Zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:27 schreef PierreTT het volgende:
What's next, gehandicapten en midgets?
Elk gaatje een of 2.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vierentwintig tegelijkertijd het liefst.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je kunt me herkennen aan mijn roze Crocs.
het kan wel, maar je zal tegenover iemand die nergens last van heeft toch minder beoordeeld worden waarschijnlijk. En dat hele sportieve, ach ik sta als straks het seizoen weer begint, 5x per week op het hockeyveld te trainen of training te geven...dan is het wel bestquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee vliegen bij defensie en lenzen is een no-go, en dat sportieve valt aan te werken he
SPOILER: verhaal over oogafwijkingen en luchtmacht geblaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is idd wel lachen jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
De drie gezusters, el sombrero etc zit allemaal op een rij
Broeder ik heb Jou nodig Anders ben ik maar forever alonequote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
het kan wel, maar je zal tegenover iemand die nergens last van heeft toch minder beoordeeld worden waarschijnlijk. En dat hele sportieve, ach ik sta als straks het seizoen weer begint, 5x per week op het hockeyveld te trainen of training te geven...dan is het wel best(helaas niet genoeg om mijn bierbuik/droogtrommel weg te werken)
hmm oke, dat wist ik ook niet. wist het alleen van toen vroeger nog, toen er nog geen dingen als laser waren, en toen de mist nog zo dik was dat je de fiets er tegenaan kon zettenSPOILER: verhaal over oogafwijkingen en luchtmacht geblaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blops geruild voor BF3quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Broeder ik heb Jou nodig Anders ben ik maar forever aloneje weet hoe kwetsbaar ik ben op dit moment
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]![]()
BF3
seine crossing, operation firestorm
Oke?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekker MW3 splitscreenen met je boyfriend!
Good life...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |