Waarom niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:52 schreef JustRob het volgende:
Mijn voorhuid kan niet over mijn eikel heen en nu kan ik geen seks hebben
Aan meiden heb je ook niksquote:
Allebei maar in slappe toestand gaat ie wel ongeveer tot over de helftquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Alleen wanneer die stijf is, of ook in slappe toestand?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:56 schreef JustRob het volgende:
[..]
Allebei maar in slappe toestand gaat ie wel ongeveer tot over de helft
Je vind het de operatie dus niet waard?quote:
Nee manquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je vind het de operatie dus niet waard?
in de eikel of in de voorhuid?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:57 schreef Twiitch het volgende:
Pak een schaar en knip er een V-halsje in, succes gegarandeerd.
O. Nouja, knuffelen is ook fijn toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:58 schreef JustRob het volgende:
[..]
Nee manBesnijdenis is voor moslims
Knuffelen is niet genoeg om de mannelijke behoeften te bevredigenquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O. Nouja, knuffelen is ook fijn toch?
vindt je?? Enfin, mijn voorhuid is in slappe toestand helemaal over mijn eikel, dus dat zit wel snor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, vindt je je voorhuid te strak of je eikel te groot?
Tja, het is dat of de moslim-look vriend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:00 schreef JustRob het volgende:
[..]
Knuffelen is niet genoeg om de mannelijke behoeften te bevredigen
Nein mann.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:00 schreef Drugshond het volgende:
Probeer het eens met sambal. Moet lukken.
A smabal a day keeps the doctor away, true story.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nein mann.
Smabal. Werkt tegen zowat alles.
Omdat TS niet weet dat door regelmatige seks zijn probleempje wel eens iets minder kan worden. Ligt er maar net aan hoelang je niet gepenetreerd hebt.quote:
Het is alsof je een knakworst door een rietje moet duwen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:01 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dit ontgaat mij inderdaad ook volledig
A very, very true story indeed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
A smabal a day keeps the doctor away, true story.
Mijn voorhuidje past wel over m'n eikel heen, neuken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O. Nouja, knuffelen is ook fijn toch?
Echt zo typisch vrouwen he het is alles of niets bij julliequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Tja, het is dat of de moslim-look vriend.
Pas je dan aan als je dit al weet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:03 schreef JustRob het volgende:
[..]
Echt zo typisch vrouwen he het is alles of niets bij jullie
Gastquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:58 schreef JustRob het volgende:
[..]
Heb ik dat verzoek niet al een keertje vriendelijk afgewezen bij jou?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:02 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Mijn voorhuidje past wel over m'n eikel heen, neuken?![]()
Je bent een aparte jongeman als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen. Jij wilt neuken, voor mij hoeft het niet hoor. Je mag wat mij betreft ook voor andere opties gaan maar ik heb geen piemel met een te krappe voorhuid dus kan je niet uit eigen ervaring betere tips geven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:03 schreef JustRob het volgende:
[..]
Echt zo typisch vrouwen he het is alles of niets bij jullie
hihi je zei piemelquote:Je bent een aparte jongeman als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen. Jij wilt neuken, voor mij hoeft het niet hoor. Je mag wat mij betreft ook voor andere opties gaan maar ik heb geen piemel met een te krappe voorhuid dus kan je niet uit eigen ervaring betere tips geven.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:05 schreef rosepetals het volgende:
Heb ik dat verzoek niet al een keertje vriendelijk afgewezen bij jou?
Hihihi...quote:
O... bij deze danquote:
Kijk uit je weet niet hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:02 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Mijn voorhuidje past wel over m'n eikel heen, neuken?![]()
Nicequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:08 schreef rosepetals het volgende:
O... bij deze danMaar voel me wel echt vereerd dus dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fobo for the winquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:09 schreef JustRob het volgende:
[..]
Kijk uit je weet niet hoe ze eruit ziet
Trouwens als je op Fok zit heb je sowieso al geen recht om eissen aan een vrouw te stellen
Wanneer je te hard penetreert scheurt het dan uit. Vriend van mij had zijn toompje op die manier uitgescheurd, het bloedde zijn vriendin's kut nog uit.quote:
En geen seks is voor JustRobquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:58 schreef JustRob het volgende:
[..]
Dude, sickquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wanneer je te hard penetreert scheurt het dan uit. Vriend van mij had zijn toompje op die manier uitgescheurd, het bloedde zijn vriendin's kut nog uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |