Waarom niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:52 schreef JustRob het volgende:
Mijn voorhuid kan niet over mijn eikel heen en nu kan ik geen seks hebben
Aan meiden heb je ook niksquote:
Allebei maar in slappe toestand gaat ie wel ongeveer tot over de helftquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Alleen wanneer die stijf is, of ook in slappe toestand?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:56 schreef JustRob het volgende:
[..]
Allebei maar in slappe toestand gaat ie wel ongeveer tot over de helft
Je vind het de operatie dus niet waard?quote:
Nee manquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je vind het de operatie dus niet waard?
in de eikel of in de voorhuid?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:57 schreef Twiitch het volgende:
Pak een schaar en knip er een V-halsje in, succes gegarandeerd.
O. Nouja, knuffelen is ook fijn toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:58 schreef JustRob het volgende:
[..]
Nee manBesnijdenis is voor moslims
Knuffelen is niet genoeg om de mannelijke behoeften te bevredigenquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O. Nouja, knuffelen is ook fijn toch?
vindt je?? Enfin, mijn voorhuid is in slappe toestand helemaal over mijn eikel, dus dat zit wel snor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, vindt je je voorhuid te strak of je eikel te groot?
Tja, het is dat of de moslim-look vriend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:00 schreef JustRob het volgende:
[..]
Knuffelen is niet genoeg om de mannelijke behoeften te bevredigen
Nein mann.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:00 schreef Drugshond het volgende:
Probeer het eens met sambal. Moet lukken.
A smabal a day keeps the doctor away, true story.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nein mann.
Smabal. Werkt tegen zowat alles.
Omdat TS niet weet dat door regelmatige seks zijn probleempje wel eens iets minder kan worden. Ligt er maar net aan hoelang je niet gepenetreerd hebt.quote:
Het is alsof je een knakworst door een rietje moet duwen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:01 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dit ontgaat mij inderdaad ook volledig
A very, very true story indeed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
A smabal a day keeps the doctor away, true story.
Mijn voorhuidje past wel over m'n eikel heen, neuken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt zo typisch vrouwen he het is alles of niets bij julliequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Tja, het is dat of de moslim-look vriend.
Pas je dan aan als je dit al weet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:03 schreef JustRob het volgende:
[..]
Echt zo typisch vrouwen he het is alles of niets bij jullie
Gastquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:58 schreef JustRob het volgende:
[..]
Heb ik dat verzoek niet al een keertje vriendelijk afgewezen bij jou?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:02 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Mijn voorhuidje past wel over m'n eikel heen, neuken?![]()
Je bent een aparte jongeman als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen. Jij wilt neuken, voor mij hoeft het niet hoor. Je mag wat mij betreft ook voor andere opties gaan maar ik heb geen piemel met een te krappe voorhuid dus kan je niet uit eigen ervaring betere tips geven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:03 schreef JustRob het volgende:
[..]
Echt zo typisch vrouwen he het is alles of niets bij jullie
hihi je zei piemelquote:Je bent een aparte jongeman als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen. Jij wilt neuken, voor mij hoeft het niet hoor. Je mag wat mij betreft ook voor andere opties gaan maar ik heb geen piemel met een te krappe voorhuid dus kan je niet uit eigen ervaring betere tips geven.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:05 schreef rosepetals het volgende:
Heb ik dat verzoek niet al een keertje vriendelijk afgewezen bij jou?
Hihihi...quote:
O... bij deze danquote:
Kijk uit je weet niet hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:02 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Mijn voorhuidje past wel over m'n eikel heen, neuken?![]()
Nicequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:08 schreef rosepetals het volgende:
O... bij deze danMaar voel me wel echt vereerd dus dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fobo for the winquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:09 schreef JustRob het volgende:
[..]
Kijk uit je weet niet hoe ze eruit ziet
Trouwens als je op Fok zit heb je sowieso al geen recht om eissen aan een vrouw te stellen
Wanneer je te hard penetreert scheurt het dan uit. Vriend van mij had zijn toompje op die manier uitgescheurd, het bloedde zijn vriendin's kut nog uit.quote:
En geen seks is voor JustRobquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:58 schreef JustRob het volgende:
[..]
Dude, sickquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wanneer je te hard penetreert scheurt het dan uit. Vriend van mij had zijn toompje op die manier uitgescheurd, het bloedde zijn vriendin's kut nog uit.
Gadveredammequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wanneer je te hard penetreert scheurt het dan uit. Vriend van mij had zijn toompje op die manier uitgescheurd, het bloedde zijn vriendin's kut nog uit.
gadverdamme manquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Tja, die dingen gebeuren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Doe die operatie dan, ben je bang voor pijn of is het puur dat je de moslim look niet ziet zitten?quote:
Bang voor de pijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Doe die operatie dan, ben je bang voor pijn of is het puur dat je de moslim look niet ziet zitten?
Ah, kijk. Ja, dat is ook doodeng. Ben je er al weleens een keertje mee naar de huisarts geweest dan?quote:
De enige pijn die je hebt is van de verdovingsnaald die precíes in dat driehoekje onder je eikel krijgt. En ja,dat doet pijn. Echte authentieke pijn.quote:
Nee nog nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ja, dat is ook doodeng. Ben je er al weleens een keertje mee naar de huisarts geweest dan?
Hahahahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De enige pijn die je hebt is van de verdovingsnaald die precíes in dat driehoekje onder je eikel krijgt. En ja,dat doet pijn. Echte authentieke pijn.
Maar goed, that's it. De rest voel je niet. Daarna een paar weken er vanaf blijven en je bent blij dat je het hebt gedaan.
Schaam je je ervoor dat je nog niet geweest bent? Je kan daar in vertrouwen over praten met hem he, ook over je angst.quote:
Nee ik schaam me juist om te gaan. Wie gaat er nou naar een dokter en zegt even "Ja hallo ik heb een probleem mijn voorhuid is te klein en nu kan ik niet neuken"quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor dat je nog niet geweest bent? Je kan daar in vertrouwen over praten met hem he, ook over je angst.
Jonge doe gewoon als je er zo erg mee zit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef JustRob het volgende:
[..]
Nee ik schaam me juist om te gaan. Wie gaat er nou naar een dokter en zegt even "Ja hallo ik heb een probleem mijn voorhuid is te klein en nu kan ik niet neuken"
Ik, 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef JustRob het volgende:
[..]
Nee ik schaam me juist om te gaan. Wie gaat er nou naar een dokter en zegt even "Ja hallo ik heb een probleem mijn voorhuid is te klein en nu kan ik niet neuken"
Hallo, denk je dat met aambeien chill is om te gaan dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jonge doe gewoon als je er zo erg mee zit.
Ja dus? Heeft hij al vaak zat meegemaakt. Vraag dan aan de huisarts ook meteen of allebei je ballen wel aanwezig zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef JustRob het volgende:
[..]
Het is niet aan te raden. Japanse martemethodes zijn er kinderspel bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:18 schreef Piethur het volgende:
Man man, gewoon eens een keertje flink raggen, ja dan scheurt je toompje waarschijnlijk en dan vervloek je inderdaad de heilige moeder Maria omdat je ooit geboren bent.
Even door de zure appel heenbijten.
Sowieso naar de dokter gaan is kutquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:19 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hallo, denk je dat met aambeien chill is om te gaan dan?
Ja ik snap het. Maar dat heeft hij wel vaker gehad hoor, is een bekend fenomeen. Hij zou er echt niet van opkijken.. Maar goed ik snap dus wel dat jij dat niet eerder hebt gehad en het voor jou dus wel pijnlijk is om te vertellen. Maar het idee dat het altijd zo blijft is ook niet erg aantrekkelijk voor je, toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef JustRob het volgende:
[..]
En of ze je smegma kunnen verhelpen die nu inmiddels geinfecteer is op de plek waar jij niet bij kunt komen. en je parelkraag kunnen wegscreenen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dus? Heeft hij al vaak zat meegemaakt. Vraag dan aan de huisarts ook meteen of allebei je ballen wel aanwezig zijn.
Misschien kan TS er wel even een onderhoudsbeurt aan plakken inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En of ze je smegma kunnen verhelpen die nu inmiddels geinfecteer is op de plek waar jij niet bij kunt komen. en je parelkraag kunnen wegscreenen.
Nee zeker niet maarja is gewoon klotequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Maar dat heeft hij wel vaker gehad hoor, is een bekend fenomeen. Hij zou er echt niet van opkijken.. Maar goed ik snap dus wel dat jij dat niet eerder hebt gehad en het voor jou dus wel pijnlijk is om te vertellen. Maar het idee dat het altijd zo blijft is ook niet erg aantrekkelijk voor je, toch?
Ik ben maagd en van rukken kan je geen smegma krijgen tochquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En of ze je smegma kunnen verhelpen die nu inmiddels geinfecteer is op de plek waar jij niet bij kunt komen. en je parelkraag kunnen wegscreenen.
Dat was ons allang opgevallen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:21 schreef JustRob het volgende:
[..]
Nee zeker niet maarja is gewoon klote
[..]
Ik ben maagd en van rukken kan je geen smegma krijgen toch
Oh men.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:21 schreef JustRob het volgende:
[..]
[..]
Ik kies ervoor om te blijven reageren alsof je geen troll bent al heb ik zo mijn twijfels.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:21 schreef JustRob het volgende:
[..]
[..]
We hebben er 1!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was ons allang opgevallen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:21 schreef JustRob het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen trollquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om te blijven reageren alsof je geen troll bent al heb ik zo mijn twijfels.
Wen even serieus aan het idee dat je ermee naar de arts gaat, een soort van mentale voorbereiding. Bij uitstellen wordt het alleen maar moeilijker om te gaan.
Ohquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..], rukken is smegmamonster nummer 1. Waarom denk je dat het zo onkuis is?
sowieso in KLB serieuze reacties verwachtenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
Dit soort kwesties kun je beter via sekswoordenboek vragen ofzo, hier krijg je toch geen serieuze reacties.
Daar zitten alleen maar onzekere meidenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
Dit soort kwesties kun je beter via sekswoordenboek vragen ofzo, hier krijg je toch geen serieuze reacties.
Goedzo.. Het wordt echt moeilijker naarmate de tijd verstrijkt. En blijf in je hoofd houden dat de dokter dit al heel vaak heeft gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:25 schreef JustRob het volgende:
[..]
Ik ben geen troll![]()
Ik zal het proberen
Maak daar misbruik van dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:26 schreef JustRob het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar onzekere meiden
Dat dus... Het verbaast me dat de TS niet eerder een topic geopend heeft met de vraag waarom iedereen in z'n omgeving vindt dat hij typisch ruikt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Plus, er komt pus en smegma onder je randje van je eikel te zitten die je niet weg krijgt.
Wat niet ziet wat niet deertquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:27 schreef Scorpie het volgende:
TS zijn kraag zit vol ontstoken smegma
Was dat stinkendepenistopic van hem?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat dus... Het verbaast me dat de TS niet eerder een topic geopend heeft met de vraag waarom iedereen in z'n omgeving vindt dat hij typisch ruikt.
Lach maar. Straks komen de pijnen. Een andere vriend van mij heeft dit ook gehad, ontstkoken smegma. Het voelt alsof ze met een hamer een spijker door je eikel boort.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik na al die jaren dan toch al moeten voelen onderhandquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Lach maar. Straks komen de pijnen. Een andere vriend van mij heeft dit ook gehad, ontstkoken smegma. Het voelt alsof ze met een hamer een spijker door je eikel boort.
Ik heb dat ook gehad, ik wenste toen dat ik dood was, en toen werd het topje ook nog eens zwart, boh gek toen was ik echt bang dat mijn leuter zou verschrompelen en eraf zou vallen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Lach maar. Straks komen de pijnen. Een andere vriend van mij heeft dit ook gehad, ontstkoken smegma. Het voelt alsof ze met een hamer een spijker door je eikel boort.
Douchen helpt niks, sterker nog, door de warmte van de douche gaan er alleen maar meer smegma cellen komen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:31 schreef JustRob het volgende:
Hij stinkt niet echt hoor ik ruik niks tenminste en ga toch elke dag in de douche
Overdrijf je nu niet een beetjequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Douchen helpt niks, sterker nog, door de warmte van de douche gaan er alleen maar meer smegma cellen komen.
smegma is vettig. Dat spoel je niet zo 1-2-3 weg met een beetje water. Laat staan als er nauwelijks water bij kan komen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:31 schreef JustRob het volgende:
Hij stinkt niet echt hoor ik ruik niks tenminste en ga toch elke dag in de douche
Maar het is later allemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
Een andere vriend van mij had zoveel smegma, wat resulteerde in een spaanse kraag. Moest operatief behandeld worden. Sindsien gaat ie door het leven als hermelien.
Ik moet dit even laten bezinken bij het genot van een lucky en een gulpenerquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:45 schreef Piethur het volgende:
Maar heeft TS ook nog uitzicht om binnenkort eens zijn mannelijke taak te doen of maken alle adviezen eigenlijk geen zak uit?
Hij zal wel weer zo'n tjappie zijn die hier alleen maar kwam om te horen dat er niks aan de hand was en dat viel een beetje tegen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:45 schreef Piethur het volgende:
Maar heeft TS ook nog uitzicht om binnenkort eens zijn mannelijke taak te doen of maken alle adviezen eigenlijk geen zak uit?
Naar KLB gaan om te horen dat er niks aan de hand isquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij zal wel weer zo'n tjappie zijn die hier alleen maar kwam om te horen dat er niks aan de hand was en dat viel een beetje tegen.
Normaal is dat voor R&P maar in KLB rukt het ook aardig op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Naar KLB gaan om te horen dat er niks aan de hand is
Hij (zij) leeft momenteel in een favela in soa poalo en is verstoten va nhaar famillie. Tis maar wat je goed noemt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:42 schreef JustRob het volgende:
[..]
Maar het is later allemaal goed gekomen?
Dat klinkt niet zo ergquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hij (zij) leeft momenteel in een favela in soa poalo en is verstoten va nhaar famillie. Tis maar wat je goed noemt.
Verstoten van mijn familie zou bij mij een zegen zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hij (zij) leeft momenteel in een favela in soa poalo en is verstoten va nhaar famillie. Tis maar wat je goed noemt.
Je kunt altijd de wijde wereld intrekken en al het contact verloederen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Verstoten van mijn familie zou bij mij een zegen zijn
Zijn die tieten echt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:07 schreef Piethur het volgende:
Voorbeeld van een chick die TS nooit zal ketsen omdat hij een beetje last van zijn piemeltje heeft![]()
[ afbeelding ]
Jouw vrienden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee, dat wordt gewoon plaatselijk verdoofdquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
TS: gaat gewoon met algehele narcose hoor.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
TS krijgt straks een spaanse kraag
Leuk met die UI van je ernaast.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:55 schreef DrDentz het volgende:
Mijne is ook strak maar ik denk toch niet dat ik seks ga hebben dus laat maar.
Nee. Maar leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dat wordt gewoon plaatselijk verdoofd
Ik was er zelf bij toen ik werd besneden ja. Toen lag ik echter out-cold door de narcose. Dus weet niet waar jij het hebt laten doen, misschien Ali op de hoek van je moslim steeg, maar een zichzelf respecterend ziekenhuis geeft je gewoon algehele narcosequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Scorpie was er blijkbaar bij toen ik zelf op de tafel lag
En ziehier het verschil tussen besnijdenis en frenulumplastiek.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij toen ik werd besneden ja. Toen lag ik echter out-cold door de narcose. Dus weet niet waar jij het hebt laten doen, misschien Ali op de hoek van je moslim steeg, maar een zichzelf respecterend ziekenhuis geeft je gewoon algehele narcose![]()
Ik hoorde dat je bij grote pimmel juist helemaal onder narcose moet,quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ziehier het verschil tussen besnijdenis en frenulumplastiek.
Bij een grote pimmel wel. Wanneer je echter over een grote piemel beschikt niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je bij grote pimmel juist helemaal onder narcose moet,
Wat jij hebt is dus een tekort toomptje. Wat TS heeft is een vernauwing van de voorhuid. Zie daar het verschil.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ziehier het verschil tussen besnijdenis en frenulumplastiek.
quote:De ingreep kan onder plaatselijke verdoving of algehele narcose plaatsvinden en gebeurt meestal in dagbehandeling, wat betekent dat je dezelfde dag weer naar huis mag.
Oh daar zit het hem in oke man dankjequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij een grote pimmel wel. Wanneer je echter over een grote piemel beschikt niet.
Combinatie van beide, die met één ingreep is verholpen. En dat zonder besneden te hoeven wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat jij hebt is dus een tekort toomptje. Wat TS heeft is een vernauwing van de voorhuid. Zie daar het verschil.
Ik had niet eens een keus. Daarnaast vond ik het wel prima, hoef niet te zien hoe ze een naald in je geslachtsdeel jassen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Combinatie van beide, die met één ingreep is verholpen. En dat zonder besneden te hoeven worden
En besides, als een plaatselijke verdoving volstaat, dan ben je simpelweg een mietje als je voor narcose kiest.
Friendzone Freddy?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:20 schreef SunTzu het volgende:
Ik ken ook een Rob die supervriendelijk is en te pussy om een move te maken waardoor hij de eeuwige maagd blijft
Yeen know, hij heeft wel een vriendin zegt ie maar niemand heeft haar ooit gezien.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Yeen know, hij heeft wel een vriendin zegt ie maar niemand heeft haar ooit gezien.![]()
Elke keer als we hem zien dan vragen we: Heb je al gevingerd?
Zo'n figuur heb ik ook gekend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Yeen know, hij heeft wel een vriendin zegt ie maar niemand heeft haar ooit gezien.![]()
Elke keer als we hem zien dan vragen we: Heb je al gevingerd?
Spaanse kraagquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
TS krijgt straks een spaanse kraag
Ja, van die mietjes die altijd dikke verhalen hebben maar als er meiden bij zijn, zijn ze zo mak als een lammetje!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n figuur heb ik ook gekend.
Dat klopt. Sowieso ook mensen die zich groot willen houden tegenover vrienden en dan maar onzin gaan verzinnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:40 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, van die mietjes die altijd dikke verhalen hebben maar als er meiden bij zijn, zijn ze zo mak als een lammetje!
Je ziet ze in het dagelijks leven nooit met een meid maar als ze dan op vakantie gaan of bij 'andere' mensen pakken ze de 1 na de ander.
Elke vriendengroep telt er vaak wel 1
Ja joh, van die mensen die alles iets groter, beter, langer, duurder, mooier, handiger, dikker en moderner hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat klopt. Sowieso ook mensen die zich groot willen houden tegenover vrienden en dan maar onzin gaan verzinnen.![]()
[ afbeelding ]
Als puntje bij paaltje komt gaan al die beweringen het raam uit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:46 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja joh, van die mensen die alles iets groter, beter, langer, duurder, mooier, handiger, dikker en moderner hebben
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |