SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Mijn vriendin zit Ali B Op Volle Toeren te kijken, ik moet toch iets te doen hebbenquote:
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
ja mee kijken, of geld hosselen voor bf3 maar niet lapo jatten!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit Ali B Op Volle Toeren te kijken, ik moet toch iets te doen hebben![]()
Ah, ze hebben weer iets nieuws gevonden om de consument uit te melken hoorquote:'Xbox 720 gebruikt Blu-Ray'
Een bron heeft tegen Kotaku gezegd dat de Xbox 720 Blu-Ray zal gebruiken als medium. Daarnaast zou de console geen tweedehands-spellen kunnen afspelen en wordt de Kinect 2.0 ook gelijk geintroduceerd.![]()
![]()
Mijn neefje heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin terwijl ze jarig is vandaag
All good things are wild and free.![]()
trieste bazen actiequote:Op woensdag 25 januari 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
Mijn neefje heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin terwijl ze jarig is vandaag
triest dat ie het uitmaakt he, baas dat ie het op haar verjaardag doet![]()
Je vriendin tv laten kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit Ali B Op Volle Toeren te kijken, ik moet toch iets te doen hebben
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Verjaardagen als 'speciaal' beschouwenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
Mijn neefje heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin terwijl ze jarig is vandaag![]()
![]()
Ja kom iedereen zat er bijquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Verjaardagen als 'speciaal' beschouwen
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
fake maar leuk gedaanquote:![]()
niettusquote:![]()
Wel shit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
no shit vooral in de herhaling als ie die bruine zak op de grond gooit voor zijn voetenna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
ssstquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
no shit vooral in de herhaling als ie die bruine zak op de grond gooit voor zijn voeten
Had ie niet het fatsoen om even te bellen?quote:
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Geen sport 1 hier
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef Pixell het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal kaput
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Dan ben jij nummer 1.quote:
Ga jij maar voorover bukken voor ronaldo.na regen, ben ik er.
Zitten wij dezelfde wedstrijd te kijken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef SoldMayor het volgende:
Niet verdient voor barca maar goed.![]()
Gast dit was pas de eerste echte kans voor Barca.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zitten wij dezelfde wedstrijd te kijken?
Real had meer kansen.![]()
je gaat af op het aantal kansen? ok..quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gast dit was pas de eerste echte kans voor Barca.
Real had meer kansen.![]()
Wat dan?!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
je gaat af op het aantal kansen? ok..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja man! Herkenbaar die goals, heb ze er net ook zo in zien vliegenquote:
Nja balbezit zegt toch niet 123 of je het betere team bent geweestquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Balbezit, op die 3/4 schoten na van madrid heeft barca totale controle over de wedstrijd.?
Dat doen ze wel vaker bij Barcaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Vieze Busquets die Ramos weer een kaart aannaait.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Beter als de vorige wedstrijd iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:47 schreef SoldMayor het volgende:
Was wel een mooie wedstrijd.
Mensen die nog steeds haten op Ronaldo.maar goed, nu weer wachten tot de competitie wedstrijd
Moet ie maar niet als een fagboy doen. Altijd arrogant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:47 schreef SoldMayor het volgende:
Was wel een mooie wedstrijd.
Mensen die nog steeds haten op Ronaldo.na regen, ben ik er.
Nu op naar vrijdag. PSV-Vitessequote:Op donderdag 26 januari 2012 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter als de vorige wedstrijd iddmaar goed, nu weer wachten tot de competitie wedstrijd
Reis een flinke klap bezorgen.![]()
Ik weet de juiste persoon daar voor:
![]()
![]()
Ik weet ook wel iemand hoor :quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nu op naar vrijdag. PSV-Vitesse
Reis een flinke klap bezorgen.![]()
Ik weet de juiste persoon daar voor:
[ afbeelding ]
Voetbal is als een soort Idols / voice of holland, maar dan voor...
Laat maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was te verwachten
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet ook wel iemand hoor :
[ afbeelding ]![]()
En anders huren we deze man voor 1 wedstrijd nog ff in..
Du Tank.![]()
Zou wel geweldig zijn als hij terug zou komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
En anders huren we deze man voor 1 wedstrijd nog ff in..
[ afbeelding ]
Du Tank.. Niet dat het gaat gebeuren maar toch
quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:08 schreef SoldMayor het volgende:
In die tijd:
Gomes, Afellay, Alex, Van Bommel, Cocu en Farfan in een team.
Dat was zo geweldig toen in EHV
Ach dit jaar wordt gewoon het zelfde.![]()
Ola, Mersie, Du Stroot, Wijnaldum, Labyad![]()
Dan gaan we partyen in EHV oke?![]()
![]()
Man o man, dan ga ik kapot! Maar dan ga ik zeker naar EHVquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ach dit jaar wordt gewoon het zelfde.![]()
Ola, Mersie, Du Stroot, Wijnaldum, Labyad![]()
Dan gaan we partyen in EHV oke?
![]()
hihihihi
Hij blijft iig wel werken, en gelukkig is Daley Blind nog een stuk slechter
btw... hadden we niet net zo goed fifa kunnen gaan doen?
faal quotequote:Op donderdag 26 januari 2012 01:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, mja kga nu maar pitten.
xoxoxoxoxo hvj
gr gr aan Gwen xx
maar ja weltrusten dushi NTB jwaids!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hell no, Als het wel is dan neem ik tot de winterstop van volgend seizoen een ajax gifje als avatarquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens Ajax wordt toch wel kampioen dat weten jullie zelf ook wel
Quote maar meteenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Doooooooooooooooooooooopy! Helemaal niks in Amsterdam! De lampenfabriek blijft branden
![]()
Nope! ZzzzZ![]()
Net alsof voetbal mij nog iets boeitAlleen de prem en La Liga zijn tof om te kijken. Voetbal is amper meer de sport wat het vroeger was. Sinds het bosman arrest zuigt het moeilijk hard
![]()
Omdat iemand dan transfervrij naar een ander team kan?! Niks gek aan toch?!quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof voetbal mij nog iets boeitAlleen de prem en La Liga zijn tof om te kijken. Voetbal is amper meer de sport wat het vroeger was. Sinds het bosman arrest zuigt het moeilijk hard
Natuurlijk wel jeugdspelers die zonder geld er voor te krijgen weg gaan, clubs die opleiden worden non stop genaaid en je kan een team met 11 verschillende nationaliteiten op de mat zetten zonder problemen. Geen een Nederlandse club maakt ooit nog kans op een prijs van niveau. Leuk man dat voetbal van tegenwoordig!! In 1995 kreeg Ajax in Bernabeau een staande ovatie van de Madrid supporters dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat iemand dan transfervrij naar een ander team kan?! Niks gek aan toch?!![]()
Bij jeugdspelers geven ze 1 van de ouder een baan, Nja "baan"quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk wel jeugdspelers die zonder geld er voor te krijgen weg gaan, clubs die opleiden worden non stop genaaid en je kan een team met 11 verschillende nationaliteiten op de mat zetten zonder problemen. Geen een Nederlandse club maakt ooit nog kans op een prijs van niveau. Leuk man dat voetbal van tegenwoordig!! In 1995 kreeg Ajax in Bernabeau een staande ovatie van de Madrid supporters dat waren nog eens tijden.
En volgens mij betalen ze altijd opleidingskosten
Kwa CL zijn er regels voor hè, 8 in het land opgeleid en 4 door de club volgens mij.
En het is idd jammer dat de geld regel niet door gaat! Dan had je kans dat een NL kan winnen
Mjah leuk man zo'n spelertje die van Feyenoord naar Chelsea gaat nu krijgen ze max 1 ton terwijl dat gastje jaren later 10 miljoen waard kan zijn. Geld verneukt heel het voetbal imo. Kijk liever naar vechtsport twee gasten tegen over elkaar in een kooi of ring en knallen maar. Dat is nou echte sport.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij jeugdspelers geven ze 1 van de ouder een baan, Nja "baan"
En volgens mij betalen ze altijd opleidingskosten
Kwa CL zijn er regels voor hè, 8 in het land opgeleid en 4 door de club volgens mij.
En het is idd jammer dat de geld regel niet door gaat! Dan had je kans dat een NL kan winnen
![]()
Ga er niet op inquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah leuk man zo'n spelertje die van Feyenoord naar Chelsea gaat nu krijgen ze max 1 ton terwijl dat gastje jaren later 10 miljoen waard kan zijn. Geld verneukt heel het voetbal imo. Kijk liever naar vechtsport twee gasten tegen over elkaar in een kooi of ring en knallen maar. Dat is nou echte sport.Zie net dat er ook een film over gemaakt isquote:
Pfff nu slapen
Robin Hood is best een goede film(die uit 2010 met russeltje)
Hell and back again niet zo, maar ik heb het dan ook niet op die halve docu's![]()
Oh hallo. Prima prima, al zeg ik het zelf. Wel vroeg wakker, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:20 schreef Bozz187 het volgende:
Ik maak het goed, dank voor u intresse. En hoe maakt u het?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik maak het met een betonschaar, ukelele, anker, plopper en een klein beetje bisonkit. Voor de veiligheid, weet je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:23 schreef Michhas het volgende:
Ik maak het met ei, peterselie, verse knoflook, bieslook, kerriepoeder, en een geheim ingredient.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Fan zijn van de gymclub van een gloeilampenfabriek die gesteund moet worden met belastingcenten en dan dapper doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Doooooooooooooooooooooopy! Helemaal niks in Amsterdam! De lampenfabriek blijft branden
psv![]()
![]()
Jouw vriendin kijkt graag naar marokkanen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit Ali B Op Volle Toeren te kijken, ik moet toch iets te doen hebben![]()
graag gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:49 schreef Michhas het volgende:
Mijn handen helemaal onder de hete cappucinoIk ben weer wakker hoor.
![]()
Ja hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jouw vriendin kijkt graag naar marokkanen?
Jongens, jongens, jongens. Wat heb ik weinig zin vandaag zeg
Maargoed, hele week al hard gewerkt, dus vandaag lekker rustig aan![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Voetbal is als een soort Idols / voice of holland, maar dan voor...
Laat maar weer.Mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Avondje niet bieren en het is voor mekaarrrrquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geef mij even geld, dan heb ik hem zometeen![]()
Begon de dag op kantoor vandaag met een beker koffie over mijn HTC te mikken![]()
Vooralsnog doet ie het wel nog![]()
*klopt af*![]()
Dan kan ik hem dubbel kopenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Avondje niet bieren en het is voor mekaarrrr
Juistquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof een avondje niet bieren een optie is
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen dankzij Pierre!![]()
![]()
![]()
Er zijn nog 2 andere stukjes waar ik echt stuk om ging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geniaal gifje deze, ik lig elke keer weer dubbel
na regen, ben ik er.
Stuur dat filmpje eens doorquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 andere stukjes waar ik echt stuk om ging.![]()
![]()
Nog steeds niet weten hoe de situatie in elkaar zit en dan dapper doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Fan zijn van de gymclub van een gloeilampenfabriek die gesteund moet worden met belastingcenten en dan dapper doen
psv
en een sponsor hebben die pas in 2011 hun schuld aan de staat heeft terugbetaaldquote:In juni 2011 heeft AEGON de terugbetaling aan de Nederlandse Staat afgerond en de laatste EUR 1,125 miljard terugbetaald, waarvan EUR 750 miljoen aan aflossing en EUR 375 miljoen aan premie. Hiermee is een belangrijke strategische doelstelling gerealiseerd. In totaal heeft AEGON EUR 4,1 miljard aan de Staat betaald, waarvan EUR 3 miljard aan aflossing en EUR 1,1 miljard aan premie en rente.
Wat een sufkutquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hahaha om even te happen en alles in perspectief te plaatsen. (aangezien je te lui bent om te lezen)quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Verkoop Androidtablets nadert iPad http://www.nu.nl/gadgets/(...)ets-nadert-ipad.html
CrApple
Apple maakt de ipad.
Tientallen bedrijven maken tablets met android, dan vind ik een markt aandeel van 39% was het geloof ik niet veel!!!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dit soort mensenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
check dit topic dan, die vraag van TS![]()
![]()
![]()
![]()
Cadeaubon inwisselen voor minder dan de waarde![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
check dit topic dan, die vraag van TS![]()
![]()
![]()
![]()
Cadeaubon inwisselen voor minder dan de waarde![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef Bozz187 het volgende:
A boring workday appears
Bozz187 uses scream
It's not very effective
Waarom vandaag en waarom in utrecht die stakingen!! Heb ik straks weer zo'n tyfus volle trein! Of mag je tegenwoordig werkweigeraars hardhandig uit de trein gooien?![]()
Van?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aw sheeeiittt, onderdelen binnen.![]()
Goeiemorgen trouwens.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
EPICquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Bandenplaksetje en nieuw ventieltje voor zijn vriendin![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Bandenplaksetje en nieuw ventieltje voor zijn vriendin![]()
True story wel.![]()
Die heb ik niet toch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Bandenplaksetje en nieuw ventieltje voor zijn vriendinPc.quote:na regen, ben ik er.
hihihiquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Bandenplaksetje en nieuw ventieltje voor zijn vriendinTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Gewoon ff wat tijd vrij maken lijkt mequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
Oja eindelijk, 23 feb de eerste keuring voor het leger hopelijk kan ik nu wel komen opdagen!
Vroeger wou ik ook altijd het leger in, f16 piloot worden![]()
![]()
Zèlfs geen plastic variant? Aaaaawwwwwhhh, arm ventje tochquote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Lol, die dude die opgepakt is van megaupload staat op nummer 1 in de rank van mw3.
Dit is wel een toppertje hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zèlfs geen plastic variant? Aaaaawwwwwhhh, arm ventje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet meer juistquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
Lol, die dude die opgepakt is van megaupload staat op nummer 1 in de rank van mw3.
http://venturebeat.com/20(...)lls-modernwarfare-3/Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Kut voor die dikke.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet meer juist
http://venturebeat.com/20(...)lls-modernwarfare-3/
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
Lol, die dude die opgepakt is van megaupload staat op nummer 1 in de rank van mw3.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet meer juist
http://venturebeat.com/20(...)lls-modernwarfare-3/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die heeft dezelfde controller als stoma! kijk maar als ie die magnum heeft.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
vorig jaar werd ik de dag van te voren afgebeld, bezuinigen enzo. 9 dec heb ik zelf afgezegt ivm met dat ik voor beroeps ging ipv part time, 17jan had ik gemoeten maar had nooit een uitnodiging ontvangen! Dus nu kan ik EINDELIJK naar de keuring toequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gewoon ff wat tijd vrij maken lijkt me!
Vroeger wou ik ook altijd het leger in, f16 piloot worden
Oja waarom piloot? Bang om vies te worden?![]()
Nee man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zèlfs geen plastic variant? Aaaaawwwwwhhh, arm ventje toch
na regen, ben ik er.
Ik ben allergisch voor modder en om natuurlijk mannetjes op de grond te redden van de slechteriken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vorig jaar werd ik de dag van te voren afgebeld, bezuinigen enzo. 9 dec heb ik zelf afgezegt ivm met dat ik voor beroeps ging ipv part time, 17jan had ik gemoeten maar had nooit een uitnodiging ontvangen! Dus nu kan ik EINDELIJK naar de keuring toe
Oja waarom piloot? Bang om vies te worden?![]()
watje, en waarom niet gedaan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor modder en om natuurlijk mannetjes op de grond te redden van de slechteriken.![]()
Slechte ogen, en volgens mij was het toen nog niet zo dat je met lensen wel mocht vliegen, weet niet eens zeker of dat nu wel zo is trouwens..quote:
Ik zou het nu ook niet meer kunnen, was vroeger een stuk atletischer en sportiever dan nu![]()
![]()
nee vliegen bij defensie en lenzen is een no-go, en dat sportieve valt aan te werken hequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Slechte ogen, en volgens mij was het toen nog niet zo dat je met lensen wel mocht vliegen, weet niet eens zeker of dat nu wel zo is trouwens..
Ik zou het nu ook niet meer kunnen, was vroeger een stuk atletischer en sportiever dan nu![]()
Ze laten daar alleen maar ubermenschen toe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Slechte ogen, en volgens mij was het toen nog niet zo dat je met lensen wel mocht vliegen, weet niet eens zeker of dat nu wel zo is trouwens..
![]()
Dat had ik door, maar waar slaat het opquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
I'm not Pierrett, I'm my original character, Blierrett.
Nijmegen is chill.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond pils in Nijmegen, is daar wat te doen?
Gewillige studenten alom. En je moet naar Café Samson![]()
![]()
Ja is leuk! Ik ga er vanavond ook heen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond pils in Nijmegen, is daar wat te doen?
Stond... Had hem net ff opgezocht...707 uur gespeeld.... Wat een mongool. Ik was die kutgame na 35 uur al helemaal zat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
Lol, die dude die opgepakt is van megaupload staat op nummer 1 in de rank van mw3.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nijmegen is chill.
Gewillige studenten alom. En je moet naar Café Samsonquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja is leuk! Ik ga er vanavond ook heen!![]()
![]()
Ik denk dat onze Freek niet zo van schurende 16-jarige meisjes houdtquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
De drie gezusters, el sombrero etc zit allemaal op een rij![]()
![]()
allemaal cafe's van een hele foute kutturkquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
De drie gezusters, el sombrero etc zit allemaal op een rij![]()
Als dat geen hete seks wordt dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja is leuk! Ik ga er vanavond ook heen!na regen, ben ik er.
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat onze Freek niet zo van schurende 16-jarige meisjes houdt
Jij bent toch geen 16?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker vanHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker vanIk had je toch wat hoger ingeschat Freekquote:![]()
![]()
Dat is in Arnhem ook toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
allemaal cafe's van een hele foute kutturk
Freekieboy doet wel allemaal heel volwassen enzo, maar als puntje bij paaltje komt is hij toch ook net zo erg als de rest.quote:
Wel begrijpelijk hoor ergens, al zou ik zelf toch voor de studentes gaan.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Sorry, ik houd niet zo van GILFS als jij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik had je toch wat hoger ingeschat Freek![]()
Ja, en ik weet dat het als grapje bedoeld was.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Én oudere mannen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor jongere jongens![]()
Zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:27 schreef PierreTT het volgende:
What's next, gehandicapten en midgets?![]()
Elk gaatje een of 2.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vierentwintig tegelijkertijd het liefst.All good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je kunt me herkennen aan mijn roze Crocs.
het kan wel, maar je zal tegenover iemand die nergens last van heeft toch minder beoordeeld worden waarschijnlijk. En dat hele sportieve, ach ik sta als straks het seizoen weer begint, 5x per week op het hockeyveld te trainen of training te geven...dan is het wel bestquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee vliegen bij defensie en lenzen is een no-go, en dat sportieve valt aan te werken he(helaas niet genoeg om mijn bierbuik/droogtrommel weg te werken)
SPOILER: verhaal over oogafwijkingen en luchtmacht geblaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is idd wel lachen jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
De drie gezusters, el sombrero etc zit allemaal op een rij
Jongens wanneer spelen we weer eens een avondje blops? Die groundwar of demo lobbies waarin iedereen choppers,doggies en andere shit had waren episch!![]()
Broeder ik heb Jou nodig Anders ben ik maar forever alonequote:je weet hoe kwetsbaar ik ben op dit moment
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
het kan wel, maar je zal tegenover iemand die nergens last van heeft toch minder beoordeeld worden waarschijnlijk. En dat hele sportieve, ach ik sta als straks het seizoen weer begint, 5x per week op het hockeyveld te trainen of training te geven...dan is het wel best(helaas niet genoeg om mijn bierbuik/droogtrommel weg te werken)
hmm oke, dat wist ik ook niet. wist het alleen van toen vroeger nog, toen er nog geen dingen als laser waren, en toen de mist nog zo dik was dat je de fiets er tegenaan kon zettenSPOILER: verhaal over oogafwijkingen en luchtmacht geblaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blops geruild voor BF3quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Broeder ik heb Jou nodig Anders ben ik maar forever aloneje weet hoe kwetsbaar ik ben op dit moment
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]![]()
BF3
seine crossing, operation firestorm
Oke?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekker MW3 splitscreenen met je boyfriend!
Good life...All good things are wild and free.![]()
Wanneer gaan we 'm testen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je van fotograferen hield?na regen, ben ik er.
Ik heb de 600D gehaald, aangezien die net zo duur is ongeveer en net wat extra's.quote:
Waar heb je hem gehaald?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Tof ding is dat jaquote:
Media markt, komt ook nog een Samyang 8mm bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb de 600D gehaald, aangezien die net zo duur is ongeveer en net wat extra's.
Waar heb je hem gehaald?na regen, ben ik er.
Ik heb er de hardste strap bij!
Ik zie die kat denken: wat een fagquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb er de hardste strap bij!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan ben ik heel benieuwd naar de prijs! want ik wou me 600D daar halen, maar die was daar 150 euro duurder dan bij BCC!>!@?@!>quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
¤486.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd naar de prijs! want ik wou me 600D daar halen, maar die was daar 150 euro duurder dan bij BCC!>!@?@!>na regen, ben ik er.
Met de plastic fantastic lens neem ik aan?quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
De standaard lens ja. Zit ook nog cashback bon bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met de plastic fantastic lens neem ik aan?
na regen, ben ik er.
Maar die cashback krijg je niks voorquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De standaard lens ja. Zit ook nog cashback bon bij.
Ik heb destijds 550,- betaald voor de 600D met plastic fantastic en die cashback nooit gebruikt, want je krijgt alleen cashback op lenzen, en dat is dan vaak alleen bij dealers en zonder korting, dus mijn 55-250 was cheaper zonder die actie!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Maar heb je mooi flickr accountje?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik ben benieuwd.
Is een leuke hobby! en valt ook wel een centje mee te verdienen
Heb jij al wat foto's?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben benieuwd.
Is een leuke hobby! en valt ook wel een centje mee te verdienenna regen, ben ik er.
Echt wat voor Maurice dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben benieuwd.
Is een leuke hobby! en valt ook wel een centje mee te verdienen![]()
![]()
Nee ik wil dat iedereen het leest.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe maar via DM voor er zo weer een rel ontstaat
Mag het? Het is niks ergs hoor![]()
![]()
tuurlijk, of je antwoord krijgt is een verassingquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik wil dat iedereen het leest.
Mag het? Het is niks ergs hoor's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Spanning en sensatie hier!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Tamara?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
Tamara?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
Tamara?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn moederKijkt ze Avatar mee, ziet ze een vliegtuig door de jungle vliegen zegt ze ''Hmm echt Amerika weer''
Moeders.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef tliciouz het volgende:
Mijn moederKijkt ze Avatar mee, ziet ze een vliegtuig door de jungle vliegen zegt ze ''Hmm echt Amerika weer''
Moeders.
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: