Wanneer gaan we 'm testen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je van fotograferen hield?
Ik heb de 600D gehaald, aangezien die net zo duur is ongeveer en net wat extra's.quote:
Tof ding is dat jaquote:
Media markt, komt ook nog een Samyang 8mm bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb de 600D gehaald, aangezien die net zo duur is ongeveer en net wat extra's.
Waar heb je hem gehaald?
Ik zie die kat denken: wat een fagquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb er de hardste strap bij!
[ afbeelding ]
Dan ben ik heel benieuwd naar de prijs! want ik wou me 600D daar halen, maar die was daar 150 euro duurder dan bij BCC!>!@?@!>quote:
¤486.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd naar de prijs! want ik wou me 600D daar halen, maar die was daar 150 euro duurder dan bij BCC!>!@?@!>
Met de plastic fantastic lens neem ik aan?quote:
De standaard lens ja. Zit ook nog cashback bon bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met de plastic fantastic lens neem ik aan?
Maar die cashback krijg je niks voorquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De standaard lens ja. Zit ook nog cashback bon bij.
Heb jij al wat foto's?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben benieuwd.
Is een leuke hobby! en valt ook wel een centje mee te verdienen
Echt wat voor Maurice dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben benieuwd.
Is een leuke hobby! en valt ook wel een centje mee te verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |