Ja ik snap het. Maar dat heeft hij wel vaker gehad hoor, is een bekend fenomeen. Hij zou er echt niet van opkijken.. Maar goed ik snap dus wel dat jij dat niet eerder hebt gehad en het voor jou dus wel pijnlijk is om te vertellen. Maar het idee dat het altijd zo blijft is ook niet erg aantrekkelijk voor je, toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef JustRob het volgende:
[..]
Nee ik schaam me juist om te gaan. Wie gaat er nou naar een dokter en zegt even "Ja hallo ik heb een probleem mijn voorhuid is te klein en nu kan ik niet neuken"
En of ze je smegma kunnen verhelpen die nu inmiddels geinfecteer is op de plek waar jij niet bij kunt komen. en je parelkraag kunnen wegscreenen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dus? Heeft hij al vaak zat meegemaakt. Vraag dan aan de huisarts ook meteen of allebei je ballen wel aanwezig zijn.
Misschien kan TS er wel even een onderhoudsbeurt aan plakken inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En of ze je smegma kunnen verhelpen die nu inmiddels geinfecteer is op de plek waar jij niet bij kunt komen. en je parelkraag kunnen wegscreenen.
Nee zeker niet maarja is gewoon klotequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Maar dat heeft hij wel vaker gehad hoor, is een bekend fenomeen. Hij zou er echt niet van opkijken.. Maar goed ik snap dus wel dat jij dat niet eerder hebt gehad en het voor jou dus wel pijnlijk is om te vertellen. Maar het idee dat het altijd zo blijft is ook niet erg aantrekkelijk voor je, toch?
Ik ben maagd en van rukken kan je geen smegma krijgen tochquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En of ze je smegma kunnen verhelpen die nu inmiddels geinfecteer is op de plek waar jij niet bij kunt komen. en je parelkraag kunnen wegscreenen.
Dat was ons allang opgevallen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:21 schreef JustRob het volgende:
[..]
Nee zeker niet maarja is gewoon klote
[..]
Ik ben maagd en van rukken kan je geen smegma krijgen toch
Oh men.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:21 schreef JustRob het volgende:
[..]
[..]
Ik kies ervoor om te blijven reageren alsof je geen troll bent al heb ik zo mijn twijfels.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:21 schreef JustRob het volgende:
[..]
[..]
We hebben er 1!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was ons allang opgevallen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:21 schreef JustRob het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen trollquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om te blijven reageren alsof je geen troll bent al heb ik zo mijn twijfels.
Wen even serieus aan het idee dat je ermee naar de arts gaat, een soort van mentale voorbereiding. Bij uitstellen wordt het alleen maar moeilijker om te gaan.
Ohquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..], rukken is smegmamonster nummer 1. Waarom denk je dat het zo onkuis is?
sowieso in KLB serieuze reacties verwachtenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
Dit soort kwesties kun je beter via sekswoordenboek vragen ofzo, hier krijg je toch geen serieuze reacties.
Daar zitten alleen maar onzekere meidenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
Dit soort kwesties kun je beter via sekswoordenboek vragen ofzo, hier krijg je toch geen serieuze reacties.
Goedzo.. Het wordt echt moeilijker naarmate de tijd verstrijkt. En blijf in je hoofd houden dat de dokter dit al heel vaak heeft gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:25 schreef JustRob het volgende:
[..]
Ik ben geen troll![]()
Ik zal het proberen
Maak daar misbruik van dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:26 schreef JustRob het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar onzekere meiden
Dat dus... Het verbaast me dat de TS niet eerder een topic geopend heeft met de vraag waarom iedereen in z'n omgeving vindt dat hij typisch ruikt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Plus, er komt pus en smegma onder je randje van je eikel te zitten die je niet weg krijgt.
Wat niet ziet wat niet deertquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:27 schreef Scorpie het volgende:
TS zijn kraag zit vol ontstoken smegma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |