Mijn god, zelfs andermans kwinkslagen haal je naar beneden zonder er iets aan te veranderen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedoel je dat racistisch? Of bedoel je dat minachtend?
Je denkt in stereotyperingen over joods en niet-joods. Over wel of niet het woord shoah gebruiken.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gebruik je dit woord, dan ben een Jood of een attention whore. Punt.
Sarcasme komt je ook al niet bekend voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mijn god, zelfs andermans kwinkslagen haal je naar beneden zonder er iets aan te veranderen.
Dit komt denkelijk doordat intellectuele dwergen hier in de meerderheid zijn.quote:[b]Op zondag 29 januari 2012 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:[/b
P.s. attention whore is hier inmiddels wel gebruikelijk. Shoah zeker niet
Sarcasme? Wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sarcasme komt je ook al niet bekend voor.
Je maakt het er zelf naar met je woordgebruik en geheimzinnige antwoorden op normale vragen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:10 schreef TitusPullo het volgende:
Maar ik ben blij om te zien dat Goering een opvolger heeft gekregen. Die bepaalde immers ook wie jood was en wie niet. Gelukkig bedient z'n opvolger zich van onfeilbare criteria.
De Joden zijn hier in de minderheid. Genoeg intellectuelen hier hoor..... Somsquote:Op zondag 29 januari 2012 00:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit komt denkelijk doordat intellectuele dwergen hier in de meerderheid zijn.
Juist. Nou, ik heb er genoeg van. Of je dat wenst op te vatten als een teken van defaitisme, intellectuele voosheid, Joodsheid of verveling is me om het even.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je maakt het er zelf naar met je woordgebruik en geheimzinnige antwoorden op normale vragen.
Prima jongen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Juist. Nou, ik heb er genoeg van. Of je dat wenst op te vatten als een teken van defaitisme, intellectuele voosheid, Joodsheid of verveling is me om het even.
Precies.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Holocaust ontkennen is oerdom, maar laat mensen hun domheid maar etaleren dan. Om dat strafbaar te stellen is belachelijk.
Er beginnen nu al van die jankers te roepen dat anti-zionisme ook gewoon jodenhaat zou zijn. Die lui hebben relatief professionele propaganda apparatchiks op dat gebied, dus ze zullen het nog wel vaker gaan proberen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ben ook anti-zionist, maar waar jodenhaat begint haak ik af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin. Net als met bijvoorbeeld Marokkanen is het een klein groepje dat het verpest voor de rest. Bij Marokkanen - of Moslims voor mijn part - wordt dan regelmatig geroepen dat ze daar dan actie op moeten nemen, misschien zouden sommige Joden dat ook wat meer kunnen toen in plaats van maar steeds over anti-semitisme dit dat te roepen bij alle mogelijke kritiek.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Bluesdude het volgende:
de joden als zondebok word weer bonton hier en daar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over andere doden of grootschalige slachtpartijen hoor ik veel minder. Relatief wordt het dus aardig opgeklopt, die holocaust. Er zijn dan ook allerhande speciale Joodse instanties die daar voor zorgen. Het diende ook al als legitimatie om een stel Palestijnen van hun land te jagen en het gebied waar ze naartoe gejaagd werden te veranderen in het moderne equivalent van een concentratiekamp.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:51 schreef TitusPullo het volgende:
Het is een van de belangrijkste gebeurtenissen van de moderne geschiedenis. En wat bedoel je met bizar veel aandacht?
Omdat het mag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:39 schreef Chooselife het volgende:
Waarom zou iemand "de holocaust" ontkennen.
Tsja, je hebt ze er kennelijk tussen. Ik ben van mening dat het onder "vrijheid van meningsuiting" valt. Bestraffing is even zot als de ontkenning ervan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat het mag.![]()
Wel erg dom en laat een overduidelijk gebrek aan opvoeding/opleiding zien maar goed, dat zou niet strafbaar moeten zijn.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat het mag.![]()
Wel erg dom en laat een overduidelijk gebrek aan opvoeding/opleiding zien maar goed, dat zou niet strafbaar moeten zijn.
Dit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef Nibb-it het volgende:
Laat mensen de shoah lekker ontkennen, weet iedereen gelijk wie de domme gekkies zijn die je niet serieus hoeft te nemen.
dir riekt naar jodenhaat.... bagatelliseren van een gigantische moordpartijquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:16 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Over andere doden of grootschalige slachtpartijen hoor ik veel minder. Relatief wordt het dus aardig opgeklopt, die holocaust. Er zijn dan ook allerhande speciale Joodse instanties die daar voor zorgen.
niet overdrijven... en natuurlijk worden alle soorten ellende later gebruikt en misbruikt voor bepaalde doeleinden... zo gaat dat altijd.quote:Het diende ook al als legitimatie om een stel Palestijnen van hun land te jagen en het gebied waar ze naartoe gejaagd werden te veranderen in het moderne equivalent van een concentratiekamp.
'quote:
dat is waar...... kijk jij ook eens naar jezelf wbt overdrijven en mensen te stigmatiserenquote:misschien zouden sommige Joden dat ook wat meer kunnen toen in plaats van maar steeds over anti-semitisme dit dat te roepen bij alle mogelijke kritiek.
Zijn punt is dus dat het verre van de "grootste moordpoging op een volk ooit" is. Zowel in absolute aantallen als in relatieve zin. Dat het een grote moordpartij was ontkent hij niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dir riekt naar jodenhaat.... bagatelliseren van een gigantische moordpartij
Natuurlijk herdenken de nabestaanden van de slachtoffers actief die grootste moordpoging op een volk ooit
Relatief weet ik het niet. Het is absoluut gezien maar een middelgroot aantal, de slachtingen die Belgie aanrichtte in de Congo heeft naar schatting tussen de 15 en 20 miljoen mensen gedood, maar het is wel de grootste die als primaire doel de vernietiging van een groep had. (In de Congo en bij de Armeniers was het mooi meegenomen.)quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Zijn punt is dus dat het verre van de "grootste moordpoging op een volk ooit" is. Zowel in absolute aantallen als in relatieve zin.
De Joden als volk en cultuur zijn - gelukkig - niet volledig uitgeroeid - verre van. Dat is meer dan we van verscheidene honderden (zo niet duizenden) andere volkeren en culturen kunnen zeggen.quote:
Klopt. Maar per land wel. In nederland heb je wel wat mafketels die blaten over een joods-christelijke cultuur, maar die heeft nooit bestaan. De joodse cultuur in Nederland is gewoon uitgeroeid.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De Joden als volk en cultuur zijn niet volledig uitgeroeid - verre van. Dat is meer dan we van verscheidene honderden (zo niet duizenden) andere volkeren en culturen kunnen zeggen.
Genocide zit in ons bloed enzo
Een veelvoud aan Sovjet-soldaten en burgers is anders ook systematisch uitgeroeid met als doel hun complete vernietiging.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Relatief weet ik het niet. Het is absoluut gezien maar een middelgroot aantal, de slachtingen die Belgie aanrichtte in de Congo heeft naar schatting tussen de 15 en 20 miljoen mensen gedood, maar het is wel de grootste die als primaire doel de vernietiging van een groep had. (In de Congo en bij de Armeniers was het mooi meegenomen.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |