Je hebt 'm toch wel stompen gegeven mag ik hopen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De jongen in kwestie durft me sinds dien ook niet aan te kijken
ja en hard ook. Hij durft me sinds dien nieteens meer aan te kijken, alsof k niet besta. Nooit excuses aangeboden zelfs. Kankersneue aap. Kan hier nog boos om worden.. zelfs 2 jaar na dataquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel stompen gegeven mag ik hopen?
Good for you. En ja ik weet hoe je je voelt, deels dan. Mijn ex is ook vreemdgegaan. Gelukkig niet met een vriend van me dat is denk ik nog wel erger.... Maar wel na een relatie van 3 jaar en in het buitenland, en me dat via een mailtje verteld lolz.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja en hard ook. Hij durft me sinds dien nieteens meer aan te kijken, alsof k niet besta. Nooit excuses aangeboden zelfs. Kankersneue aap. Kan hier nog boos om worden.. zelfs 2 jaar na data
Kom op man,quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Good for you. En ja ik weet hoe je je voelt, deels dan. Mijn ex is ook vreemdgegaan. Gelukkig niet met een vriend van me dat is denk ik nog wel erger.... Maar wel na een relatie van 3 jaar en in het buitenland, en me dat via een mailtje verteld lolz.
En dat heeft bij mij ook wel 3 jaar geduurd voordat ik daar niet meer boos over kon worden...
Maar ik denk dat hij te bang is om z'n excuses aan te bieden.. En aan de andere kant, wat de fuck heb je aan die excuses.. Ik zou die iig niet accepteren. Maar respect dat je 'm niet dood hebt gemaakt.
Hier ook...klote tijd om op te staan.quote:
Dit begint ernstig te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:31 schreef tliciouz het volgende:
En weer gedroomd over fokkers. Dit is niet goed hoor jongens![]()
Het was anders best een leuke droom, meerdere fokkers naaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit begint ernstig te worden.
Een harem van fokstersquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was anders best een leuke droom, meerdere fokkers naakt
Whehe serieus?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alle foksters uit dit topic in mijn bed
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:31 schreef tliciouz het volgende:
En weer gedroomd over fokkers. Dit is niet goed hoor jongens![]()
What about us?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alle foksters uit dit topic in mijn bed
this needs more detailsquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was anders best een leuke droom, meerdere fokkers naakt
Wanneer geef je een feestje dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat had ik niet gedroomd maar mag wel.
Toga partyquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer geef je een feestje dan?
Lueken garp. Moest bijna lachen, hiehahoe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef tliciouz het volgende:
Sorry maar dit is niet het hipster topic hoor?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:47 schreef Moffol het volgende:
[..]
Lueken garp. Moest bijna lachen, hiehahoe.
Hipster.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar de vraag was: Wie de fak ben jij?
Beginnend met street, alleen al vier jaar een vervelende knieblessure die op blijft spelen. Dirt jump is ook wel nice. Maar ik hou 't maar bij all mountain biken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, I remember now, bmx is ook kek. Street? Flatland?
Okay leuk, ga nu naar weer naar een ander topic.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:53 schreef Moffol het volgende:
[..]
Beginnend met street, alleen al vier jaar een vervelende knieblessure. Dirt jump is ook wel nice. Maar ik hou 't maar bij all mountain biken.
Sorry ik ben niet in het bezit van een apple product.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Mensen die te pas en te onpas dat woord gebruiken coveren hun eigen hipster-indentiteit.
Windows is pas echt lekker tegendraads.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet in het bezit van een apple product.
Als je die dingen op je porum zet moet je wel echt een mongool zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohmetvandiebrillenmetnormaalglaserintochomdatzedathipvinden?
Yep, anyway. Ik googlede hipster en toen kreeg ik allemaal foto's van dude's met zo'n brilquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:58 schreef Moffol het volgende:
[..]
Als je die dingen op je porum zet moet je wel echt een mongool zijn.
Met starbucks beker en iphone.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yep, anyway. Ik googlede hipster en toen kreeg ik allemaal foto's van dude's met zo'n bril
En zeker ook foto's van Starbucks-bekers?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yep, anyway. Ik googlede hipster en toen kreeg ik allemaal foto's van dude's met zo'n bril
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Allure_ het volgende:
Ze is ook kaolo lelijk.
Net als die ene donkerharige chick van princess diaries ofzoiets, die altijd het lelijke eendje speelt en daarna ineens wordt omgetoverd in een prinsesje. Nee kahba je bent nog steeds kaenker lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Frusti the clown aan het woord.![]()
![]()
![]()
quote:
Die zie ik niet helaasquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:59 schreef Moffol het volgende:
[..]
En zeker ook foto's van Starbucks-bekers?
Wat doe je nou dapper gast met je vrouwenkapselquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:59 schreef Moffol het volgende:
[..]
Verplaats jezelf en je emo haar naar een ander topic. Dank u.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:59 schreef Moffol het volgende:
[..]
Bank 200kg man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat doe je nou dapper gast met je vrouwenkapsel.
Kappertje geweest tock.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verplaats jezelf en je emo haar naar een ander topic. Dank u.
Jij bankt je eigen iele lijfje nog niet eens.quote:
Ben dan ook niet een sportschool-adept.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bankt je eigen iele lijfje nog niet eens.
Hoeft ook niet. Een ongetraind persoon kan de 50 kilo die jouw zak botten weegt easy banken, maar aangezien jij een androgyne emo bent kan jij dat dus niet. Je bent nog niet eens bèta gast.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ben dan ook niet een sportschool-adept.
Haha. Wil jou wel met 80 km/u naar beneden zien gaan op een fully mountainbike. Kijken of je dan nog steeds zulke stoere praatjes hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Een ongetraind persoon kan de 50 kilo die jouw zak botten weegt easy banken, maar aangezien jij een androgyne emo bent kan jij dat dus niet. Je bent nog niet eens bèta gast.
Oke, oprotten maar weer. Niet het topic lopen verzieken met dit soort mijn paard is groter dan jouw paard gedoequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef Moffol het volgende:
[..]
Haha. Wil jou wel met 80 km/u naar beneden zien gaan op een fully mountainbike. Kijken of je dan nog steeds zulke stoere praatjes hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef Moffol het volgende:
[..]
Haha. Wil jou wel met 80 km/u naar beneden zien gaan op een fully mountainbike. Kijken of je dan nog steeds zulke stoere praatjes hebt.
Zegt de grootste bitch van fok.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onverwerkte jeugdtrauma-SC. Everybody so mad.
En dan zegt de scheids stop en heb je een gebroken neus. Wow. Als je valt met 80 km/u wil ik je wel horen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef Jajong het volgende:
[..].
Fietsen.
Wil jou wel eens in de ring zien stappen tegen een getrainde atleet wiens enige doel jouw kop kapot schoppen is.
Kom aub niet dapper doen emo-boy, ik ben in elk opzicht superieur aan jou.
Koop een nieuwe brilquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hadden ze dat hek niet dicht kunnen houden om dat plebs uit KLB van deze kwaliteitsreeks te weren.
Ik bitch alleen when being bitched at.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zegt de grootste bitch van fok.
Holy shit, die dikke dude van megaupload die nu is opegpakt staat op nummer 1 in de rank van mw3 met 707 uur aan speeltijd. Wat een baasquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hadden ze dat hek niet dicht kunnen houden om dat plebs uit KLB van deze kwaliteitsreeks te weren.
Komt door jullie overweldigende gastvrijheid.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
En dan zegt de scheids stop en heb je een gebroken neus. Wow. Als je valt met 80 km/u wil ik je wel horen.
Die chick uit Princess Diaries ofzo waar je in dat topic zo op zat af te geven heeft je ook echt iets gedaan, jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik bitch alleen when being bitched at.
Ik zag het net iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Holy shit, die dikke dude van megaupload die nu is opegpakt staat op nummer 1 in de rank van mw3 met 707 uur aan speeltijd. Wat een baas
Nee is echtquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag het net idd. Is dat echt heel toevallig of wat? Raar feitje wel
.
Geen hoax ofzo? Wauwquote:
Dwc dude kom op, vecht dat maar lekker via pm uit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen hoax ofzo? Wauw. Mijn bovenlip verdwijnt van verbazing.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chick uit Princess Diaries ofzo waar je in dat topic zo op zat af te geven heeft je ook echt iets gedaan, ja.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wiens lippen zijn dit dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dwc dude kom op, vecht dat maar lekker via pm uit.
Je zegt dat je alleen bitcht als er op je gebitcht wordt, ik haal een recent voorbeeld aan waaruit blijkt dat je ook bitcht uit het niks, dan is het ineens 'nobody cares'. Ja hoorquote:
Dat doe je toch wel, ongeacht de situatie.quote:
Deze lippen kunnen dede sukken vriendquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zit je te wroeten in cb's aarsje?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:22 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jouw Last.fm-lijst: Bonobo, Pete Philly en The Prodigy.
Flabbergasted door jouw domheid. Je zoekt het maar uit, babyquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je zegt dat je alleen bitcht als er op je gebitcht wordt, ik haal een recent voorbeeld aan waaruit blijkt dat je ook bitcht uit het niks, dan is het ineens 'nobody cares'. Ja hoor.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat zit je te wroeten in cb's aarsje?
Daar is het knus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gewoon kk goede muziek man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je grijpt wel je kansen voor trieste acties en/of opmerkingen hequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Flabbergasted door jouw domheid. Je zoekt het maar uit, baby.
Ga ik lekker wachten op de dag dat ik je weer kan snitchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |