Ik denk dat onze Freek niet zo van schurende 16-jarige meisjes houdtquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
De drie gezusters, el sombrero etc zit allemaal op een rij
allemaal cafe's van een hele foute kutturkquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
Als dat geen hete seks wordt dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja is leuk! Ik ga er vanavond ook heen!
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat onze Freek niet zo van schurende 16-jarige meisjes houdt
Jij bent toch geen 16?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had je toch wat hoger ingeschat Freekquote:
Dat is in Arnhem ook toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
allemaal cafe's van een hele foute kutturk
Freekieboy doet wel allemaal heel volwassen enzo, maar als puntje bij paaltje komt is hij toch ook net zo erg als de rest.quote:
Sorry, ik houd niet zo van GILFS als jij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik had je toch wat hoger ingeschat Freek
Én oudere mannen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor jongere jongens
Zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:27 schreef PierreTT het volgende:
What's next, gehandicapten en midgets?
Elk gaatje een of 2.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vierentwintig tegelijkertijd het liefst.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je kunt me herkennen aan mijn roze Crocs.
het kan wel, maar je zal tegenover iemand die nergens last van heeft toch minder beoordeeld worden waarschijnlijk. En dat hele sportieve, ach ik sta als straks het seizoen weer begint, 5x per week op het hockeyveld te trainen of training te geven...dan is het wel bestquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee vliegen bij defensie en lenzen is een no-go, en dat sportieve valt aan te werken he
SPOILER: verhaal over oogafwijkingen en luchtmacht geblaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is idd wel lachen jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |