Friendzone Freddy?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:20 schreef SunTzu het volgende:
Ik ken ook een Rob die supervriendelijk is en te pussy om een move te maken waardoor hij de eeuwige maagd blijft
Yeen know, hij heeft wel een vriendin zegt ie maar niemand heeft haar ooit gezien.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Yeen know, hij heeft wel een vriendin zegt ie maar niemand heeft haar ooit gezien.![]()
Elke keer als we hem zien dan vragen we: Heb je al gevingerd?
Zo'n figuur heb ik ook gekend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Yeen know, hij heeft wel een vriendin zegt ie maar niemand heeft haar ooit gezien.![]()
Elke keer als we hem zien dan vragen we: Heb je al gevingerd?
Spaanse kraagquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
TS krijgt straks een spaanse kraag
Ja, van die mietjes die altijd dikke verhalen hebben maar als er meiden bij zijn, zijn ze zo mak als een lammetje!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n figuur heb ik ook gekend.
Dat klopt. Sowieso ook mensen die zich groot willen houden tegenover vrienden en dan maar onzin gaan verzinnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:40 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, van die mietjes die altijd dikke verhalen hebben maar als er meiden bij zijn, zijn ze zo mak als een lammetje!
Je ziet ze in het dagelijks leven nooit met een meid maar als ze dan op vakantie gaan of bij 'andere' mensen pakken ze de 1 na de ander.
Elke vriendengroep telt er vaak wel 1
Ja joh, van die mensen die alles iets groter, beter, langer, duurder, mooier, handiger, dikker en moderner hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat klopt. Sowieso ook mensen die zich groot willen houden tegenover vrienden en dan maar onzin gaan verzinnen.![]()
[ afbeelding ]
Als puntje bij paaltje komt gaan al die beweringen het raam uit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:46 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja joh, van die mensen die alles iets groter, beter, langer, duurder, mooier, handiger, dikker en moderner hebben
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O. Nouja, knuffelen is ook fijn toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |