Zijn die tieten echt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:07 schreef Piethur het volgende:
Voorbeeld van een chick die TS nooit zal ketsen omdat hij een beetje last van zijn piemeltje heeft![]()
[ afbeelding ]
Jouw vrienden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Lach maar. Straks komen de pijnen. Een andere vriend van mij heeft dit ook gehad, ontstkoken smegma. Het voelt alsof ze met een hamer een spijker door je eikel boort.
Nee, dat wordt gewoon plaatselijk verdoofdquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
TS: gaat gewoon met algehele narcose hoor.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
TS krijgt straks een spaanse kraag
Leuk met die UI van je ernaast.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:55 schreef DrDentz het volgende:
Mijne is ook strak maar ik denk toch niet dat ik seks ga hebben dus laat maar.
Nee. Maar leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dat wordt gewoon plaatselijk verdoofd
Ik was er zelf bij toen ik werd besneden ja. Toen lag ik echter out-cold door de narcose. Dus weet niet waar jij het hebt laten doen, misschien Ali op de hoek van je moslim steeg, maar een zichzelf respecterend ziekenhuis geeft je gewoon algehele narcosequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Scorpie was er blijkbaar bij toen ik zelf op de tafel lag
En ziehier het verschil tussen besnijdenis en frenulumplastiek.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij toen ik werd besneden ja. Toen lag ik echter out-cold door de narcose. Dus weet niet waar jij het hebt laten doen, misschien Ali op de hoek van je moslim steeg, maar een zichzelf respecterend ziekenhuis geeft je gewoon algehele narcose![]()
Ik hoorde dat je bij grote pimmel juist helemaal onder narcose moet,quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ziehier het verschil tussen besnijdenis en frenulumplastiek.
Bij een grote pimmel wel. Wanneer je echter over een grote piemel beschikt niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je bij grote pimmel juist helemaal onder narcose moet,
Wat jij hebt is dus een tekort toomptje. Wat TS heeft is een vernauwing van de voorhuid. Zie daar het verschil.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ziehier het verschil tussen besnijdenis en frenulumplastiek.
quote:De ingreep kan onder plaatselijke verdoving of algehele narcose plaatsvinden en gebeurt meestal in dagbehandeling, wat betekent dat je dezelfde dag weer naar huis mag.
Oh daar zit het hem in oke man dankjequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij een grote pimmel wel. Wanneer je echter over een grote piemel beschikt niet.
Combinatie van beide, die met één ingreep is verholpen. En dat zonder besneden te hoeven wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat jij hebt is dus een tekort toomptje. Wat TS heeft is een vernauwing van de voorhuid. Zie daar het verschil.
Ik had niet eens een keus. Daarnaast vond ik het wel prima, hoef niet te zien hoe ze een naald in je geslachtsdeel jassen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Combinatie van beide, die met één ingreep is verholpen. En dat zonder besneden te hoeven worden
En besides, als een plaatselijke verdoving volstaat, dan ben je simpelweg een mietje als je voor narcose kiest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |