Gadveredammequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wanneer je te hard penetreert scheurt het dan uit. Vriend van mij had zijn toompje op die manier uitgescheurd, het bloedde zijn vriendin's kut nog uit.
gadverdamme manquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wanneer je te hard penetreert scheurt het dan uit. Vriend van mij had zijn toompje op die manier uitgescheurd, het bloedde zijn vriendin's kut nog uit.
Tja, die dingen gebeuren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Doe die operatie dan, ben je bang voor pijn of is het puur dat je de moslim look niet ziet zitten?quote:
Bang voor de pijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Doe die operatie dan, ben je bang voor pijn of is het puur dat je de moslim look niet ziet zitten?
Ah, kijk. Ja, dat is ook doodeng. Ben je er al weleens een keertje mee naar de huisarts geweest dan?quote:
De enige pijn die je hebt is van de verdovingsnaald die precíes in dat driehoekje onder je eikel krijgt. En ja,dat doet pijn. Echte authentieke pijn.quote:
Nee nog nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ja, dat is ook doodeng. Ben je er al weleens een keertje mee naar de huisarts geweest dan?
Hahahahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De enige pijn die je hebt is van de verdovingsnaald die precíes in dat driehoekje onder je eikel krijgt. En ja,dat doet pijn. Echte authentieke pijn.
Maar goed, that's it. De rest voel je niet. Daarna een paar weken er vanaf blijven en je bent blij dat je het hebt gedaan.
Schaam je je ervoor dat je nog niet geweest bent? Je kan daar in vertrouwen over praten met hem he, ook over je angst.quote:
Nee ik schaam me juist om te gaan. Wie gaat er nou naar een dokter en zegt even "Ja hallo ik heb een probleem mijn voorhuid is te klein en nu kan ik niet neuken"quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor dat je nog niet geweest bent? Je kan daar in vertrouwen over praten met hem he, ook over je angst.
Jonge doe gewoon als je er zo erg mee zit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef JustRob het volgende:
[..]
Nee ik schaam me juist om te gaan. Wie gaat er nou naar een dokter en zegt even "Ja hallo ik heb een probleem mijn voorhuid is te klein en nu kan ik niet neuken"
Ik, 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef JustRob het volgende:
[..]
Nee ik schaam me juist om te gaan. Wie gaat er nou naar een dokter en zegt even "Ja hallo ik heb een probleem mijn voorhuid is te klein en nu kan ik niet neuken"
Hallo, denk je dat met aambeien chill is om te gaan dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jonge doe gewoon als je er zo erg mee zit.
Ja dus? Heeft hij al vaak zat meegemaakt. Vraag dan aan de huisarts ook meteen of allebei je ballen wel aanwezig zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef JustRob het volgende:
[..]
Het is niet aan te raden. Japanse martemethodes zijn er kinderspel bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:18 schreef Piethur het volgende:
Man man, gewoon eens een keertje flink raggen, ja dan scheurt je toompje waarschijnlijk en dan vervloek je inderdaad de heilige moeder Maria omdat je ooit geboren bent.
Even door de zure appel heenbijten.
Sowieso naar de dokter gaan is kutquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:19 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hallo, denk je dat met aambeien chill is om te gaan dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |