Broeder ik heb Jou nodig Anders ben ik maar forever alonequote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
het kan wel, maar je zal tegenover iemand die nergens last van heeft toch minder beoordeeld worden waarschijnlijk. En dat hele sportieve, ach ik sta als straks het seizoen weer begint, 5x per week op het hockeyveld te trainen of training te geven...dan is het wel best(helaas niet genoeg om mijn bierbuik/droogtrommel weg te werken)
hmm oke, dat wist ik ook niet. wist het alleen van toen vroeger nog, toen er nog geen dingen als laser waren, en toen de mist nog zo dik was dat je de fiets er tegenaan kon zettenSPOILER: verhaal over oogafwijkingen en luchtmacht geblaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blops geruild voor BF3quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Broeder ik heb Jou nodig Anders ben ik maar forever aloneje weet hoe kwetsbaar ik ben op dit moment
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]![]()
BF3
seine crossing, operation firestorm
Oke?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekker MW3 splitscreenen met je boyfriend!
Good life...
Wanneer gaan we 'm testen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je van fotograferen hield?
Ik heb de 600D gehaald, aangezien die net zo duur is ongeveer en net wat extra's.quote:
Tof ding is dat jaquote:
Media markt, komt ook nog een Samyang 8mm bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb de 600D gehaald, aangezien die net zo duur is ongeveer en net wat extra's.
Waar heb je hem gehaald?
Ik zie die kat denken: wat een fagquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb er de hardste strap bij!
[ afbeelding ]
Dan ben ik heel benieuwd naar de prijs! want ik wou me 600D daar halen, maar die was daar 150 euro duurder dan bij BCC!>!@?@!>quote:
¤486.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd naar de prijs! want ik wou me 600D daar halen, maar die was daar 150 euro duurder dan bij BCC!>!@?@!>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |