurlijk), maar overmatig krijsen is ook nergens voor nodig. Hetzelfde geldt voor muziek. Waarbij natuurlijk de tijdstippen ook een rol spelen.
Alleen Somaliërs.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zou er in die rookkamers geen personeel mogen komen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |