Oh hallo. Prima prima, al zeg ik het zelf. Wel vroeg wakker, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:20 schreef Bozz187 het volgende:
Ik maak het goed, dank voor u intresse. En hoe maakt u het?
Ik maak het met een betonschaar, ukelele, anker, plopper en een klein beetje bisonkit. Voor de veiligheid, weet je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:23 schreef Michhas het volgende:
Ik maak het met ei, peterselie, verse knoflook, bieslook, kerriepoeder, en een geheim ingredient.
Fan zijn van de gymclub van een gloeilampenfabriek die gesteund moet worden met belastingcenten en dan dapper doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Doooooooooooooooooooooopy! Helemaal niks in Amsterdam! De lampenfabriek blijft branden
Jouw vriendin kijkt graag naar marokkanen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit Ali B Op Volle Toeren te kijken, ik moet toch iets te doen hebben
graag gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:49 schreef Michhas het volgende:
Mijn handen helemaal onder de hete cappucinoIk ben weer wakker hoor.
Ja hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jouw vriendin kijkt graag naar marokkanen?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Voetbal is als een soort Idols / voice of holland, maar dan voor...
Laat maar weer.Mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Avondje niet bieren en het is voor mekaarrrrquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geef mij even geld, dan heb ik hem zometeen
Dan kan ik hem dubbel kopenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Avondje niet bieren en het is voor mekaarrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |