Ik maak het met een betonschaar, ukelele, anker, plopper en een klein beetje bisonkit. Voor de veiligheid, weet je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:23 schreef Michhas het volgende:
Ik maak het met ei, peterselie, verse knoflook, bieslook, kerriepoeder, en een geheim ingredient.
Fan zijn van de gymclub van een gloeilampenfabriek die gesteund moet worden met belastingcenten en dan dapper doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Doooooooooooooooooooooopy! Helemaal niks in Amsterdam! De lampenfabriek blijft branden
Jouw vriendin kijkt graag naar marokkanen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit Ali B Op Volle Toeren te kijken, ik moet toch iets te doen hebben
graag gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:49 schreef Michhas het volgende:
Mijn handen helemaal onder de hete cappucinoIk ben weer wakker hoor.
Ja hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jouw vriendin kijkt graag naar marokkanen?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Voetbal is als een soort Idols / voice of holland, maar dan voor...
Laat maar weer.Mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Avondje niet bieren en het is voor mekaarrrrquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geef mij even geld, dan heb ik hem zometeen
Dan kan ik hem dubbel kopenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Avondje niet bieren en het is voor mekaarrrr
Juistquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof een avondje niet bieren een optie is
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen dankzij Pierre!![]()
Er zijn nog 2 andere stukjes waar ik echt stuk om ging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geniaal gifje deze, ik lig elke keer weer dubbel
Stuur dat filmpje eens doorquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 andere stukjes waar ik echt stuk om ging.
Nog steeds niet weten hoe de situatie in elkaar zit en dan dapper doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Fan zijn van de gymclub van een gloeilampenfabriek die gesteund moet worden met belastingcenten en dan dapper doen
psv
quote:In juni 2011 heeft AEGON de terugbetaling aan de Nederlandse Staat afgerond en de laatste EUR 1,125 miljard terugbetaald, waarvan EUR 750 miljoen aan aflossing en EUR 375 miljoen aan premie. Hiermee is een belangrijke strategische doelstelling gerealiseerd. In totaal heeft AEGON EUR 4,1 miljard aan de Staat betaald, waarvan EUR 3 miljard aan aflossing en EUR 1,1 miljard aan premie en rente.
Wat een sufkutquote:
Hahaha om even te happen en alles in perspectief te plaatsen. (aangezien je te lui bent om te lezen)quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Verkoop Androidtablets nadert iPad http://www.nu.nl/gadgets/(...)ets-nadert-ipad.html
CrApple
Dit soort mensenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
check dit topic dan, die vraag van TS![]()
![]()
![]()
![]()
Cadeaubon inwisselen voor minder dan de waarde
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
check dit topic dan, die vraag van TS![]()
![]()
![]()
![]()
Cadeaubon inwisselen voor minder dan de waarde
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef Bozz187 het volgende:
A boring workday appears
Bozz187 uses scream
It's not very effective
Van?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aw sheeeiittt, onderdelen binnen.![]()
EPICquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Bandenplaksetje en nieuw ventieltje voor zijn vriendin
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Die heb ik niet toch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Pc.quote:
hihihiquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon ff wat tijd vrij maken lijkt mequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
Oja eindelijk, 23 feb de eerste keuring voor het leger hopelijk kan ik nu wel komen opdagen
Zèlfs geen plastic variant? Aaaaawwwwwhhh, arm ventje tochquote:
Dit is wel een toppertje hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zèlfs geen plastic variant? Aaaaawwwwwhhh, arm ventje toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer juistquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
Lol, die dude die opgepakt is van megaupload staat op nummer 1 in de rank van mw3.
Kut voor die dikke.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet meer juist
http://venturebeat.com/20(...)lls-modernwarfare-3/
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
Lol, die dude die opgepakt is van megaupload staat op nummer 1 in de rank van mw3.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet meer juist
http://venturebeat.com/20(...)lls-modernwarfare-3/
Die heeft dezelfde controller als stoma! kijk maar als ie die magnum heeft.quote:
vorig jaar werd ik de dag van te voren afgebeld, bezuinigen enzo. 9 dec heb ik zelf afgezegt ivm met dat ik voor beroeps ging ipv part time, 17jan had ik gemoeten maar had nooit een uitnodiging ontvangen! Dus nu kan ik EINDELIJK naar de keuring toequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gewoon ff wat tijd vrij maken lijkt me!
Vroeger wou ik ook altijd het leger in, f16 piloot worden
Nee man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zèlfs geen plastic variant? Aaaaawwwwwhhh, arm ventje toch
Ik ben allergisch voor modder en om natuurlijk mannetjes op de grond te redden van de slechteriken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vorig jaar werd ik de dag van te voren afgebeld, bezuinigen enzo. 9 dec heb ik zelf afgezegt ivm met dat ik voor beroeps ging ipv part time, 17jan had ik gemoeten maar had nooit een uitnodiging ontvangen! Dus nu kan ik EINDELIJK naar de keuring toe
Oja waarom piloot? Bang om vies te worden?
watje, en waarom niet gedaan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor modder en om natuurlijk mannetjes op de grond te redden van de slechteriken.
Slechte ogen, en volgens mij was het toen nog niet zo dat je met lensen wel mocht vliegen, weet niet eens zeker of dat nu wel zo is trouwens..quote:
nee vliegen bij defensie en lenzen is een no-go, en dat sportieve valt aan te werken hequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Slechte ogen, en volgens mij was het toen nog niet zo dat je met lensen wel mocht vliegen, weet niet eens zeker of dat nu wel zo is trouwens..
Ik zou het nu ook niet meer kunnen, was vroeger een stuk atletischer en sportiever dan nu
Ze laten daar alleen maar ubermenschen toe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Slechte ogen, en volgens mij was het toen nog niet zo dat je met lensen wel mocht vliegen, weet niet eens zeker of dat nu wel zo is trouwens..
Ik zou het nu ook niet meer kunnen, was vroeger een stuk atletischer en sportiever dan nu
Dat had ik door, maar waar slaat het opquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
I'm not Pierrett, I'm my original character, Blierrett.
Nijmegen is chill.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond pils in Nijmegen, is daar wat te doen?
Ja is leuk! Ik ga er vanavond ook heen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond pils in Nijmegen, is daar wat te doen?
Stond... Had hem net ff opgezocht...707 uur gespeeld.... Wat een mongool. Ik was die kutgame na 35 uur al helemaal zat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nijmegen is chill.
Gewillige studenten alom. En je moet naar Café Samson
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja is leuk! Ik ga er vanavond ook heen!
Ik denk dat onze Freek niet zo van schurende 16-jarige meisjes houdtquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
De drie gezusters, el sombrero etc zit allemaal op een rij
allemaal cafe's van een hele foute kutturkquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
De drie gezusters, el sombrero etc zit allemaal op een rij
Als dat geen hete seks wordt dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja is leuk! Ik ga er vanavond ook heen!
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat onze Freek niet zo van schurende 16-jarige meisjes houdt
Jij bent toch geen 16?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had je toch wat hoger ingeschat Freekquote:
Dat is in Arnhem ook toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
allemaal cafe's van een hele foute kutturk
Freekieboy doet wel allemaal heel volwassen enzo, maar als puntje bij paaltje komt is hij toch ook net zo erg als de rest.quote:
Sorry, ik houd niet zo van GILFS als jij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik had je toch wat hoger ingeschat Freek
Én oudere mannen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor jongere jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |